loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 171 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0
| دانلود رايگان نسخه جديد پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در جهان |
پس از معرفي جديد ترين نسخه پکيج نرم افزارهاي شرکت ادوب که در چند هفته پيش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection براي دانلود دوستان قرار گرفت در اين پست وب سايت ميهن دانلود يکي از پر طرفدار ترين نرم افزارهاي اين مجموعه را به صورت جداگانه برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Adobe Audition پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در سراسر جهان مي باشد که نسبت به نرم افزارهاي مشابه از امکانات و قابليت هاي بسيار زيادي برخوردار است. اين نرم افزار خود يک استديو ظبط موسيقي ديجيتال است که در آن تمام ابزارهاي آهنگسازي قرار دارد و کاربر به راحتي ميتواند اقدام به ساخت آهنگ هاي مورد علاقه خود نمايد. اين برنامه متشکل از ابزارهاي بسيار پيشرفته اي به منظور ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ و ساير ابزارهاي مورد نياز کاربران مي باشد. يکي از ويژگي هاي بسيار مهم اين نرم افزار حذف صداي خواننده از روي آهنگ است که اين امر موجب شده تا در ميان ساير نرم افزارهايي که در اين زمينه ساخته شده اند به عنوان نرم افزار شماره يک اينکار انتخاب شود چرا که با ابزارهاي بسيار دقيق مي تواند صداي خواننده را از روي آهنگ حذف کند و موزيک آنرا در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار از جديد ترين فرمت هاي صوتي پشتيباني مي کند و قادر است تا موزيک هاي ساخته شده را در بالا ترين کيفيت ذخيره نمايد. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزار هاي مختلف شرکت ادوب به راحتي از طريق همين نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

دانلود نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0
برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- قابليت ساخت آهنگ هاي ديجيتالي.
- دارا بودن ابزارهاي بسيار پيشرفته ويرايش موسيقي.
- امکان ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ.
- داشتن ابزارهاي حذف صداي خواننده از روي آهنگ.
- پشتيباني از فرمت هاي صوتي مختلف.
- دارا بودن افکت هاي صوتي مختلف در زمينه هاي گوناگون.
- قابليت حذف نويز و پارازيت در موزيک.
- امکان ويرايش فايل هاي MIDI.
- داشتن سرعت بسيار بالا در هنگام کار در محيط برنامه.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 153 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی به دی وی دی ConvertXtoDVD 4.1.19.364 Portable
ConvertXtoDVD نام یک نرم افزار کاربردی برای آن دسته از کاربران است که خواهان تبدیل فیلم های خود به دی وی دی هستند. فیلم هایی که عمومأ در هارد دیسک رایانه و با فرمت های مختلف نگه داری می شوند. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فیلم های خود را به دی وی دی تبدیل کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا قرار دهید.از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به سرعت بالا در تبدیل فایل ، امکان استفاده از چندین زیرنویس و قرار دادن منوی مربوط به آن برای انتخاب زیرنویس اشاره کرد. می توانید چندین فایل ویدیویی را به یکدیگر متصل و سپس آنها را در خروجی ذخیره نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- سرعت بالا در تبدیل.
- کاربرد آسان.
- قابلیت شناسایی و اضافه کردن چندین زیرنویس حتی به زبان فارسی
- پشتیبانی از فرمت های مختلف DivX, Xvid, MPEG4, MOV, AVI, WMV, WMV HD, DV و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 153 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کاهش حجم فيلم Wondershare DVD Ripper Platinum v4.6.1.0
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان Wondershare DVD Ripper برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار ميتواند فيلم هايي را که با کيفيت دي وي دي هستند به فيلم هايي با حجم کمتر و بدون افت کيفيت تبديل کند. اين برنامه از فرمت هاي MPEG4, AVI, WMV, MP4, MOV, FLV, MPG, MPEG, GP, 3GP2, ASF, VOB, H.264, M4V و ... پشتيباني مي کند که ميتوان فرمت DVD را به اين فرمت ها تبديل نمود. از قابليت هاي اين نرم افزار ميتوان به امکان مقايسه فيلم تبديل شده با فيلم اورجينال اشاره کرد به طوري که با نمايش همزمان فيلم تبديل شده و فيلم اورجينال در کنار به راحتي مي توانيد کيفيت فايل تبديل شده را نسبت به فال اصلي بسنجيد. همچنين قابليت ديگر اين برنامه چسباندن Chapter هاي DVD به يکديگر است که تمام Chapter ها بعد از تبديل با يکديگر ادغام مي شوند و درون يک فايل ذخيره مي گردند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار کاهش حجم فيلم Wondershare DVD Ripper Platinum v4.6.1.0
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- کاهش حجم فيلمهاي دي وي دي بدون افت کيفيت.
- داشتن سرعت بالا در هنگام تبديل فيلم.
- قابليت خارج نمودن صدا از DVD هاي صوتي و تصويري.
- امکان گرفتن عکس از محيط فيلم.
- امکان ويرايش زيرنويس فيلم.
- امکان قرار دادن لوگو روي فيلم.
- امکان تبديل فيلم DVD به HD.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
محسن بازدید : 140 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Total Video Converter v3.71
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان E.M. Total Video Converter برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از بهترين و معروف ترين نرم افزارهاي تبديل فايل هاي ويديويي به يکديگر مي باشد. همچنين اين برنامه داراي امکانات بسيار زيادي است در واقع تبديل فايل هاي ويدويي به يکديگر تنها يکي از امکانات اين نرم افزار به شمار ميرود. از امکانات ديگر اين نرم افزار ميتوان به رايت انواع ديسک اشاره نمود که شما با کمک اين قابليت مي توانيد فايل هاي ويديويي را به شکل هاي DVD, SVCD, VCD, AVCHD, Blu-Ray بر روي ديسک رايت کنيد تا در پليرهاي خانگي نيز قابل پحش باشند. همچنين يکي ديگر از امکانات اين برنامه ويرايش فيلم است که مي توانيد از آن براي بريدن قسمتي از يک فيلم و يا چسباندن دو يا چند فيلم به يکديگر استفاده کنيد. از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به پخش تمام فايل هاي تصويري، ساخت اسلايد شو، فيلمبرداري از دسکتاپ، دانلود کليپ از سايت هاي اشتراک ويديو و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

محسن بازدید : 134 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل دی وی دی Xilisoft DVD Ripper Ultimate 6.6.0 Build 0623 FINAL
بی شک یکی از رایج ترین دیسک هایی که امروزه مورد استفاده کاربران قرار می گیرد دی وی دی ها هستند که دلایل بسیاری نیز برای استفاده از آنها وجود دارد. اما اگر شما فیلمی را در یک دی وی دی داشته باشید و بخواهید آن را در رایانه با فرمت دیگری ذخیره کنید و یا آن را با استفاده از دستگاه هایی همچون آیپاد ، آیفون و دیگر دستگاه های رایج در ببینید نیازمند نرم افزاری همچون DVD Ripper خواهید بود. این نرم افزار از جمله تولیدات کمپانی نرم افزاری Xilisoft  است که نرم افزارهای بسیاری را تاکنون روانه ی بازار کرده است. این نرم افزار به طور تقریبی قابلیت تبدیل دی وی دی به تمامی فرمت های ویدیویی را داراست. همانگونه که مطلع هستید ، کامل ترین ورژن از هر نرم افزاری نسخه Ultimate است و به همین دلیل ما نیز همین نسخه را برای شما آماده کرده ایم. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل دی وی دی به AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC و...
