loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 144 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 نظرات (1)

خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی خلاصه متن آزمایشی

محسن بازدید : 153 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کاهش حجم فيلم Wondershare DVD Ripper Platinum v4.6.1.0
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان Wondershare DVD Ripper برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار ميتواند فيلم هايي را که با کيفيت دي وي دي هستند به فيلم هايي با حجم کمتر و بدون افت کيفيت تبديل کند. اين برنامه از فرمت هاي MPEG4, AVI, WMV, MP4, MOV, FLV, MPG, MPEG, GP, 3GP2, ASF, VOB, H.264, M4V و ... پشتيباني مي کند که ميتوان فرمت DVD را به اين فرمت ها تبديل نمود. از قابليت هاي اين نرم افزار ميتوان به امکان مقايسه فيلم تبديل شده با فيلم اورجينال اشاره کرد به طوري که با نمايش همزمان فيلم تبديل شده و فيلم اورجينال در کنار به راحتي مي توانيد کيفيت فايل تبديل شده را نسبت به فال اصلي بسنجيد. همچنين قابليت ديگر اين برنامه چسباندن Chapter هاي DVD به يکديگر است که تمام Chapter ها بعد از تبديل با يکديگر ادغام مي شوند و درون يک فايل ذخيره مي گردند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار کاهش حجم فيلم Wondershare DVD Ripper Platinum v4.6.1.0
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- کاهش حجم فيلمهاي دي وي دي بدون افت کيفيت.
- داشتن سرعت بالا در هنگام تبديل فيلم.
- قابليت خارج نمودن صدا از DVD هاي صوتي و تصويري.
- امکان گرفتن عکس از محيط فيلم.
- امکان ويرايش زيرنويس فيلم.
- امکان قرار دادن لوگو روي فيلم.
- امکان تبديل فيلم DVD به HD.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
محسن بازدید : 112 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
joboshare
تبدیل انواع فایل های صوتی، استخراج صدا از دی وی دی یکی از کارهایی میباشد که همه افراد تمایل به انجام آن دارند.ممکن است فایلی صوتی داشته باشید که روی گوشی شما اجرا نمیشود، به وسیلی نرم افزارهای تبدیل فرمت میتوانید فرمت ان را نسبت به گوشی خود تغییر دهید.نرم افزاری که قصد معرفی ان در میهن دانلود را داریم همه اینکار ها را برای شما انجام می دهید.Joboshare DVD Ripper Platinum 3.1.4 Build 0715 نام نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش فیلم های دی وی دی و تبدیل انواع فرمت های صوتی نظیر AVI ،MPEG4 ،WMV ،DivX ،RM ،MOV ،XviD ،۳GP FLV SWF ،MP3 ،WMA ،WAV ،M4A ،AAC ،AC3 می باشد.توسط این نرم افزار میتوانید تمامی فایل های تصویری یا صوتی را مطابق با گوشی خود فرمت کنید:iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- توانایی تبدیل DVD به همه فرمت ها
- توانایی Rip کردن قسمت های مختلف
- توانایی چسباندن چند کلیپ به هم
-قابلیت عوض کردن اندازه و انتخاب کیفیت برای فیلم
- بیشترین کیفیت و بیشترین سرعت در انجام کار
- دارای پردازشگر چند هسته ای
- نمایش فیلم به صورت آزمایشی
- توانایی گرفتن عکس از فیلم های دی وی دی
- سازگاری با تمامی ویندوزها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها
- و . . .
محسن بازدید : 177 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود پلاگین افزایش کیفیت فیلم Neat Video 2.6 for Premiere Pro CS5
با پیشرفت تکنولوژی ، کیفیت تصاویر ویدیویی نسبت به قبل پیشرفت بسیار چشم گیری و قابل توجهی داشته است. اما در این میان فیلم هایی که پیش از این ضبط و تهیه شده اند همواره کیفیت پایین تری نسبت به فیلم های جدید داشته اند و کاربران سعی بر این داشته اند تا کیفیت این فیلم ها را تا حدامکان افزایش دهند. بخصوص اگر این تصاویر یادآور خاطراتی از گذشته باشد ، بسیار ایده آل خواهد بود که بتوانیم تا حد ممکن بر کیفیت آنها بیافزاییم. Neat Video نام یک پلاگین قدرتمند و کاربردی برای نرم افزار Premier Pro است. این پلاگین قادر است تا نویز تصاویر را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و در موارد بسیاری آن را بطور کامل از بین ببرد که مسلمأ انجام اینکار موجب افزایش شفافیت تصاویر و زیباتر شدن آنها خواهد شد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- کاهش نویز تصویر به طور چشم گیر.
- امکان اعمال تنظیمات.
- کاربرد آسان.
-  سازگار با سیستم های 64 بیتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0 Build 231

