loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 144 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی

محسن بازدید : 171 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0
| دانلود رايگان نسخه جديد پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در جهان |
پس از معرفي جديد ترين نسخه پکيج نرم افزارهاي شرکت ادوب که در چند هفته پيش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection براي دانلود دوستان قرار گرفت در اين پست وب سايت ميهن دانلود يکي از پر طرفدار ترين نرم افزارهاي اين مجموعه را به صورت جداگانه برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Adobe Audition پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در سراسر جهان مي باشد که نسبت به نرم افزارهاي مشابه از امکانات و قابليت هاي بسيار زيادي برخوردار است. اين نرم افزار خود يک استديو ظبط موسيقي ديجيتال است که در آن تمام ابزارهاي آهنگسازي قرار دارد و کاربر به راحتي ميتواند اقدام به ساخت آهنگ هاي مورد علاقه خود نمايد. اين برنامه متشکل از ابزارهاي بسيار پيشرفته اي به منظور ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ و ساير ابزارهاي مورد نياز کاربران مي باشد. يکي از ويژگي هاي بسيار مهم اين نرم افزار حذف صداي خواننده از روي آهنگ است که اين امر موجب شده تا در ميان ساير نرم افزارهايي که در اين زمينه ساخته شده اند به عنوان نرم افزار شماره يک اينکار انتخاب شود چرا که با ابزارهاي بسيار دقيق مي تواند صداي خواننده را از روي آهنگ حذف کند و موزيک آنرا در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار از جديد ترين فرمت هاي صوتي پشتيباني مي کند و قادر است تا موزيک هاي ساخته شده را در بالا ترين کيفيت ذخيره نمايد. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزار هاي مختلف شرکت ادوب به راحتي از طريق همين نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

دانلود نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0
برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- قابليت ساخت آهنگ هاي ديجيتالي.
- دارا بودن ابزارهاي بسيار پيشرفته ويرايش موسيقي.
- امکان ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ.
- داشتن ابزارهاي حذف صداي خواننده از روي آهنگ.
- پشتيباني از فرمت هاي صوتي مختلف.
- دارا بودن افکت هاي صوتي مختلف در زمينه هاي گوناگون.
- قابليت حذف نويز و پارازيت در موزيک.
- امکان ويرايش فايل هاي MIDI.
- داشتن سرعت بسيار بالا در هنگام کار در محيط برنامه.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 152 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی به دی وی دی ConvertXtoDVD 4.1.19.364 Portable
ConvertXtoDVD نام یک نرم افزار کاربردی برای آن دسته از کاربران است که خواهان تبدیل فیلم های خود به دی وی دی هستند. فیلم هایی که عمومأ در هارد دیسک رایانه و با فرمت های مختلف نگه داری می شوند. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فیلم های خود را به دی وی دی تبدیل کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا قرار دهید.از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به سرعت بالا در تبدیل فایل ، امکان استفاده از چندین زیرنویس و قرار دادن منوی مربوط به آن برای انتخاب زیرنویس اشاره کرد. می توانید چندین فایل ویدیویی را به یکدیگر متصل و سپس آنها را در خروجی ذخیره نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- سرعت بالا در تبدیل.
- کاربرد آسان.
- قابلیت شناسایی و اضافه کردن چندین زیرنویس حتی به زبان فارسی
- پشتیبانی از فرمت های مختلف DivX, Xvid, MPEG4, MOV, AVI, WMV, WMV HD, DV و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 131 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Cowon JetAudio v8.0.15.1900 Plus
حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید. امروز در سایت میهن دانلود پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا بسیار پر طرفدار است. نرم افزار JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است. این نرم افزار محصول شرکت Cowon آمریکا می باشد و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. داشتن محیط بسیار زیبا ، امکان استفاده از چندین اسکین مختلف ، قابلیت تبدیل فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر ، ظبط صدا ، بریدن و چسباندن فایل های صوتی و تصویری ، رادیو آنلاین و ... از جمله ویژگی این پلیر بسیا خوب به شمار میرود. همچنین این برنامه علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی نظیر AVI, MPG, MPEG, WMV و ... را پخش نماید.جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

JetAudio_v8.0.8.1500_Plus_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت اجرا و پخش تمام فرمتهای موسیقی و برخی از فرمتهای ویدیویی.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن قسمت بریدن و چسباندن فایلهای صوتی و یدیویی.
- داشتن پلاگین های مختلف و امکان نصب پلاگین جدید بر روی آن.
- داشتن مبدل فرمت های صوتی و یدیویی.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