- امکان استخراج صدا با فرمت های MP3, WMA, WAV و...
- امکان عکس برداری از فیلم.
- امکان ادیت فیلم با ابزارهای کامل.
- قابلیت ترکیب دو فیلم و یا جداسازی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 118 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار VLC Media Player v1.1.11
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان VLC Media Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک پلیر فایل های ویدیویی است که قادر است تا 99 درصد فیلم ها را در کامپیوتر پخش کند و شما میتواند در محیطی بسیار زیبا اقدام به بخش فیلم های دلخواه خود نمایید. شما با کمک این برنامه به راحتی می توانید به جای استفاده از نرم افزار Cyberlink PowerDVD برای پخش فیلم های با کیفیت DVD از این برنامه استفاده کنید زیرا نسبت به PowerDVD از حجم کمتری برخو دار است و منابع سیستمی کمتری را به خود اختصاص می دهد. همچنین این برنامه توانایی پخش فرمت هایی نظیر MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, DVD, VCD, mp3, ogg و ... را داراست. داشتن ابزارهای مختلف پخش فیلم و نیز قابلیت تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر از جمله قابلیت های این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

VLC_Media_Player_1.1.5_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگی های این نرم افزار:
- قابلیت اجرای آسان فیلم ها با ابزارهای مختلف پخش.
- قابلیت تبدیل فایل های مالتی مدیا به یکدیگر.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن اسکین های متفاوت و زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 112 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
joboshare
تبدیل انواع فایل های صوتی، استخراج صدا از دی وی دی یکی از کارهایی میباشد که همه افراد تمایل به انجام آن دارند.ممکن است فایلی صوتی داشته باشید که روی گوشی شما اجرا نمیشود، به وسیلی نرم افزارهای تبدیل فرمت میتوانید فرمت ان را نسبت به گوشی خود تغییر دهید.نرم افزاری که قصد معرفی ان در میهن دانلود را داریم همه اینکار ها را برای شما انجام می دهید.Joboshare DVD Ripper Platinum 3.1.4 Build 0715 نام نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش فیلم های دی وی دی و تبدیل انواع فرمت های صوتی نظیر AVI ،MPEG4 ،WMV ،DivX ،RM ،MOV ،XviD ،۳GP FLV SWF ،MP3 ،WMA ،WAV ،M4A ،AAC ،AC3 می باشد.توسط این نرم افزار میتوانید تمامی فایل های تصویری یا صوتی را مطابق با گوشی خود فرمت کنید:iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- توانایی تبدیل DVD به همه فرمت ها
- توانایی Rip کردن قسمت های مختلف
- توانایی چسباندن چند کلیپ به هم
-قابلیت عوض کردن اندازه و انتخاب کیفیت برای فیلم
- بیشترین کیفیت و بیشترین سرعت در انجام کار
- دارای پردازشگر چند هسته ای
- نمایش فیلم به صورت آزمایشی
- توانایی گرفتن عکس از فیلم های دی وی دی
- سازگاری با تمامی ویندوزها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها
- و . . .
محسن بازدید : 101 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Dzsoft
اگر اهل کار کردن با پاورپوینت می باشید میدانید که فایل های خروجی اسلاید شو برای بازشدن نیاز به همان برنامه پاورپوینت دارد.یعنی اگر اسلایدشو ساختید و خواستید روی کامپیوتر دیگر اجرا کنید باید روی آن کامپیوتر نیز پاورپوینت نصب کنید.شاید کار سختی باشد.به همین دلیل در این ساعت از میهن دانلود برنامه ای اماده کرده ایم که این مشکل را از بین می برد.یعنی فایل پاورپوینت شما رو به فرمت exe تبدیل میکند و به راحتی میتوانید روی هر کامپیوتر دیگر اجرا کنید.
PowerPoint Slide Show Converter - نرم افزاری برای تبدیل اسلایدشو های ساخته شده با نرم افزار Microsoft PowerPoint میباشد که آنها را به فرمت exe تبدیل می کند و دیگر برای پخش آنها به نرم افزار پاورپوینت نیازی ندارید .
با این نرم افزار میتوانید راحت اسلایدشو های خود را برای دوستان خود ارسال کنید و انها بدون نیاز به پاورپوینت میتوانند کار شما را ببینند.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

محسن بازدید : 86 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Total-audio
Total Audio Converter - دقیقا همان چیزی هست که عاشقان موسیقی به ان نیاز دارند.این برنامه به شما کمک میکند تا موسیقی مناسب خود را برای هر فرد یا برای گوشی ان استخراج کنید تا بتواند از ان استفاده کند.حتی با این برنامه میتوانید به راحتی فایل های یوتیوب را دریافت کنید و در هارد خود قرار دهید.این برنامه به راحتی میتواند فرمت هایی نظیر MP3, WAV, WMA, FLAC, OGG, MPC, APE, MP4 را به یک دیگر تبدیل کند.این برنامه همچنین قابلیت ریپ کردن سی دی ها را دارد و یا اینکه آنها را بی سی دی های فشرده تبدیل کنید .
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
فرمت هایی که پشتیبانی میکند:

فرمت  MPEG
فرمت های صوتی واقعی (RA، RMM، RAM ، RPM، RM ، RMVB)
موج فرمت های صوتی (WAV)
فرمت آهنگ صوتی(CDA)
فرمت Musepack (MPC، MP +)
برنامه نویسی پیشرفته صوتی (AAC، M4A)
فرمت صوتی قابل حمل (PVF)
و . . .
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تغییر فرمت تصاویر CoolUtils Total Image Converter 1.5.0.94
Total Image Converter نام نرم افزاری است که توسط شرکت CoolUtils ساخته و روانه ی بازار شده است. این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شما امکان تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فرمت های مختلف گرافیکی را به یکدیگر تبدیل کنید و همچنین در هنگام تبدیل سایز تصاویر را نیز تغییر دهید و به سایز دلخواه خود برسید. این نرم افزار برای انجام این امور از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند و همچنین امکان تبدیل به صورت گروهی را نیز فراهم کرده است. می توانید روی عکس ها Watermark قرار دهید و یا کادر آنها را تغییر دهید. سرعت تبدیل در این نرم افزار کاملأ قابل قبول است و زمان زیادی نخواهد گرفت. همچنین کیفیت خروجی نیز به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت هایی چون: JPG, GIF, BMP, PBM, PGM, PCX, PNG, PPM, TGA, TIF, WMF, EMF .
- امکان قرار دادن Watermark
- امکان تبدیل به صورت گروهی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 102 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


anyvideoconverter1.
در این ساعت از میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری پرکاربرد را داریم. نرم افزاری محبوب جهت تبدیل انواع فایل های تصویری و صوتی.نرم افزارهای مبدل یکی از نرم افزارهایی هستند که اکثر افراد به انها احتیاج دارند.مسلما هر کسی نیاز به تبدیل فایل های ویدویی خود دارد، که برای اینکار باید حتما یک نرم افزار  مبدل روی رایانه خود نصب کنند.به همین منظور قصد داریم نرم افزار فوق العاده Any Video Converter که جهت تبدیل فایل های ویدویی می باشد را به شما معرفی کنیم. All in one لقبی هست که به این برنامه داده ان (همه کار در یک چیز)- یعنی این برنامه همه خواسته های شما را انجام می دهداین برنامه تقریبا همه فرمت ها را پشتیبانی میکند ، فرمت های نظیر DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI to MPEG-4 .و . . . !
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد
برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- پشتیبانی از تمامی فرمت ها
- داشتن کیفیت مناسب فایل تبدیل شده در زمان بسیار کوتاه
- پشتیبانی از فرمت های DivX and Xvid avi
- سازگاری با تمامی ویندوز ها
- و . . .
محسن بازدید : 125 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
anyvideoconverter1.
در این ساعت از میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری پرکاربرد را داریم. نرم افزاری محبوب جهت تبدیل انواع فایل های تصویری و صوتی.نرم افزارهای مبدل یکی از نرم افزارهایی هستند که اکثر افراد به انها احتیاج دارند.مسلما هر کسی نیاز به تبدیل فایل های ویدویی خود دارد، که برای اینکار باید حتما یک نرم افزار  مبدل روی رایانه خود نصب کنند.به همین منظور قصد داریم نرم افزار فوق العاده Any Video Converter که جهت تبدیل فایل های ویدویی می باشد را به شما معرفی کنیم. All in one لقبی هست که به این برنامه داده ان (همه کار در یک چیز)- یعنی این برنامه همه خواسته های شما را انجام می دهداین برنامه تقریبا همه فرمت ها را پشتیبانی میکند ، فرمت های نظیر DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI to MPEG-4 .و . . . !
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد
برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- پشتیبانی از تمامی فرمت ها
- داشتن کیفیت مناسب فایل تبدیل شده در زمان بسیار کوتاه
- پشتیبانی از فرمت های DivX and Xvid avi
- سازگاری با تمامی ویندوز ها
- و . . .
محسن بازدید : 92 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


v
شاید شما نیز در هارد خود فیلم یا کلیپی هست که دوست دارید روی گوشی خود بریزید ، اما به دلیل اینکه گوشی شما بعضی از فرمت ها را نمیتواند پشتیبانی کند،شما نمیتوانید این فیلم یا کلیپ را مشاهده کنید.در این صورت تنها را برای شما استفاده از برنامه ای جهت نغییر فرمت می باشد.برنامه ای که در میهن دانلود قصد معرفی ان را داریم به راحتی میتوانید بوسیله ان فرمت فیلم های خود را عوض کنید.
Absolute Video - نام نرم افزاری جهت تبدیل فایل های ویدویی به یک دیگر می باشد.پشتیبانی از فرمت هایی نظیر VCD, SVCD, DVD, AVI, XDIV, MPEG4, WMV, ASF جز یکی از قابلیت های این برنامه بشمارمیرود.از دیگر ویژگی های این نرم افزار سرعت بالای ان در هنگام تبدیل می باشد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
برخی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- قابلیت تبدیل VCD به VCD TO SVCD, DVD, AVI/ DivX/Xvid, WMV/ ASV
- قابلیت تبدیلSVCD بهVCD, DVD, AVI/ DivX/Xvid,WMV/ ASF
 - قابلیت تبدیل DVD به  VCD, SVCD, AVI/ DivX/Xvid,WMV/ ASF
- قابلیت تبدیل AVI به  VCD, SVCD, DVD, WMV/ AS
- قابلیت تبدیل WMV/ASF به VCD, SVCD, AVI/ DivX/Xvid
- استخراج عکس از فایل های ویدئویی.
- استخراج صدا از فایل های ویدئویی
- و . . .
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل تصویری به صوتی Joboshare Video to Audio Converter v2.9.4.0425
حتمأ برای شما هم اتفاق افتاده که تنها به صدای یک فایل تصویری نیاز داشته باشید و بخواهید صدای آن را به صورت جداگانه ذخیره نمایید. در چنین شرایطی می توانید از نرم افزار Video to Audio Converter که از محصولات شرکت Joboshare است استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فایل های تصویری را به فایل صوتی تبدیل نمایید و از صدای آنها بدون افت کیفیت استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های صوتی را دارد و در انجام این کار از طیف وسیعی از فرمت های صوتی پشتیبانی می کند. فایل های تبدیل شده در هر دوحالت را می توان به فرمت های مخصوص دستگاه های پلیر مانند آیپاد تبدیل نمود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل فایل های تصویری به صوتی بدون افت کیفیت.
- تبدیل فرمت فایل های صوتی به یکدیگر.
- پشتیبانی از : MPEG1, MPEG2, MPEG4, WMV, AVI, MP4, 3GPP, 3G2, MOV, RM, RMVB, .OGG, DV, H.264/AVC
- پشتیبانی از : .MP3, WAV, AC3, WMA, M4A, OGG, AAC
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 92 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ساخت دی وی دی فیلم Joboshare DVD Creator 3.1.1.0805
DVD Creator یکی از نرم افزاری ارائه شده توسط شرکت Joboshare است که به شما امکان تبدیل طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی به دی وی دی فیلم را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود منو طراحی نمایید. می توانید هرکدام از استانداردهای NTSC و یا PAL را برای کار خود برگزینید. همچنین می توانید خروجی کار خود را به صورت فایل ایمیج و با فرمت ISO ذخیره نمایید. نرم افزار فوق از طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی رایج و همچنین فرمت های مختلف دی وی دی را نیز پشتیبانی می کند. میتوانید در منوی دی وی دی خود منوی زیرنویس هم قرار دهید و در نهایت با بالاترین سرعت ممکن خروجی کار خود را تحویل بگیرید. استفاده از نرم افزار بسیار ساده بوده و نیاز به هیچگونه پیش زمینه ای وجود ندارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت هایی چون: AVI, MPEG, DAT, MPG, WMV, ASF, MP4, 3GP, VOB و...
- طراحی کامل منو.
- پشتیبانی از نسبت تصویر 4: 3 و 16: 9
- امکان ذخیره خروجی به صورت فایل ایمیج. (ISO)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محسن بازدید : 123 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
123avi2gif
یکی از رایج ترین فرمت ها جهت نمایش تصاویر متحرک فرمت GIF  می باشد . این فرمت از این جهت  پر طرفدار می باشد که حجم بسیار پایینی دارد. همچنین از این فرمت برای ساختن بنر های تبلیغاتی جهت نشان دادن ان در سایت ها استفاده می شود که دلیل ان باز به حجم پایین ان بر میگردد.برنامه ای که در میهن دانلود قصد معرفی ان را داریم به وسیله ان میتوانید به راحتی فایل های avi را به GIF تبدیل کنید.