محسن بازدید : 146 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


AnvSoft
همواره هر کسی دوست داره عکس های خود را به صورت متحرک و به صورت انیمیشن در بیاورد.بدین منظور برنامه های زیادی برای اینکار ساخته شد.اما هر کدام یک ویژگی یا سختی هایی دارد.اما هم اکنون در سایت میهن دانلود قصد معرفی نسخه جدید بهترین نرم افزار ساخت اسلایدشو یعنی AnvSoft Photo Flash Makerداریم.شما در این نرم افزار میتوانید هرماه با انیمیشن در آوردن عکس ها ، موسیقی مورد نظر نیز به آنها  اضافه کنید.اما این تنها ویژگی این نرم افزار نیست، اضافه کردن قاب، انواع افکت ها مانند بارش برف ، بارن و ... یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد!
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
برخی ویژگی های نرم افزار :
- پشتیبانی از فایل های گرافیکی مانند: JPG, TIFF, BMP , PNG
- پشتبانی از فایل های صوتی مانند: MP3, WMA , WAV
- امکان به اشتراک گذاری خروجی و یا ارسال آن به صورت ایمیل(فشرده).
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- انتخاب قالب و افکت
- و ...
محسن بازدید : 152 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کاهش حجم فيلم Wondershare DVD Ripper Platinum v4.6.1.0
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان Wondershare DVD Ripper برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار ميتواند فيلم هايي را که با کيفيت دي وي دي هستند به فيلم هايي با حجم کمتر و بدون افت کيفيت تبديل کند. اين برنامه از فرمت هاي MPEG4, AVI, WMV, MP4, MOV, FLV, MPG, MPEG, GP, 3GP2, ASF, VOB, H.264, M4V و ... پشتيباني مي کند که ميتوان فرمت DVD را به اين فرمت ها تبديل نمود. از قابليت هاي اين نرم افزار ميتوان به امکان مقايسه فيلم تبديل شده با فيلم اورجينال اشاره کرد به طوري که با نمايش همزمان فيلم تبديل شده و فيلم اورجينال در کنار به راحتي مي توانيد کيفيت فايل تبديل شده را نسبت به فال اصلي بسنجيد. همچنين قابليت ديگر اين برنامه چسباندن Chapter هاي DVD به يکديگر است که تمام Chapter ها بعد از تبديل با يکديگر ادغام مي شوند و درون يک فايل ذخيره مي گردند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار کاهش حجم فيلم Wondershare DVD Ripper Platinum v4.6.1.0
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- کاهش حجم فيلمهاي دي وي دي بدون افت کيفيت.
- داشتن سرعت بالا در هنگام تبديل فيلم.
- قابليت خارج نمودن صدا از DVD هاي صوتي و تصويري.
- امکان گرفتن عکس از محيط فيلم.
- امکان ويرايش زيرنويس فيلم.
- امکان قرار دادن لوگو روي فيلم.
- امکان تبديل فيلم DVD به HD.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
محسن بازدید : 139 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Total Video Converter v3.71
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان E.M. Total Video Converter برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از بهترين و معروف ترين نرم افزارهاي تبديل فايل هاي ويديويي به يکديگر مي باشد. همچنين اين برنامه داراي امکانات بسيار زيادي است در واقع تبديل فايل هاي ويدويي به يکديگر تنها يکي از امکانات اين نرم افزار به شمار ميرود. از امکانات ديگر اين نرم افزار ميتوان به رايت انواع ديسک اشاره نمود که شما با کمک اين قابليت مي توانيد فايل هاي ويديويي را به شکل هاي DVD, SVCD, VCD, AVCHD, Blu-Ray بر روي ديسک رايت کنيد تا در پليرهاي خانگي نيز قابل پحش باشند. همچنين يکي ديگر از امکانات اين برنامه ويرايش فيلم است که مي توانيد از آن براي بريدن قسمتي از يک فيلم و يا چسباندن دو يا چند فيلم به يکديگر استفاده کنيد. از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به پخش تمام فايل هاي تصويري، ساخت اسلايد شو، فيلمبرداري از دسکتاپ، دانلود کليپ از سايت هاي اشتراک ويديو و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

محسن بازدید : 164 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


name title
آیا تا به حال در هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری به مشکل اجرا نشدن آنها بر خورده اید؟هم اکنون در سایت میهن دانلود قصد معرفی برنامه ای داریم که بوسیله آن میتوانید اکثر فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی کتید.Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
تغییرات اضافه شده در این نسخه:
- آپدیت ffdshow 3925
- به روز رسانی gabest 3257
محسن بازدید : 134 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر MEDIARevolution 3.5.2

پلیرها از جمله نرم افزارهایی هستند که تنوع در آنها بیش از دیگر نرم افزارها وجود دارد. در طی سالیان اخیر نرم افزارهای پلیر همواره به سمت چندکاره شدن پیش رفته اند و در تلاش بوده اند تا طیف وسیع تری از نیازهای کاربران را در قالب یک نرم افزار برطرف سازند که البته این روند بهه نفع کاربران نیز بوده است. نرم افزار MEDIARevolution قادر است تا همه نیازهای شما را در مورد اجرای فایل های صوتی و تصویری برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های صوتی و تصویری را با فرمت های مختلف اجرا نمایید. همچنین امکان اجرای دی وی دی نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به استفاده ناچیز آن از منابع سیستم اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پخش انواع فایل های صوتی و تصویری.
- امکان پخش دی وی دی فیلم.
- استفاده ناچیز از منابع سیستم.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محسن بازدید : 134 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل دی وی دی Xilisoft DVD Ripper Ultimate 6.6.0 Build 0623 FINAL
بی شک یکی از رایج ترین دیسک هایی که امروزه مورد استفاده کاربران قرار می گیرد دی وی دی ها هستند که دلایل بسیاری نیز برای استفاده از آنها وجود دارد. اما اگر شما فیلمی را در یک دی وی دی داشته باشید و بخواهید آن را در رایانه با فرمت دیگری ذخیره کنید و یا آن را با استفاده از دستگاه هایی همچون آیپاد ، آیفون و دیگر دستگاه های رایج در ببینید نیازمند نرم افزاری همچون DVD Ripper خواهید بود. این نرم افزار از جمله تولیدات کمپانی نرم افزاری Xilisoft  است که نرم افزارهای بسیاری را تاکنون روانه ی بازار کرده است. این نرم افزار به طور تقریبی قابلیت تبدیل دی وی دی به تمامی فرمت های ویدیویی را داراست. همانگونه که مطلع هستید ، کامل ترین ورژن از هر نرم افزاری نسخه Ultimate است و به همین دلیل ما نیز همین نسخه را برای شما آماده کرده ایم. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل دی وی دی به AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC و...
- امکان استخراج صدا با فرمت های MP3, WMA, WAV و...
- امکان عکس برداری از فیلم.
- امکان ادیت فیلم با ابزارهای کامل.
- قابلیت ترکیب دو فیلم و یا جداسازی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 118 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار VLC Media Player v1.1.11
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان VLC Media Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک پلیر فایل های ویدیویی است که قادر است تا 99 درصد فیلم ها را در کامپیوتر پخش کند و شما میتواند در محیطی بسیار زیبا اقدام به بخش فیلم های دلخواه خود نمایید. شما با کمک این برنامه به راحتی می توانید به جای استفاده از نرم افزار Cyberlink PowerDVD برای پخش فیلم های با کیفیت DVD از این برنامه استفاده کنید زیرا نسبت به PowerDVD از حجم کمتری برخو دار است و منابع سیستمی کمتری را به خود اختصاص می دهد. همچنین این برنامه توانایی پخش فرمت هایی نظیر MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, DVD, VCD, mp3, ogg و ... را داراست. داشتن ابزارهای مختلف پخش فیلم و نیز قابلیت تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر از جمله قابلیت های این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