123 AVI to GIF Converter - ویرایشگری قدرتمند جهت بتدیل فرمت GIF می باشد. با این نرم افزار قدرتمند به راحتی میتوانید کلیپ های AVi را به فرمت متحرک GIF تبدیل کنید.از قابلیت مهم این برنامه توانیی تغییر زمان فریم ها و تغییر اندازه عکس ها می باشد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
برخی از امکانات این برنامه:
- تبدیل بسیاری از فرمت های ویدیویی به Gif
- استفاده آسان
- محیط کاربرپسند
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز
محسن بازدید : 99 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل دی وی دی Next DVD Ripper 3.6.1
برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد. Next DVD Ripper یکی از نرم افزارهای مناسب برای تبدیل دی وی دی به انواع فایل های ویدیویی است. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های رایج ویدیویی به شما امکان تبدیل دی وی دی را با بهترین کیفیت می دهد. سرعت این نرم افزار نیز در تبدیل و انتقال اطلاعات امری است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه به نسبت نرم افزارهای مشابه ، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت بهینه از پردازنده های چند هسته ای استفاده می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل دی وی دی به فرمت هایی چون: AVI, MP4, MPEG, WMV, MOV, FLV, 3GP و...
- تبدیل دی وی دی به فرمت های قابل اجرا در: iPhone, iPod, iPad, iTouch, Apple TV, Zune, Mobile .phone, Sony PSP, Zen
- سرعت بالا در تبدیل.
- امکان تغییر کیفیت و حجم فایل خروجی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان DVDFab برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قديمي ترين نرم افزارهاي انجام کارهاي مختلف بر روي ديسک DVD است که از امکانات بسيار زيادي برخوردار مي باشد. کپي کامل فيلم دي وي دي يکي از مهمترين قابليت هاي اين برنامه است که ميتوانيد از ان براي نگه داري فيلم هاي دي وي دي خود در هارد کامپيوتر استفاده کنيد. همچنين رايت فيلم ها بر روي DVD يکي ديگر از امکانات مهم اين نرم افزار به شمار ميرود. اين دو قابليت مهم نرم افزار خود به قسمت هاي مختلفي تقسيم بندي مي شود که ميتوان به قابليت هاي کپي DVD به DVD، تبديل DVD-9 به DVD-5، شکستن قفل و کپي فيلم هاي دي وي دي قفل دار، ريپ و کاهش حجم فيلم هاي DVD بدون افت کيفيت، تبديل دي وي دي به فرمت هاي قابل پخش در موبايل و ... اشاره نمود. همچنين اين برنامه قادر ايت تا تمام کارهاي ذکر شده را بر روي ديسک هاي Blu-ray نيز انجام دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.0.0
برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- کپي کامل فيلم هاي دي وي دي در هارد کامپيوتر.
- رايت انواع فيلم بر روي دي وي دي.
- قابليت تبديل DVD-9 به DVD-5 بدون افت کيفيت.
- ريپ و کاهش حجم انواع فيلم دي وي دي.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 63 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Bigasoft_Total_Video_Converter_2.5.7.3987_www.mihandownload.com.jpg
Bigasoft Total Video Converter نام یک نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدیویی با قابلیت های فراوان است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار به شما امکان تبدیل انواع فایل های ویدیویی را به فرمت های مختلف می دهد و گزینه های بسیاری را پیش روی شما قرار می دهد تا با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید و تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال نمایید. اما گستره قابلیت های این نرم افزار تنها به فایل های ویدیویی و تبدیل آنها محدود نمی شود چراکه امکان تبدیل انواع فایل های صوتی به یکدیگر نیز قابلیتی است که می توانید در این نرم افزار بیابید. می توانید صدا را از تصویر جدا کنید و در یک فایل صوتی ذخیره نمایید ، فایل های تصویری را به یکدیگر متصل کنید ، افکت های مختلف را بر روی آنها اعمال کنید ، از ویدیو مورد نظر خود عکس بگیرید و از امکانات دیگر نرم افزار بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: MP4, 3GP, AVI, Xvid, DivX, H.264, MKV, WMV, RM, FLV, MOV و...
- تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR و...
- امکان جداسازی صدا از تصویر.
- امکان حذف حاشیه سیاه اطراف فیلم.
- سرعت بالا در تبدیل فایل ها.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محسن بازدید : 72 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل های صوتی Fast Audio Converter 2.0
Fast Audio Converter نام یک نرم افزار تبدیل فایل های صوتی است که همانگونه که از نام آن برمی آید برای تبدیل فایل های صوتی شما با حداکثر سرعت ، به بازار عرضه شده است. این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های رایج صوتی پشتیبانی می کند و می تواند آنها را به یکدیگر تبدیل کنید. علاوه براین ، نرم افزار فوق الذکر از بسیاری از فرمت های ویدیویی نیز پشتیبانی کامل را به عمل آورده است. تبدیل فایل با بالاترین سرعت ، کمترین حجم و حداکثر کیفیت انجام می شود. یکی دیگر از موارد جالب توجه در مورد این نرم افزار حفظ تگ های ID3 در تبدیل فایل است. به عنوان مثال فایل صوتی شما دارای مشخصاتی از قبیل نام ، آهنگساز و دیگر موارد این چنینی است. این خصوصیات به طور کامل به فایل مقصد نیز منتقل می شوند. امکان تبدیل به صورت گروهی نیز در نرم افزار وجود دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های صوتی مانند: WMA, MP3, OGG, WAV PCM, Apple loseless, AAC , FLAC 
- پشتیبانی از فرمت های تصویری مانند: AVI, WMV, ASF, MKV, FLV, MPEG, MP4 و...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 85 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار VideoCharge Studio 2.9.15.664
VideoCharge Studio نام نرم افزاری است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به نسبت حجم خود امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند جایگزین بسیاری نرم افزارهایی باشد که تنها قادر به انجام یک عمل می باشند. این نرم افزار به شما امکان ویرایش فایل های ویدیویی و عکس را با استفاده از ابزارهای گنجانده شده در آن را می دهد. برای انجام این امور تقریبأ محدودیتی از نظر فرمت فایل وجود ندارد. به سادگی می توانید عکس های خود را ویرایش نمایید ، تغییر سایز دهید و یا از آنها اسلایدشو بسازید. در مورد فایل های ویدیویی نیز می توانید به انها Watermark اضافه کنید ، به چند بخش تقسیم کنید و یا چند فایل ویدیویی جداگانه را به یکدیگر متصل نمایید. امکان تغییر فرمت فایل های ویدیویی و گرافیکی و امکان ویرایش صدای فایل های ویدیویی از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار هستند. همچنین این نرم افزار قابلیت ویرایش مستقیم فایل های DVD و VOB را داراست و می تواند انواع فایل های ویدیویی را بدون Reencoding ویرایش نماید. این قابلیت به شما این اطمینان را می دهد که کیفیت تصویر به هیچ عنوان تغییری نخواهد کرد و عملیات با سرعت بسیار بیشتری پایان می یابد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از قابلیت Drag&Drop
- امکان ویرایش فایل های ویدیویی و گرافیکی.
- امکان قرار دادن Watermark روی تصاویر.
- پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI, MPEG, MOV, FLV, SWF, MP4, 3GP, 3G2, MKV و...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 105 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Xilisoft Video Converter Ultimate 6.6.0 build 0623
Xilisoft یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای رایانه ای است و امروز یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده توسط این شرکت را برای شما آماده کرده ایم. Xilisoft Video Converter نام این نرم افزار است که به طور خاص برای تبدیل فرمت فایل های ویدیویی طراحی شده است و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از تقریبأ تمام فرمت های ویدیویی جای هیچ سخنی را در این زمینه باقی نمی گذارد و همچنین با در اختیار قرار دادن امکاناتی نظیر امکان قرار دادن افکت بر روی ویدیو ، تغییر کادر و قرار دادن watermark توانسته در جهت گسترش امکانات قدم بردارد. همانطور که می دانید در میان نسخه های مختلفی که از یک نرم افزار ارائه می شود ، نسخه Ultimate از دیگر نسخه ها کامل تر بوده و تمامی امکانات را داراست. با علم به این موضوع ما نیز همین نسخه را برای شما آماده کرده ایم تا از امکانات آن به طور کامل بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های ویدیویی.
- امکان قرار دادن افکت ، تغییر کادر و قرار دادن .watermark
- قابلیت ادغام دو یا چند فایل ویدیویی.
- امکان مشاهده پیش نمایش.
- تبدیل به فرمت های سازگار با دستگاه هایی همچون: PSP, PS3, iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos, blackberry, iRiver PMP, Creative Zen
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 99 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Plato Video Converter Pro 12.10.01
برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری از نرم افزارهای بسیاری استفاده می شود و به دلیل تنوع در این نوع نرم افزارها انتخاب برای کاربران دشوار است. ما نیز مبحث انتخاب را بر عهده شما می گذاریم و تنها به معرفی یکی از گزینه های مناسب در این زمینه اکتفا می کنیم. Plato Video Converter یکی از نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است که امکان تبدیل انواع فایل های صوتی و تصویری را به شما می دهد و از طیف وسیعی از فرمت ها نیز پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار قادر است تا فایل های خروجی با فرمت های قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش که دارای فرمت های خاص هستند را به شما تحویل بدهد. بازدهی بالا در مدت زمان کم و عدم افت کیفیت از جمله ویژگی های این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- جداسازی صدا و تصویر و ذخیره جداگانه آنها با فرمت های رایج.
- تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: RM, DivX, XviD, AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, VOB, MOV, QT, FLV, 3GP, SWF, NSV to Apple iPod /Sony PSP /Cellphone 3GP /Microsoft Zune /FLV / MOV video and Extract Audio to MP3/WMA/OGG/WAV
- سرعت بالای تبدیل فایل.
- امکان اتصال چند فایل به یکدیگر.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 107 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل دی وی دی Plato DVD Ripper Professional 12.10.01
برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد. Plato DVD Ripper یکی از نرم افزارهای مناسب برای تبدیل دی وی دی به انواع فایل های ویدیویی است. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های رایج ویدیویی به شما امکان تبدیل دی وی دی را با بهترین کیفیت می دهد. سرعت این نرم افزار نیز در تبدیل و انتقال اطلاعات امری است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه به نسبت نرم افزارهای مشابه ، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت بهینه از پردازنده های چند هسته ای استفاده می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی ویژگی های نرم افزار:
- امکان تبدیل دی وی دی به فرمت هایی چون: AVI , Xvid , DivX , RM , FLV , mp4 , wmv , 3GP و...
- امکان جداسازی موسیقی فیلم و ذخیره با فرمت های رایج صوتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 94 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum 3.2.3 Build 1118
برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد. Joboshare DVD Ripper یکی از نرم افزارهای مناسب برای تبدیل دی وی دی به انواع فایل های ویدیویی است. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های رایج ویدیویی به شما امکان تبدیل دی وی دی را با بهترین کیفیت می دهد. سرعت این نرم افزار نیز در تبدیل و انتقال اطلاعات امری است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه به نسبت نرم افزارهای مشابه ، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت بهینه از پردازنده های چند هسته ای استفاده می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- لذت تماشای فایل های ویدیویی در دستگاه هایی مانند:  iPod, Zune, iPhone, Apple TV, PSP, Xbox 360, PS3, MP4/MP3 Player, Smart Phone, Pocket PC, PDA, Mobile Phone, Archos, Archos AV500, Archos AV700, Archos GMini402, iRiver PMP-100, Creative Zen Vision
- پشتیبانی از فرمت هایی چون: AVI, MPEG, WMV, FLV, MKV, ASF, DivX, MP4, VOB, SWF, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, MP3, AMR, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG
- سرعت و کیفیت بالای تبدیل.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 105 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Splash Pro EX v1.12.0
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Splash برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که از امکانات بسیار عالی برخوردار است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و کلیپ های ویدیویی مورد نظرتان را بدون نیاز به نصب کدک در کامپیوتر تماشا کنید. این برنامه قادر است تا فیلم ها را به صورت HD و با بهترین کیفیت و بالا ترین رزولیشن تصویر پخش کند. همچنین یکی از امکانات مهم این برنامه بهبود کیفیت فیلم ها می باشد در واقع این نرم افزار میتواند فیلم هایی را که تصویرشان دارای ضعف هایی از لحاظ کیفیت، کنتراست، رزولیشن، پرش تصویر، سرعت فریم و ... هستند را بهبود بخشد و با بالا ترین کیفیت ممکن نمایش دهد. یکی از امکانات جالب این نرم افزار EcoMode است که این امکان باعث بهینه سازی مصرف برق در مانیتور کامپیوترهای دسکتاپ و مصرف باتری لپ تاپ ها در هنگام نمایش فیلم می شود. از دیگر امکانات این نرم افزارمیتوان به مواردی همچون پخش فیلم با زیرنویس همراه با تنظیمات مربوط به آن، تنظیمات بسیار پیشرفته نمایش فیلم، پخش عکس و موزیک، تبدیل فرمت فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Splash Pro EX v1.12.0
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت پخش فیلم و کلیپ های ویدیویی با کیفیت HD.
- دارا بودن تمام کدک های مورد نیاز بخش فیلم.
- امکان بهبود رزولیشن و کنتراست فایل های ویدیویی کیفیت پایین.
- دارا بودن حالت EcoMode به منظور بهینه سازی مصرف باتری لپ تاپ.
- امکان تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر.
- امکان بخش فیلم با زیرنویس همراه با تنظیمات مربوط به آن.
- قابلیت اجرای عکس و موزیک.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
محسن بازدید : 86 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Okdo All to Image Converter Pro 4.4
یکی از مشکلاتی که همه ما با آن رو به رو هستیم عدم پشتیبانی ویندوز از همه فرمت هاست. اجرای و نمایش فرمت های خاص مستلزم استفاده از نرم افزارهایی است که قادرند تا آن فرمت را شناسایی کند اما برعکس فرمت هایی هم هستند که بدون هیچ مشکلی به واسطه ابزارهای موجود در ویندوز اجرا می شوند. برای مثال تصاویر به صورت معمول در ویندوز پشتیبانی می شوند و این سیستم عامل قادر است تا تصاویر با فرمت های رایج را به نمایش در آورد. با نرم افزار Okdo All to Image Converter قادر خواهید بود فایل هایی نظیر doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, ppt, pptx, pptm, txt, rtf, pdf, htm, html, url, jpeg و ... برای تبدیل به عکس با سرعت و کیفیت بالا پشتیبانی میکند. از توانمندی های دیگر این نرم افزار امکان تبدیل فایل های متنی به عکس، تبدیل فایل های پاورپوینت به تصاویر متحرک GIF، تبدیل چندین فایل داری فرمت های مختلف به یک فرمت در آن واحد، پشتیبانی از PDF رمزگذاری شده و ... میتواند حساب کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار Okdo All to Image Converter Pro 4.4 :
- امکان قرار دادن Watermark برروی تصاویر
- قابليت استفاده ازAdobeReader براي تبديل پي دي اف به عكس
- حجم پائین و سرعت عملکرد بالای نرم افزار
- پشتيباني كامل در تبديل Docx,Docm,Xlsx,Xlsm,Pptx,Pptm به آفيس 2007و 2010
- قابليت تبديل دسته اي فايلها به صورت همزمان
- قابليت تنظيم اندازه فايل خروجي
- به صورت خودکار استخراج آدرس URL برای تبدیل رشته کاراکتر ورودی
- و ....