VLC_Media_Player_1.1.5_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگی های این نرم افزار:
- قابلیت اجرای آسان فیلم ها با ابزارهای مختلف پخش.
- قابلیت تبدیل فایل های مالتی مدیا به یکدیگر.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن اسکین های متفاوت و زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 112 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
joboshare
تبدیل انواع فایل های صوتی، استخراج صدا از دی وی دی یکی از کارهایی میباشد که همه افراد تمایل به انجام آن دارند.ممکن است فایلی صوتی داشته باشید که روی گوشی شما اجرا نمیشود، به وسیلی نرم افزارهای تبدیل فرمت میتوانید فرمت ان را نسبت به گوشی خود تغییر دهید.نرم افزاری که قصد معرفی ان در میهن دانلود را داریم همه اینکار ها را برای شما انجام می دهید.Joboshare DVD Ripper Platinum 3.1.4 Build 0715 نام نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش فیلم های دی وی دی و تبدیل انواع فرمت های صوتی نظیر AVI ،MPEG4 ،WMV ،DivX ،RM ،MOV ،XviD ،۳GP FLV SWF ،MP3 ،WMA ،WAV ،M4A ،AAC ،AC3 می باشد.توسط این نرم افزار میتوانید تمامی فایل های تصویری یا صوتی را مطابق با گوشی خود فرمت کنید:iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- توانایی تبدیل DVD به همه فرمت ها
- توانایی Rip کردن قسمت های مختلف
- توانایی چسباندن چند کلیپ به هم
-قابلیت عوض کردن اندازه و انتخاب کیفیت برای فیلم
- بیشترین کیفیت و بیشترین سرعت در انجام کار
- دارای پردازشگر چند هسته ای
- نمایش فیلم به صورت آزمایشی
- توانایی گرفتن عکس از فیلم های دی وی دی
- سازگاری با تمامی ویندوزها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها
- و . . .
محسن بازدید : 176 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود پلاگین افزایش کیفیت فیلم Neat Video 2.6 for Premiere Pro CS5
با پیشرفت تکنولوژی ، کیفیت تصاویر ویدیویی نسبت به قبل پیشرفت بسیار چشم گیری و قابل توجهی داشته است. اما در این میان فیلم هایی که پیش از این ضبط و تهیه شده اند همواره کیفیت پایین تری نسبت به فیلم های جدید داشته اند و کاربران سعی بر این داشته اند تا کیفیت این فیلم ها را تا حدامکان افزایش دهند. بخصوص اگر این تصاویر یادآور خاطراتی از گذشته باشد ، بسیار ایده آل خواهد بود که بتوانیم تا حد ممکن بر کیفیت آنها بیافزاییم. Neat Video نام یک پلاگین قدرتمند و کاربردی برای نرم افزار Premier Pro است. این پلاگین قادر است تا نویز تصاویر را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و در موارد بسیاری آن را بطور کامل از بین ببرد که مسلمأ انجام اینکار موجب افزایش شفافیت تصاویر و زیباتر شدن آنها خواهد شد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- کاهش نویز تصویر به طور چشم گیر.
- امکان اعمال تنظیمات.
- کاربرد آسان.
-  سازگار با سیستم های 64 بیتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0 Build 231

برای ویرایش فایل های ویدیویی باید از نرم افزاری استفاده کرد که ابزارها و امکانات لازم برای کار را به خوبی در اختیار ما قرار دهد و همچنین از کیفیت مناسبی در خروجی برخوردار باشد. Vegas Movie Studio HD یکی از نرم افزارهایی است که پارامترهای ذکر شده را داراست و بخوبی می تواند نیاز شما را در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی ، میکس و مونتاژ صدا و تصویر برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید و تغییرات را در لحظه مشاهده نمایید. همچنین می توانید خروجی کار خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا طراحی نمایید. افکت های موجود در نرم افزار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و براحتی می توانید از آنها در کار خود استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- میکس و مونتاژ صدا و تصویر.
- پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت .HD
- امکان ذخیره خروجی با فرمت AVI, MOV, MPEG 2 و...
- امکان ویرایش فایل ویدیویی.
- دارای افکت های متعدد.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 82 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Dzsoft
احتملا شما نیز عکس هایی از خود یا خانواده در هارد خود دارید.آیا دوست دارید این عکس ها را به ویدیو تبدیل کنید یا اینکه موزیک پشت آن بی اندازید؟هم امنون در سایت میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری مشهور در این زمینه را داریم.
VideoMach 5.8.8 - نام نرم افزاری محبوب جهت تبدیل عکس به ویدیو می باشد.این برنامه قابلیت هایی نظیر اضافه کردن صدا به انیمیشن،استخراج صدا از فیلم،بالا بردن سرعت عملایت،تغییر اندازه،چرخش و برش را دارد.فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار AVI ، MPEG ، FLC، HAV، JPEG ، PNG، BMPو... می باشد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
تغییرات ایجاد شده در این نسخه:
- از بین بردن فضاهای غیر ضروری
- تنظیمات گفت و گو گاهی اوقات به مقدار جزئی
محسن بازدید : 100 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
cocks2

در اين پست از وب سايت ميهن دانلود قصد معرفي يک نرم افزار حرفه اي جهت ويرايش فايل هاي صوتي،ضبط صدا،ميکس و . . . را داريم.با اين نرم افزار شما ميتوانيد انواع فايل هاي صوتي مانند MP3, OGG و حتي MIDI را باز کرده و آنها را به هر نحوي که دوست داريد ويرايش کنيد.REAPER يک نرم افزار کاملا مناسب و حرفه اي براي کار بر روي فايل هاي صوتي ميباشد.نرم افزاري که بهترين امکانات را دارد.اين برنامه از حتي از فايل هاي باز و در حال اجراي usb نيز پشتيباني ميکند.عملکرد بسيار عالي اين موتور باعث شده است که طرفداران زيادي پيدا کند.يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه تواناي استخراج انواع فرمت ها مانند  WAV/BWF/W64, AIFF, WavPack, FLAC, OGG, and MIDI مي باشد.اين برنامه بسيار انعطاف پذير ميباشد و هر کاري که دوست داريد ميتوانيد به راحتي روي فايل هاي صوتي خود انجام دهيد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
امکانات ویرایش شده در این نسخه:
- صرف زمان کمتری برای ویرایش
- استفاده از قابلیت Drag and drop برای استفاده در پروژه ها
- پشتیبانی از تعریف پروژه و ویرایش ان
- پشتیبانی کامل از پلاگین هایی نظیر DirectX, DXi, VST, VSTi, و Jesusonic
- پشتیبانی از تمامی ویندوزها
پشتیبانی از تمامی فرمت ها
- و . . .
محسن بازدید : 86 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Total-audio
Total Audio Converter - دقیقا همان چیزی هست که عاشقان موسیقی به ان نیاز دارند.این برنامه به شما کمک میکند تا موسیقی مناسب خود را برای هر فرد یا برای گوشی ان استخراج کنید تا بتواند از ان استفاده کند.حتی با این برنامه میتوانید به راحتی فایل های یوتیوب را دریافت کنید و در هارد خود قرار دهید.این برنامه به راحتی میتواند فرمت هایی نظیر MP3, WAV, WMA, FLAC, OGG, MPC, APE, MP4 را به یک دیگر تبدیل کند.این برنامه همچنین قابلیت ریپ کردن سی دی ها را دارد و یا اینکه آنها را بی سی دی های فشرده تبدیل کنید .
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
فرمت هایی که پشتیبانی میکند:

فرمت  MPEG
فرمت های صوتی واقعی (RA، RMM، RAM ، RPM، RM ، RMVB)
موج فرمت های صوتی (WAV)
فرمت آهنگ صوتی(CDA)
فرمت Musepack (MPC، MP +)
برنامه نویسی پیشرفته صوتی (AAC، M4A)
فرمت صوتی قابل حمل (PVF)
و . . .
محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود پلیر ساده و قدرتمند Stereoscopic Player 1.7.3

نرم افزارهای پلیر بسیاری تاکنون ارائه شده است و هرکدام دارای قابلیت ها و مشکلاتی بوده اند ، که با این وجود هرکدام توانسته اند توجه بخش خاصی از کاربران را به خود جلب کنند. اما برای آن دسته از کاربران که سادگی در طراحی را می پسندند شاید داشتن پلیری با طراحی ظاهری ساده اما قدرتمند و کارآمد جالب توجه باشد.Stereoscopic Player نام پلیری است که مشخصاتی که در بالا بیان شد را داراست. این نرم افزار توانایی پخش طیف وسیعی از فایل های ویدیویی را داراست و همچنین قادر به پخش فیلم های سه بعدی نیز هست. توسط این پلیر می توانید انواع و اقسام فرمت های ویدیویی را اجرا کنید ، ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید ، دی وی دی فیلم ببینید و برنامه های تلویزیون را با استفاده از یک کارت TV تماشا کنید و از دیگر امکانات این نرم افزار بهره مند شوید. آخرین نسخه از این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف چون : AVI, MPEG, WMV و ASF
- پشتیبانی از امکانات مختلف .Windows Media 
- پخش فیلم های دی وی دی و سه بعدی.
- امکان پخش برنامه های تلویزیون از طریق کارت TV.
- محیط ساده و کاربرپسند.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 102 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


anyvideoconverter1.
در این ساعت از میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری پرکاربرد را داریم. نرم افزاری محبوب جهت تبدیل انواع فایل های تصویری و صوتی.نرم افزارهای مبدل یکی از نرم افزارهایی هستند که اکثر افراد به انها احتیاج دارند.مسلما هر کسی نیاز به تبدیل فایل های ویدویی خود دارد، که برای اینکار باید حتما یک نرم افزار  مبدل روی رایانه خود نصب کنند.به همین منظور قصد داریم نرم افزار فوق العاده Any Video Converter که جهت تبدیل فایل های ویدویی می باشد را به شما معرفی کنیم. All in one لقبی هست که به این برنامه داده ان (همه کار در یک چیز)- یعنی این برنامه همه خواسته های شما را انجام می دهداین برنامه تقریبا همه فرمت ها را پشتیبانی میکند ، فرمت های نظیر DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI to MPEG-4 .و . . . !
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد
برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- پشتیبانی از تمامی فرمت ها
- داشتن کیفیت مناسب فایل تبدیل شده در زمان بسیار کوتاه
- پشتیبانی از فرمت های DivX and Xvid avi
- سازگاری با تمامی ویندوز ها
- و . . .
محسن بازدید : 125 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
anyvideoconverter1.
در این ساعت از میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری پرکاربرد را داریم. نرم افزاری محبوب جهت تبدیل انواع فایل های تصویری و صوتی.نرم افزارهای مبدل یکی از نرم افزارهایی هستند که اکثر افراد به انها احتیاج دارند.مسلما هر کسی نیاز به تبدیل فایل های ویدویی خود دارد، که برای اینکار باید حتما یک نرم افزار  مبدل روی رایانه خود نصب کنند.به همین منظور قصد داریم نرم افزار فوق العاده Any Video Converter که جهت تبدیل فایل های ویدویی می باشد را به شما معرفی کنیم. All in one لقبی هست که به این برنامه داده ان (همه کار در یک چیز)- یعنی این برنامه همه خواسته های شما را انجام می دهداین برنامه تقریبا همه فرمت ها را پشتیبانی میکند ، فرمت های نظیر DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI to MPEG-4 .و . . . !
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد
برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- پشتیبانی از تمامی فرمت ها
- داشتن کیفیت مناسب فایل تبدیل شده در زمان بسیار کوتاه
- پشتیبانی از فرمت های DivX and Xvid avi
- سازگاری با تمامی ویندوز ها
- و . . .
محسن بازدید : 92 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