 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
محسن بازدید : 109 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار EZ Video Studio v2.0.0.6
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان EZ Video Studio برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ابزاری دقیق به منظور بریدن و چسباندن فیلم و فایل های ویدویی می باشد که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. در واقع شما می توانید یک فیلم را در محیط این برنامه اجرا نمایید و سپس با مشحص نمودن نقاط مورد نظرتان اقدام به جدا  کردن آن قسمت از فیلم کنید و در آخر آنرا در یک فایل ویدیویی ذخیره نمایید. همچنین ابزار دیگر این برنامه که برای چسباندن چند فیلم به یکدیگر مورد استفاده قرار میگیرد به شما کمک می کند تا چند قطعه فیلم کوتاه را به یکدیگر پچسبانید و تبدیل به یک فیلم بلند کنید. فرمت هایی را که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند عبارتند از ASF, AVI, FLV, M2TS, M4V, MP4, MKV, MOV, MPG, MPEG, WMV, WEBM, VOB. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان تبدیل فیلم های 2D به 3D است. در حقیقت شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فیلم های معمولی خود را که به صورت دو بعدی هستند به فیلم های سه بعدی تبدیل کنید. علاوه بر این تنظیمات بسیار پیشرفته ای از جمله انتخاب نوع عینک سه بعدی در این برنامه قرار دارد که میتوانید قبل از تبدیل آنها را تغییر دهید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار EZ Video Studio v2.0.0.6
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان برش و جدا کردن قسمت های دلخواه از یک فیلم.
- امکان چسباندن دو یا چند قطعه فیلم به یکدیگر.
- قابلیت پیش نمایش فایل خروجی قبل از تبدیل نهایی.
- امکان خاموش کردن اتوماتیک سیستم پس از پایان کار.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی.
- امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی.
- دارا بودن تنظیمات پیشرفته تبدیل فیلم های 2D به 3D.
- امکان استخراج صدا از فیلم های دو بعدی.
- دارا بودن تنظیمات مختلف افزایش و کاهش کیفیت فیلم.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 85 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار OmniFormat v10.2
تبدیل اسناد امروزه بسیار مورد توجه هستند . برنامه های زیادی برای تبدیل عکس و متن وجود دارد که یکی از بهترین آنها برنامه OmniFormat است. OmniFormat برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از 75 فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. همچنین به کمک ابزار OCR میتوانید فایلهای تصویری را به متون قابل ویرایش تبدیل کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ویژگی های نرم افزار OmniFormat:

- بهره مندی از ماژول HTML2PDF995 و OCR و Signature995 Standard Encryption
- تبدیل فرمت XML به فرمت هایی مانند PDF و ...

- پشتیبانی از فرمت های مختلفی مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG

- نرم افزاری برای تبدیل مستندات

- و ...



 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).

محسن بازدید : 95 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Ultra_MKV_Converter_3.6.0525_[www.MihanDownload.com].jpgفرمت MKV جز پرطرفدارترین فرمتهای ویدیویی به شمار میرود که اکثر سایتهایی اینترنتی برای دانلود راحت و سریع فیلمهای خود، آنها را با این فرمت برای دانلود کاربران قرار می دهند. همانطور که می دانید این فرمت معروف حجم فایل ویدیویی مورد نظر را تا حد بسیار بالایی کاهش می دهد که البته کیفیت فایل ویدیویی تبدیل شده در مقایسه با فایل اصلی چندان مناسب نیست. از همين رو امروز در سايت ميهن دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که مبدل بسيار خوبي براي تبدیل فرمت MKV می باشد. نرم افزار Aone Ultra MKV Converter يک مبدل بسيار خوب در زمينه ي تبديل فرمت MKV به سایر فرمتهای مالتی مدیا به شمار میرود. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیلمهایی را که با این فرمت هستند به فرمتهای با کیفیت بسیار بالا و عالی تبدیل کنید. همچنين مدت زمان تبديل فرمت در اين نرم افزار بر خلاف ساير نرم افزارهاي مشابه بسيار کمتر مي باشد. اين نرم افزار قادر است تا فرمت MKV را به فرمتهای HD FLV, AVI, XviD, DivX, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT, MOV, FLV تبدیل نماید. علاوه بر اين شما مي توانيد به صورت دلخواه تغييراتي را در تنظيمات فرمت مورد نظر خود ايجاد کنيد تا باعث افزايش و يا کاهش کيفيت و حجم فايل تبديل شده گردد. از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به امکان نمايش فايل ويديويي در محيط نرم افزار و نيز داشتن قسمتی برای زیرنویس فیلم ها که می توانید با کمک آن زیرنویس فیلم مورد نظر را برای همیشه به آن اضافه کنید و سپس اقدام به تبدیل فرمت آن نمایید.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان تبديل فرمت MKV به سایر فرمتهای مالتی مدیا.
- داشتن کيفيت بسیار عالی فايل تبديل شده.
- پشتيباني از فرمتهاي قابل اجرا در گوشيهاي موبايل.
- داشتن سرعت مناسب در هنگام انجام عمليات تبديل.
- امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم در هنگام تبدیل.
- امکان ايجاد تغييرات دلخواه در فرمتهاي مورد نظر.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...