v
شاید شما نیز در هارد خود فیلم یا کلیپی هست که دوست دارید روی گوشی خود بریزید ، اما به دلیل اینکه گوشی شما بعضی از فرمت ها را نمیتواند پشتیبانی کند،شما نمیتوانید این فیلم یا کلیپ را مشاهده کنید.در این صورت تنها را برای شما استفاده از برنامه ای جهت نغییر فرمت می باشد.برنامه ای که در میهن دانلود قصد معرفی ان را داریم به راحتی میتوانید بوسیله ان فرمت فیلم های خود را عوض کنید.
Absolute Video - نام نرم افزاری جهت تبدیل فایل های ویدویی به یک دیگر می باشد.پشتیبانی از فرمت هایی نظیر VCD, SVCD, DVD, AVI, XDIV, MPEG4, WMV, ASF جز یکی از قابلیت های این برنامه بشمارمیرود.از دیگر ویژگی های این نرم افزار سرعت بالای ان در هنگام تبدیل می باشد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- قابلیت تبدیل VCD به VCD TO SVCD, DVD, AVI/ DivX/Xvid, WMV/ ASV
- قابلیت تبدیلSVCD بهVCD, DVD, AVI/ DivX/Xvid,WMV/ ASF
 - قابلیت تبدیل DVD به  VCD, SVCD, AVI/ DivX/Xvid,WMV/ ASF
- قابلیت تبدیل AVI به  VCD, SVCD, DVD, WMV/ AS
- قابلیت تبدیل WMV/ASF به VCD, SVCD, AVI/ DivX/Xvid
- استخراج عکس از فایل های ویدئویی.
- استخراج صدا از فایل های ویدئویی
- و . . .
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل تصویری به صوتی Joboshare Video to Audio Converter v2.9.4.0425
حتمأ برای شما هم اتفاق افتاده که تنها به صدای یک فایل تصویری نیاز داشته باشید و بخواهید صدای آن را به صورت جداگانه ذخیره نمایید. در چنین شرایطی می توانید از نرم افزار Video to Audio Converter که از محصولات شرکت Joboshare است استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فایل های تصویری را به فایل صوتی تبدیل نمایید و از صدای آنها بدون افت کیفیت استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های صوتی را دارد و در انجام این کار از طیف وسیعی از فرمت های صوتی پشتیبانی می کند. فایل های تبدیل شده در هر دوحالت را می توان به فرمت های مخصوص دستگاه های پلیر مانند آیپاد تبدیل نمود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل فایل های تصویری به صوتی بدون افت کیفیت.
- تبدیل فرمت فایل های صوتی به یکدیگر.
- پشتیبانی از : MPEG1, MPEG2, MPEG4, WMV, AVI, MP4, 3GPP, 3G2, MOV, RM, RMVB, .OGG, DV, H.264/AVC
- پشتیبانی از : .MP3, WAV, AC3, WMA, M4A, OGG, AAC
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 112 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش صوت Sony Sound Forge Audio Studio 10.0 Build 176
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sound Forge Audio Studio به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایشگر صوت توسط کمپانی سونی ارائه و پشتیبانی می شود. این نرم افزار به واقع نیاز شما را در ارتباط با فایل های صوتی و ویرایش آنها بطرف می سازد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا را از هر منبعی دریافت و ویرایش نمایید. می توانید با استفاده از یک میکروفون صدا ضبط و ویرایش کنید ، بر روی آن افکت های مختلف درون نرم افزار و یا افکت های قابل نصب بر روی نرم افزار را اعمال کنید و از هر امکاناتی که بر روی رایانه خود برای ساخت یک قطعه موسیقی نیاز دارید درون این نرم افزار بهره مند شوید. از جمله مشخصات بارز این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده و قابل فهم ، امکان افکت گذاری و میکس ، امکان ویرایش حرفه ای ، پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و امکان ذخیره خروجی بر روی دیسک اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود به صورت قابل حمل (Portable) و بدون نیاز به نصب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- بیش از 1000 افکت صوتی.
- امکان ضبط صدای خواننده و سازهای موسیقی.
- ویرایشگر حرفه ای صدا.
- امکان صداگذاری فایل های ویدیویی.
- پشتیبانی از فرمت های: AAC, AA3, AIFF, AU, AVI, DIG, FLAC, SD, IVC, MP3, OGG, OMA, PCA, QuickTime, RAW, SND, SFA, VOX, w64, WAV, WMA, WMV.
• Exports: AAC, AA3, AIFF, AU, AVI, DIG, FLAC, IVC, MP3, OGG, RealAudio, PCA, RAW, RealVideo, QuickTime, VOX, w64, WAV, WMA, WMV.
- سازگار با ویندوز XP , Vista و .Seven
- و...