محسن بازدید : 119 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Freemake Video Converter v3.0.1.16
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم نرم افزار جدیدی را با عنوان Freemake Video Converter را به کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار همانطور که از نام آن هم مشخص است نرم افزاری است برای تبدیل فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر. این نرم افزار از 200 فرمت ویدیویی پشتیبانی می کند و شما به راحتی میتوانید ویدیوهای مورد نظرتان را وارد این برنامه کنید و سپس آنها را به فرمت ویدیویی مورد نظرتان تبدیل نمایید. همچنین این برنامه دارای ابزارهای بسیار متعددی است که از این میان میتوان به ابزار برش ویدیو، ابزار چسباندن دو یا چند ویدیو به یکدیگر، ابزار کاهش حجم فیلم های حجیم به سایز های 700 مگابایت یا 1.4 گیگابایت و یا 4.7 گیگابایت، ابزار تبدیل عکس و آهنگ به اسلاید شو همراه با پس زمینه و سایر متعلقات آن، ابزار اضافه کردن زیرنویس به فیلم، ابزار رایت فیلم بر روی دیسک های دی وی دی و بلوری و نیز ساخت فایل ایمیج، ابزار تبدیل ویدبو به فایل های قابل پخش در انواع دستگاهای پخش ویدویی مانند انواع گوشی های موبایل و بسیاری از ابزارهای دیگر اشاره نمود. علاوه بر این جالب است بدانید که این نرم افزار به دلیل داشتن امکانات فراوان از سوی موسسات مختلف جوایز بسیار ارزنده ای را دریافت کرده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:- پشتیبانی از 200 نوع فرمت ویدیویی مختلف.- امکان رایت فیلم بر روی انواع لوح فشرده.- امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم همراه با تنظیمات دلخواه.- قابلیت برش و چسباندن ویدیو.- امکان کاهش حجم فیلم به سایزهای مورد نظر.- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در اندازه تصویرو فریم ها.- امکان تبدیل ویدیو به HTML5.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
محسن بازدید : 174 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate v7.1.0.20120222
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Xilisoft Video Converter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم و ویدیو می باشد که از امکانات و قابلیت های فراوانی برخوردار است. اولین ویژگی این نرم افزار پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی است به گونه ای که به ندرت اتفاق می افتد که کاربری فرمتی را وارد این نرم افزار کند و آن فرمت توسط نرم افزار پشتیبانی نشود. ویژگی دیگر این برنامه ویرایش فایل های ویدیویی به عبارت دیگر شما توسط این نرم افزار می توانید یک فیلم را براساس زمان های مختلف برش دهید، دو یا چند فیلم را به یکدیگر بچسبانید، لوگو و افکت به ویدیو مورد نظرتان اضافه کنید، زیرنویس بر روی فیلم ها قرار دهید، صدای خود و یا صدای مورد نظرتان را بر روی کلیپ ویدیویی مورد نظرتان قرار دهید و بسیاری از امکانات دیگر که البته هر یک از این امکانات دارای بخش های مختلف دیگری هستند به عنوان نمونه در قسمت قرار دادن زیرنویس روی فیلم شما می توانید نوع، سایز، رنگ فونت و ... را تغییر دهید. علاوه بر این امکان جدیدی که در این نسخه اضافه شده امکان تبدیل فیلم های 2D به 3D می باشد و جالب است بدانید فیلم های معمولی را که شما با کمک این نرم افزار به فیلم های 3 بعدی تبدیل می کنید با استاندارد های کامل تبدیل می شوند و نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت تبدیل فیلم و ویدیوهای مختلف به یکدیگر.
- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی.
- داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام پروسه تبدیل فرمت.
- امکان تبدیل فیلم های 2D به 3D به صوت کاملآ استاندارد.
- قابلیت ویرایش فیلم و فایل های ویدیویی.
- امکان قرار دادن زیرنویس بر روی فیلم.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
فرمت هایی را که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند عبارتند از:
Input File Formats Supported:
Video   : AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV
AVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)
Audio   : MP3, WMA, AAC, WAV, CDA, OGG, FLAC, APE, CUE, M4A, RA, RAM, AC3, MP2, AIFF, AU, MPA, SUN AU Format
Image   : BMP, GIF, JPEG, PNG
Subtitle: SRT, ASS, SSA
Output File Formats Supported:
Video: AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RMVB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, VOB, TS, DV,MKV
H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MKV HD Video, MPEG-4 TS HD Video(*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.wmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi))
Audio: MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR, SUN AU Format
Image: BMP, GIF, JPEG, PNG
روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار در پوشه dll کپی کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 801 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Free Nokia Converter v2.0.5.6
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Free Nokia Converter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. شما میتوانید از این نرم افزار برای تبدیل فرمت ویدیوهای مورد علاقه تان به گونه ای که در گوشی های شرکت نوکیا قابل پخش باشند استفاده کنید. در واقع ممکن است بسیاری از شما نمی دانید که گوشی تان از چه فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند و تا به حال نرم افزارهای تبدیل فرمت بسیار زیادی را نیز امتحان کرده اید اما هیچ کدام به درستی نتوانسته اینکار را انجام دهد. این برنامه با پشتیبانی از 3000 سری مختلف گوشی های شرکت نوکیا یک ابزار مناسب برای تبدیل انواع فایل های ویدیویی قابل پخش در گوشی نوکیا مورد نظر شما می باشد. همچنین کار با این نرم افزار بسیار ساده است فقط کافیست ویدیو مورد نظرتان با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید و سپس از میان لیست گوشی ها، گوشی مورد نظرتان را انتخاب نمایید سپس با انتخاب گزینه تبدیل، فایل ویدیویی قابل بخش در گوشی شما ساخته می شود. فرمت هایی را که این برنامه از آنها پشتیبانی می کند شامل 3gp, mp4, asf, avi, dat, flv, mkv, mov, mpeg, mpg, ogm, rm, rmvb, ts, vob, wmv و ... می باشد. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار دارا بودن تنظیمات استاندارد رزولیشن و کیفیت تصویر مخصوص گوشی های مختلف نوکیا می باشد به گونه ای که پس از تبدیل، فایل ویدویی مورد نظر به صورت تمام صفحه در گوشی پخش گردد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت های قابل اجرا در انواع گوشی های شرکت نوکیا.
- دارا بودن تنظیمات خودکار سایز و کیفیت تصویر مطابق با استاندرهای گوشی های نوکیا.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی.
- پشتیانی از 3000 سری مختلف گوشی های نوکیا.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
محسن بازدید : 107 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ThunderSoft Flash to Video Converter v1.3.1.0
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان ThunderSoft Flash to Video Converter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است، نرم افزاری است برای تبدیل فایل های فلش به دیگر فایل ویدیویی. شما به آسانی می توانید فایل های فلش را با فرمت SWF به فرمت های AVI,MPEG,MOV,MKV,WMV تبدیل کنید. همچنین از این نرم افزار میتوانید برای تبدیل فرمت SWF به فرمت دیگر فلش که با نام FLV معروف است استفاده نمایید. علاوه بر این می توانید برای تبدیل فایل SWF به فایل MP4 به گونه ای که در دستگاه های پخش دیجیتال نظیر iPod, iPhone, PSP قابل اجرا باشد استفاده نمایید. از دیگر امکاناات این نرم افزار میتوان به امکان قرار دادن Logo یا Watermark بر روی فایل ویدیویی قبل از تبدیل فرمت اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت تبدیل فرمت فلش به فرمت های ویدیویی.
- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در تنظیمات فرمت خروجی.
- قابلیت هماهنگ سازی دقیق صدا و تصویر در فایل خروجی.
- امکان تبدیل فرمت چند فایل به صورت خودکار.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. سپس وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 111 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Xilisoft Photo DVD Maker v1.5.1.20120228
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Xilisoft Photo DVD Maker برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. با استفاده از این نرم افزار میتوانید مجموعه ای از عکس های مورد علاقه تان را به شکل یک فیلم دی وی دی درآورید و سپس آنرا بر روی یک لوح فشرده DVD رایت نمایید تا در دستگاهای دی وی دی پلیر قابل پخش باشد. تبدیل عکس به فیلم دی وی دی با کمک این نرم افزار بسیار آسان است زیرا فقط کافیست عکس های مورد نظرتان را با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید و سپس یک DVD خام را درون کامپیوتر قرار داده و در آخر با کلیک بر روی دگمه Burn رایت فیلم آغاز شود. همچنین این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته تری نیز می باشد که از جمله می توان به امکان قرار دادن افکت های مختلف صوتی و تصویری بر روی عکس ها و نیز اعمال تغییرات دلخواه بر روی کیفیت فیلم اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت تبدیل مجموعه ای از عکس ها به فیلم دی وی دی.