محسن بازدید : 94 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
HyperSnap
شاید برای شما نیز  این اتفا افتاده باشد که بخواهید از صفحه نمایش خود عکس بگیرید یا از یک تیکه از بازی که میکنید عکس بگیرید و به دوستان خود نشان دهید.شاید در ابتدا فکر کنید کار سخت یا غیر ممکنی باشد.اما با نرم افزاری که در میهن دانلود قصد معرفی ان را داریم به راحتی می تواند از هر قسمت از برنامه،صفحه نمایش،بازی و . . . با کیفیت خوب عکس بگیرید.HyperSnap نام نرم افزاری می باشد که با آن قادر به عکس گرفتن از صفحه نمایش خود یا هر قسمت به دلخواه خود هستید.حتی میتوانید عکس های گرفته شده را با همین نرم افزار ویرایش کنید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه خوب می باشدبا این نرم افزار میتوانید عکس های ضبط شده خود را با 20 فرمت مختلف ذخیره کنید.از جمله قابلیت دیگر این برنامه ویرایش فایل های GIF - JPEGدو پیش نمایش خود کار برای انجام آنها می باشد.
HyperSnap به شما اجازه میدهد تا به هر شکلی که میخاهید عکس بگیرید از مانیتور خود(از دکمه ها،منو ها و قسمت های مختلف)
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار:
- ویژگی TextSnap برای بریدن یا وییرایش کردن متن های روی صفحه.
- ویرایش،حاشیه نویسی،و سازگاری با انواع افکت ها.
- جایگیزینی خودکار رنگها.
- دکمه ضبط، مناسب برای افراد حرفه ای که در کار تولید فیلم های آموزشی هستند.
- قابلیت چیدن منو ها و ابزارها به نحوی که خود دوست دارید.
- کنترل برنامه با فرمان صوتی
- تغییر اندازه پنجره
- ذخیره خودکار تصاویر گرفته شده در فرمت های مختلف گرافیکی.
- و . . .
محسن بازدید : 92 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ساخت دی وی دی فیلم Joboshare DVD Creator 3.1.1.0805
DVD Creator یکی از نرم افزاری ارائه شده توسط شرکت Joboshare است که به شما امکان تبدیل طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی به دی وی دی فیلم را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود منو طراحی نمایید. می توانید هرکدام از استانداردهای NTSC و یا PAL را برای کار خود برگزینید. همچنین می توانید خروجی کار خود را به صورت فایل ایمیج و با فرمت ISO ذخیره نمایید. نرم افزار فوق از طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی رایج و همچنین فرمت های مختلف دی وی دی را نیز پشتیبانی می کند. میتوانید در منوی دی وی دی خود منوی زیرنویس هم قرار دهید و در نهایت با بالاترین سرعت ممکن خروجی کار خود را تحویل بگیرید. استفاده از نرم افزار بسیار ساده بوده و نیاز به هیچگونه پیش زمینه ای وجود ندارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت هایی چون: AVI, MPEG, DAT, MPG, WMV, ASF, MP4, 3GP, VOB و...
- طراحی کامل منو.
- پشتیبانی از نسبت تصویر 4: 3 و 16: 9
- امکان ذخیره خروجی به صورت فایل ایمیج. (ISO)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محسن بازدید : 123 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
123avi2gif
یکی از رایج ترین فرمت ها جهت نمایش تصاویر متحرک فرمت GIF  می باشد . این فرمت از این جهت  پر طرفدار می باشد که حجم بسیار پایینی دارد. همچنین از این فرمت برای ساختن بنر های تبلیغاتی جهت نشان دادن ان در سایت ها استفاده می شود که دلیل ان باز به حجم پایین ان بر میگردد.برنامه ای که در میهن دانلود قصد معرفی ان را داریم به وسیله ان میتوانید به راحتی فایل های avi را به GIF تبدیل کنید.
123 AVI to GIF Converter - ویرایشگری قدرتمند جهت بتدیل فرمت GIF می باشد. با این نرم افزار قدرتمند به راحتی میتوانید کلیپ های AVi را به فرمت متحرک GIF تبدیل کنید.از قابلیت مهم این برنامه توانیی تغییر زمان فریم ها و تغییر اندازه عکس ها می باشد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
برخی از امکانات این برنامه:
- تبدیل بسیاری از فرمت های ویدیویی به Gif
- استفاده آسان
- محیط کاربرپسند
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز
محسن بازدید : 99 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل دی وی دی Next DVD Ripper 3.6.1
برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد. Next DVD Ripper یکی از نرم افزارهای مناسب برای تبدیل دی وی دی به انواع فایل های ویدیویی است. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های رایج ویدیویی به شما امکان تبدیل دی وی دی را با بهترین کیفیت می دهد. سرعت این نرم افزار نیز در تبدیل و انتقال اطلاعات امری است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه به نسبت نرم افزارهای مشابه ، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت بهینه از پردازنده های چند هسته ای استفاده می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل دی وی دی به فرمت هایی چون: AVI, MP4, MPEG, WMV, MOV, FLV, 3GP و...
- تبدیل دی وی دی به فرمت های قابل اجرا در: iPhone, iPod, iPad, iTouch, Apple TV, Zune, Mobile .phone, Sony PSP, Zen
- سرعت بالا در تبدیل.
- امکان تغییر کیفیت و حجم فایل خروجی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Free-Studio-Free
Free Studio - مجموعه ای از برنامه های جهانی برای ویرایش و تبدیل فایل های چند رسانه ای، کپی و ضبط دیسک های چند رسانه ای می باشد.این نرم افزار کاملا رایگان می باشد و هدف ان یکپارچه سازی برنامه های چند رسانه ای می باشد.این برنامه همه کارهای شما را انجام می دهد.این برنامه شامل 8 زیر مجموعه می باشد:YouTube, MP3,CD-DVD-BD, DVD,عکس و ویدیو,Apple, 3D.رابط کاربری زیبای ان جز یکی از ویژگی های این برنامه می باشد.با این برنامه میتوانیید کارهای خود را مستقیم بر روی یوتیوب یا جتی فیس بوک به اشتراک بگزارید.یکی از قابلیت های دیگر این برنامه دانلود راحت فیلم و ویدیو از یوتیوب می باشد .با این برنامه فرمت ها را عوض کنید ، ویرایش کنید،رایت کنید و خیلی از کارهای دیگر میتوانید انجام دهید.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پلیر فایل های ویدیویی Portable Mirillis Splash PRO EX v1.11.0.0
در میان نرم افزارهای حجیمی که این روزها برای اجرای فیلم های با کیفیت بالا (HD) در بازار وجود دارد گاهی نرم افزارهایی ارائه می شوند که با وجود حجم کم و استفاده بسیار بهینه از منابع سیستم ، کارکرد بسیار مناسبی را ارئه می کنند. Mirillis Splash نام نرم افزاری است خصوصیات ذکر شده را داراست. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های تصویری با کیفیت بالا ، امکان تجربه یک فیلم با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. رابط کاربری زیبا و قابل فهم ، امکان پخش DivX / XviD با یک کدک کم حجم ، تبدیل ویدیوهای 1080i به 1080p و پشتیبانی از زیرنویس به زبان های مختلف را می توان از جمله خصوصیات بارز این نرم افزار دانست. همچنین این نرم افزار از پردازنده های چند هسته پشتیبانی کامل را به عمل آورده است تا استفاده صحیح از منابع سیستم را داشته باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های : AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS
- پشتیبانی از زیرنویس.
- سازگار با پردازنده های چند هسته ای.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 297 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر ArcSoft TotalMedia Theatre 5.0.1.114 Final
TotalMedia Theatre نام یک نرم افزار پلیر قدرتمند است که توسط شرکت نرم افزاری ArcSoft ساخته و روانه بازار شده است. این نرم افزار امکان پخش طیف وسیعی از فرمت های تصویری را به سادگی و در محیط گرافیکی خود برای شما ایجاد کرده است. فایل های ویدیویی 1080p ، 720p و انواع فرمت های تصویری HD به صورت کامل توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. آنچه این نرم افزار را از نمونه های مشابه خود متمایز نگاه می دارد ، استفاده بسیار ناچیز آن از پردازنده سیستم است که این امکان باعث مصرف کمتر انرژی و همچنین امکان انجام پردازش های دیگر در حین پخش فیلم می شود. امکان تهیه playlist ، مشاهده فیلم با حداکثر کیفیت (انجام تنظیمات اتوماتیک) و امکان پخش موسیقی از ورودی های مختلف را می توان از جمله قابلیت های این نرم افزار دانست. همچنین می توانید فیلم های آنلاین را با کیفیت بالا مشاهده نمایید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از Blu-ray و همچنین امکان ساخت فیلم سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های: MPEG-1, MPEG-2, M2P, EVO, VOB, M1V, M2V, ASX, WMV, WMV HD, DAT, VRO, DVR-MS, 26L, JSV, JVT, H.264 HD, MP2, MOV, DV AVI, VC1, TS, TRP, TP, M2TS, RM (RealMedia), MOV (QuickTime), QT, FLV, MKV, AVI (DivX), DivX HD, RAM, RV, 3GP, 3P2.