- امکان مشاهده فیلم دی وی دی ساخته شده در دی وی دی پلیرها.
- امکان قرار دادن افکت های صوتی و تصویری مختلف بر روی عکس ها.
- قابلیت خاموش کردن خودکار کامپیوتر پس از پایان کار نرم افزار.
- امکان ذخیره سازی فیلم ساخته شده در فایل ISO و DVD Folder.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار در پوشه dll کپی کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Audials Tunebite Platinum v8.0.54900.0
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار جدیدی را با عنوان Audials Tunebite به شما کاربران محترم معرفی نماییم. از این نرم افزار میتوان برای حذف کپی رایت CD و DVD های فیلم و آهنگ استفاده نمود. در واقع امروزه شرکت های بزرگ برای اینکه از انتشار غیر مجاز محصولات خود جلوگیری کنند فایل هایی مانند آلبوم موسیقی، فیلم های سینمایی و ... را با کمک تکنولوژی DRM به صورت محافظت شده منتشر می کنند تا افراد نتوانند فایل های مورد نظرشان را در کامپیوتر کپی کنند. این نرم افزار قادر است تا کپی رایت بیش از 100 نوع فایل مختلف از جمله بیش از 50 نوع فرمت صوتی و ویدیویی را حذف کند و به شما اجازه دهد تا به راحتی از آنها استفاده نمایید. علاوه بر این شما می توانید از این برنامه برای تبدیل فرمت فایل های دارای کپی رایت و همچنین رایت آنها بر روی دیسک استفاده کنید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت حذف کپی رایت محصولات مختلف موزیک و فیلم.
- امکان حذف کپی رایت بیش از 100 نوع فایل مختلف.
- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در مشخصات فایل ها دارای کپی رایت.
- امکان تبدیل فرمت فایل های صوتی و ویدیویی به یکدیگر.
- قابلیت رایت آلبوم موسیقی و فیلم های داری کپی رایت بر روی دیسک.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
محسن بازدید : 94 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار AV Audio Converter 5.0.1
امروزه به دلیل استفاده های بسیار زیاد از انواع فرمتهای صوتی داشتن یک نرم افزار Converter قوی بسیار ضروری می باشد زیرا فرمتهای صوتی در انواع مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند. مثلآ برخی گوشی های موبایل فقط قادر به پخش فرمت MP3 می باشند در اینصورت اگر فایل صوتی مورد نظر شما با فرمت WAV باشد گوشی شما قادر به پخش آن نخواهد بود مگر اینکه ابتدا شما فایل صوتی مورد نظرتان را توسط یک نرم افزار تبدیل کننده فایلهای صوتی به فرمت MP3 تبدیل کنید و سپس آن را به گوشی انتقال داده و اقدام به پخش آن نمایید. حتمآ شما هم از نرم افزار خاصی برای تبدیل فرمت فایلهای صوتی استفاده می کنید. همانطور که می دانید تا به حال نرم افزارهای مختلفی در این زمینه ساخته شده است که اکثر آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند. اما یک نرم افزار Converter خوب باید دارای دو ویژگی اساسی باشد: اولآ کیفیت فایل صوتی مورد نظر پس از عملیات تبدیل فرمت نباید افت چندانی داشته باشد که این یکی از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار تبدیل کننده به شمار میرود. دومآ: نرم افزار Converter مورد نظر باید از سرعت مناسبی برای انجام عملیات تبدیل فرمت استفاده کند. اگر نرم افزاری این دو مزیت را داشته باشد می توان آن را جز نرم افزار های Converter خوب به شمار آورد که البته نباید از سایر امکانات یک Converter چشم پوشی کرد. از همین رو در میهن دانلود نرم افزار ی رابرایتان آماده کرده ایم که علاوه بر این دو مزیت ذکر شده دارای امکانات دیگری نیز می باشد. AV Audio Converter 5.0.1 نام نرم افزاری است فوق العاده کاربردی که تمام فرمت های محبوب از جمله: MP3, WMA, WAV, AAC, MP2, AC3 را به یکدیگر و به MP3 با کیفیت فوق العاده تبدیل میکند. به کمک این نرم افزار نه تنها قادر به تبدیل فایل های صوتی می باشید بلکه قادر به استخراج فایل های صوتی با کیفیت بسیار عالی نیز می باشید.همچنین این نرم افزار برای آسانی در تبدیل دارای تبدیل دسته ای فایل ها نیز می باشد که می توانید چندین فایل را به صورت دسته ای تبدیل کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
محیطی کاربر پسند و ساده
پشتیبانی از فرمت های,MP3,WMA,WAV AAC, MP2, AC3
استخراج فایل های صوتی از فایل های تصویری
دارای تبدیل گروهی فایل ها
و...
محسن بازدید : 97 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate 2.0.0.6
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فیلم با کیفیت Blu-ray را تبدیل به یک فرمت قابل پخش در دستگاه های دیگر کنید.به طور کلی Blu-ray نام فرمت جدید دیسک های DVD می باشد که توسط گروه Blu-ray Disk Association (BDA) که زیر نظر دو شرکت بزرگ Sony و Philips فعالیت می کند ایجاد شده است دیسک های بلوری به وسیله ی نور فرا بنفش نوشته می شوند. این موجب می شود تا علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در مراحل رایت حجم دیسک ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ به گونه ای که یک دیسک بلوری دارای 25 یا 40 گیگا بایت حجم می باشد. برای داشتن فیلم هایی با کیفیت تر نیاز به فضایی بیشتر خواهیم داشت که با تشکر از تکنولوژی بلوری این فضا مهیا گردیده است. ظهور دیسک های بلوری این امکان را فراهم کرده است تا فیلم های سینمایی در قالب فرمت وضوح بالا (High Definition) ارائه گردند.در پست امروز وب سايت میهن دانلود نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate را برای تبدیل فیلم های با کیفیت بلوری به دیگر فرمت ها را قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم با کیفیت Blu-ray را به فرمت های ویدیویی dvd, avi, mkv, Iphone/Ipad, Xbox و PS3 تبدیل کنید.کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد فقط کافی است فایل خود را انتخاب و با انتخاب کیفیت مورد نظر و تنها با کلیک بر گزینه convert فیلمهای خود را به آسانی تبدیل کنید.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت رایت بر روی DVD را نیز دارا می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرماید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
تبدیل فرمت های بلوری به فرمت های dvd, avi, mkv, Iphone/Ipad, Xbox و PS3
قابلیت رایت DVD 
امکان ایجاد فصل و منو در دی وی دی
عملکرد آسان
هماهنگ کردن زیرنویس های فیلم با DVD
و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 1,165
  • بازدید سال : 12,912
  • بازدید کلی : 45,318