- امکان تهیه .Playlist
- امکان عکس برداری از فیلم.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 129 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ حرفه ای The Foundry Nuke 6.3
برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند. The Foundry Nuke نام نرم افزاری با دامنه امکانات وسیع برای انجام عملیت میکس و مونتاژ فیلم است. این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری The Foundry Visionmongers است امکان طراحی جلوه های ویژه در فیلم را فراهم می کند. از این نرم افزار در بسیاری از فیلم های معروف هالیوود و همچنین موزیک ویدیوهای مختلف استفاده شده است. این نرم افزار امکان ویرایش ویدیو را به خوبی فراهم می کند و امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها می توانید به صورت کاملأ حرفه ای اقدام به رندر کردن فیلم نمایید و نتیجه ای عالی دریافت کنید و بخش های مختلف فیلم را بدون جلب توجه بیننده در کنار یکدیگر قرار دهید. شایان ذکر است که این نرم افزار به دلیل نوآوری برنده جوایزی نیز شده است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- رندر حرفه ای تصاویر با نهایت کیفیت.
- امکان انجام عملیت  Matchmoving و .Tracking
- این نسخه برای سیستم های 64 بیتی است.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان DVDFab برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قديمي ترين نرم افزارهاي انجام کارهاي مختلف بر روي ديسک DVD است که از امکانات بسيار زيادي برخوردار مي باشد. کپي کامل فيلم دي وي دي يکي از مهمترين قابليت هاي اين برنامه است که ميتوانيد از ان براي نگه داري فيلم هاي دي وي دي خود در هارد کامپيوتر استفاده کنيد. همچنين رايت فيلم ها بر روي DVD يکي ديگر از امکانات مهم اين نرم افزار به شمار ميرود. اين دو قابليت مهم نرم افزار خود به قسمت هاي مختلفي تقسيم بندي مي شود که ميتوان به قابليت هاي کپي DVD به DVD، تبديل DVD-9 به DVD-5، شکستن قفل و کپي فيلم هاي دي وي دي قفل دار، ريپ و کاهش حجم فيلم هاي DVD بدون افت کيفيت، تبديل دي وي دي به فرمت هاي قابل پخش در موبايل و ... اشاره نمود. همچنين اين برنامه قادر ايت تا تمام کارهاي ذکر شده را بر روي ديسک هاي Blu-ray نيز انجام دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.0.0
برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- کپي کامل فيلم هاي دي وي دي در هارد کامپيوتر.
- رايت انواع فيلم بر روي دي وي دي.
- قابليت تبديل DVD-9 به DVD-5 بدون افت کيفيت.
- ريپ و کاهش حجم انواع فيلم دي وي دي.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 63 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Bigasoft_Total_Video_Converter_2.5.7.3987_www.mihandownload.com.jpg
Bigasoft Total Video Converter نام یک نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدیویی با قابلیت های فراوان است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار به شما امکان تبدیل انواع فایل های ویدیویی را به فرمت های مختلف می دهد و گزینه های بسیاری را پیش روی شما قرار می دهد تا با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید و تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال نمایید. اما گستره قابلیت های این نرم افزار تنها به فایل های ویدیویی و تبدیل آنها محدود نمی شود چراکه امکان تبدیل انواع فایل های صوتی به یکدیگر نیز قابلیتی است که می توانید در این نرم افزار بیابید. می توانید صدا را از تصویر جدا کنید و در یک فایل صوتی ذخیره نمایید ، فایل های تصویری را به یکدیگر متصل کنید ، افکت های مختلف را بر روی آنها اعمال کنید ، از ویدیو مورد نظر خود عکس بگیرید و از امکانات دیگر نرم افزار بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: MP4, 3GP, AVI, Xvid, DivX, H.264, MKV, WMV, RM, FLV, MOV و...
- تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR و...
- امکان جداسازی صدا از تصویر.
- امکان حذف حاشیه سیاه اطراف فیلم.
- سرعت بالا در تبدیل فایل ها.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محسن بازدید : 104 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار چندرسانه ای J. River Media Center 16.0.164
گاهی به نرم افزارهایی برخورد می کنیم که گستره قابلیت های آنها به حدی است که می تواند کار بسیاری از نرم افزارهای دیگر را نیز انجام دهد و ما را از نصب نرم افزارهای اضافی و سنگین کردن ویندوز بی نیاز سازد.J.River Media Center نام نرم افزاری است که می تواند جایگزین بسیاری از نرم افزارهای باشد که تنها توانایی انجام یک کار را دارند. این نرم افزار امکان اجرای انواع فرمت های صوتی و تصویری را برای شما فراهم کرده است. پخش دیسک های صوتی و کپی آنها در هارد دیسک و همچنین پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی برای مشاهده تصاویر را می توان از جمله دیگر مشخصات این نرم افزار چندکاره دانست. برای پخش موسیقی امکانات بسیاری در نظر گرفته شده تا هرچه بیشتر از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. امکاناتی چون افکت های دوبعدی و سه بعدی را می توان از جمله مهمترین های این امکانات در نظر گرفت. امکان آپلود تصاویر در اینترنت و همچنین ذخیره فایل های صوتی در دیسک را می توان از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از بیش از 80 فرمت صوتی و تصویری.
- امکان تهیه playlist
- امکان رایت CD و DVD
- دارای پوسته های زیبا و متعدد.
- امکان جستجو فایل صوتی و یا تصویری مورد نظر شما در اینترنت.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 87 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
دانلود نرم افزار Free MP3 Cutter and Editor v2.5.0.612
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Free MP3 Cutter and Editor برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ابزاری به منظور ویرایش فایل های صوتی با فرمت MP3 می باشد که از آن میتوان برای بریدن قسمتی از یک موسیقی استفاده کرد. کار با این برنامه بسیار ساده است کافیست که فایل MP3 مورد نظرتان را وارد برنامه کنید و سپس با مشخص نمودن ابتدا و انتهای قسمت مورد نظرتان اقدام به برش آهنگ و ذخیره سازی آن نمایید. همچنین این برنامه قادر است تا در نمایشگر خود ساختار آهنگ ها را به موجی شکل نمایش دهد تا شما به صورت دقیق بتوانید قطعه مورد نظرتان را از آهنگ جدا نمایید. از ویژگی های مهم این نرم افزار میتوان به امکان تبدیل آهنگ های منو به استریو و بلعکس اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت بریدین قسمت های دلخواه از آهنگ.
- امکان تبدیل آهنگ های منو به استریو و بلعکس.
- دارای نمایشگر ساختار موجی شکل آهنگ ها.
- پشتیبانی از فایل های با فرمت MP3.
- قابلیت تغییر حجم فایل های صوتی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 106 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7
| دانلود رایگان نرم افزار مشاهده فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی در کامپیوتر |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان 3D Video SAMedia3D Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای نمایش فیلم های 3 بعدی می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم های 3 بعدی را با کیفیت بسیار عالی و با بالاترین رزولیشن تصویر 1920x1080 در کامپیوتر خود تماشا کنید. قابلیت مهم این نرم افزار امکان نمایش فیلم های معمولی یا همان 2 بعدی به صورت 3 بعدی می باشد. در واقع فیلم های دو بعدی شما پس از اجرا در محیط این برنامه به شکل سه بعدی و خیلی واقعی تر نسبت به قبل نمایش داده می شوند. همچنین این نرم افزار دارای عینک های مختلفی به رنگ های قرمز/ فیروزه ای، سبز/بنفش، زرد/آبی و ... می باشد که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها فیلم را با ویژگی های عینک مورد نظرتان تماشا کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی نظیر asf, avi, flv, m2ts, m4v, mp4, mkv, mov, mpg, mpeg, wmv, webm, vob و ... یکی دیگر از ویژگی های این برنامه به شمار میرود که میتوان به آن اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت نمایش فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی.
- داشتن عینک های 3 بعدی با رنگ های مختلف.
- امکان نمایش فیلم ها با رزولیشن 1920x1080.
- قابلیت نمایش فیلم با عالی ترین کیفیت.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی.
- قابلیت نمایش فیلم ها به صورت کاملآ واقعی.
- قابلیت نمایش فیلم ها به صورت Full 3D.
- قابلیت نمایش رنگ های کاملآ واقعی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 102 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی Corel VideoStudio Pro X4 14.0.0.342
Ulead VideoStudio از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل های ویدیویی بوده که بسیاری از کاربران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته اند و بر برتری های آن نسبت به نمونه های مشابه آگاه بوده اند. این نرم افزار همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران حرفه ای برخوردار بوده است. هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار همراه با تغییر نامی اجباری به دلیل خریداری شدن توسط شرکت Corel با نام تجاری Corel VideoStudio عرضه شده است که امروز آن را برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم . این نرم افزار نسخه از قابلیت ها و امکانات وسیعی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برخوردار است و تقریبأ قادر به تأمین همه ی نیازهای کاربران در این زمینه خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به سادگی ویرایش نمایید ، به آنها افکت های دلخواه خود را اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن خروجی کار خود را رندر شده تحویل بگیرید. همچنین از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- ویرایش آسان فایل های ویدیویی.
- دارای افکت های زیبا و متعدد.
- امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر CyberLink PowerDVD 11.0.1719.51 Ultra
نرم افزارهای بسیاری برای تماشای DVD فیلم های با کیفیت بالا وجود دارد اما مطمئنأ یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود در این زمینه PowerDVD محصول کمپانی مشهور CyberLink است. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است. در آخرین ورژن این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی به این نرم افزار افزوده شده که در ادامه به برخی از امکانات جدید و همچنین قابلیت های اصلی نرم افزار اشاره خواهیم داشت. این نرم افزار توانایی اجرای انواع فیلم های فیلم های با کیفیت HD ذخیره شده در DVD را داراست. همچنین فایل های ویدیویی ذخیره شده در سی دی و یا هارد دیسک خود را نیز می توانید با استفاده از این نرم افزار اجرا نمایید. می توانید برای فیلم خود زیرنویس دلخواهی را انتخاب نمایید و یا از دو زیرنویس با دو زبان متفاوت استفاده کنید.  پشتیبانی از HDMI 1.3 از جمله جدیدترین قابلیت هایی است که به این نرم افزار افزوده شده است. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده عکس با فرمت های مختلف اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از MPEG-4 AVC (H.264), MPEG-2 HD, WMV-HD, and SMPTE VC-1
- پشتیبانی از HDMI 1.3
- امکان علامت گذاری قسمت های مختلف یک فیلم.
- عکسبرداری از فیلم با فرمت های گرافیکی مانند: BMP, PNG, JPG ,GIF
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 118 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان PhotoFilmStrip برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار قادر است تا عکس های معمولی را تبدیل به فیلم کند. در واقع ساخت فیلم با این برنامه طی 3 مرحله صورت می گیرد که این مراحل به ترتیب شامل انتخاب عکس ها، انتخاب نوع حرکت و اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها و در آخر رندر فیلم می باشد. پس از پایان این 3 مرحله شما می توانید فیلم ساخته شده را در یک فایل ویدیویی با کیفیت های VCD, SVCD, DVD ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه قادر است تا فیلم ساخته شده را به صورت FULL-HD با رزولیشن 1920x1080 ذخیره کند. علاوه بر این افکت های مختلفی درون برنامه قرار گرفته اند که در مرحله دوم، مرحله اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها می توانید هر کدام از آنها را به فیلم مورد نظرتان اضافه کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به مواردی همچون قابلیت ساخت اسلاید شو، امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم، امکان قرار دادن موزیک روی فیلم و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت ساخت فیلم از عکس های مورد علاقه.
- امکان قرار دادن زیر نویس روی فیلم.
- امکان ساخت اسلاید شو.
- امکان قرار دادن موزیک روی فیلم.
- دارا بودن افکت های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 92 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Sony DVD Architect Pro v5.2.132
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Sony DVD Architect برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصولی از کمپانی معروف سونی می باشد که با استفاده از آن می توانید اقدام به ساخت منو با امکانات فراوان برای فیلم های مورد علاقه تان کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است در واقع میتوانید فایل فیلم مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد نرم افزار کنید و سپس خود به طراحی منو دلخواهتان برای فیلم بپردازید. همچنین درون نرم افزار بیش از 44 منو آماده بسیار زیبا همراه با تصویر پس زمینه و دکمه های کنترل و ... در اختیار کاربر قرار داده شده که در صورت تمایل می توانید از آنها برای منو فیلم استفاده کنید. علاوه بر این داشن تنظیمات تغییر اندازه و کیفیت تصویر با پشتیبانی از فرمت های استاندارد 4:3, 16:9, NTSC, PAL و همچنین تمام صفحه به شما کمک می کند تا فیلم مورد نظرتان را با کیفیت و اندازه های مختلف مشاهده کنید. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray میباشد که پس از ساخت منو فیلم می توانید آنرا بر روی دیسک های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان نمایش فیلم قبل از رایت اشاره کرد که با استفاده از این امکان می توانید نواقص موجود در منو و سایر قسمت ها را قبل از رایت برطرف سازید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Sony DVD Architect Pro v5.2.132
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی، گرافیکی و صوتی.
- امکان ساخت منو برای فیلم های مورد علاقه.
- داشتن 44 منو آماده بسیار زیبا.
- امکان ویرایش منوهای آماده.
- امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم.
- قابلیت رایت فیلم بر روی انواع دیسک.
- امکان ساخت اسلاید شو.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

برای رجیستر نرم افزار مراحل زیرا را به ترتیب سپری کنید:
1 - اتصال خود را از اینترنت قطع کنید.
2 - نرم افزار را نصب کنید و در آخر از اجرای آن خوداری نمایید.
3 - فایل موجود در پوشه Keygen را اجرا کنید.
4 - در قسمت Product Name گزینه DVD Architect Pro v5.2 Series را انتخاب کنید.
5 - بر روی گزینه Patch کلیک نمایید و وارد مسیر نصب نرم افزار شوید و سپس بر روی OK کلیک کنید.
6 - نرم افزا را اجرا کنید.
7 - در پنجره Keygen بر روی گزینه Generate کلیک کنید.
8 - سریال و کد فعال سازی بدست آمده را در قسمت خواسته شده در نرم افزار وارد کنید.
9 - بر روی activation کلیک کنید تا نرم افزار رجیستر شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 12,851
  • بازدید کلی : 45,257