برای ویرایش فایل های ویدیویی باید از نرم افزاری استفاده کرد که ابزارها و امکانات لازم برای کار را به خوبی در اختیار ما قرار دهد و همچنین از کیفیت مناسبی در خروجی برخوردار باشد. Vegas Movie Studio HD یکی از نرم افزارهایی است که پارامترهای ذکر شده را داراست و بخوبی می تواند نیاز شما را در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی ، میکس و مونتاژ صدا و تصویر برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید و تغییرات را در لحظه مشاهده نمایید. همچنین می توانید خروجی کار خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا طراحی نمایید. افکت های موجود در نرم افزار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و براحتی می توانید از آنها در کار خود استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- میکس و مونتاژ صدا و تصویر.
- پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت .HD
- امکان ذخیره خروجی با فرمت AVI, MOV, MPEG 2 و...
- امکان ویرایش فایل ویدیویی.
- دارای افکت های متعدد.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 82 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Dzsoft
احتملا شما نیز عکس هایی از خود یا خانواده در هارد خود دارید.آیا دوست دارید این عکس ها را به ویدیو تبدیل کنید یا اینکه موزیک پشت آن بی اندازید؟هم امنون در سایت میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری مشهور در این زمینه را داریم.
VideoMach 5.8.8 - نام نرم افزاری محبوب جهت تبدیل عکس به ویدیو می باشد.این برنامه قابلیت هایی نظیر اضافه کردن صدا به انیمیشن،استخراج صدا از فیلم،بالا بردن سرعت عملایت،تغییر اندازه،چرخش و برش را دارد.فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار AVI ، MPEG ، FLC، HAV، JPEG ، PNG، BMPو... می باشد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
تغییرات ایجاد شده در این نسخه:
- از بین بردن فضاهای غیر ضروری
- تنظیمات گفت و گو گاهی اوقات به مقدار جزئی
محسن بازدید : 94 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
HyperSnap
شاید برای شما نیز  این اتفا افتاده باشد که بخواهید از صفحه نمایش خود عکس بگیرید یا از یک تیکه از بازی که میکنید عکس بگیرید و به دوستان خود نشان دهید.شاید در ابتدا فکر کنید کار سخت یا غیر ممکنی باشد.اما با نرم افزاری که در میهن دانلود قصد معرفی ان را داریم به راحتی می تواند از هر قسمت از برنامه،صفحه نمایش،بازی و . . . با کیفیت خوب عکس بگیرید.HyperSnap نام نرم افزاری می باشد که با آن قادر به عکس گرفتن از صفحه نمایش خود یا هر قسمت به دلخواه خود هستید.حتی میتوانید عکس های گرفته شده را با همین نرم افزار ویرایش کنید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه خوب می باشدبا این نرم افزار میتوانید عکس های ضبط شده خود را با 20 فرمت مختلف ذخیره کنید.از جمله قابلیت دیگر این برنامه ویرایش فایل های GIF - JPEGدو پیش نمایش خود کار برای انجام آنها می باشد.
HyperSnap به شما اجازه میدهد تا به هر شکلی که میخاهید عکس بگیرید از مانیتور خود(از دکمه ها،منو ها و قسمت های مختلف)
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار:
- ویژگی TextSnap برای بریدن یا وییرایش کردن متن های روی صفحه.
- ویرایش،حاشیه نویسی،و سازگاری با انواع افکت ها.
- جایگیزینی خودکار رنگها.
- دکمه ضبط، مناسب برای افراد حرفه ای که در کار تولید فیلم های آموزشی هستند.
- قابلیت چیدن منو ها و ابزارها به نحوی که خود دوست دارید.
- کنترل برنامه با فرمان صوتی
- تغییر اندازه پنجره
- ذخیره خودکار تصاویر گرفته شده در فرمت های مختلف گرافیکی.
- و . . .
محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Free-Studio-Free
Free Studio - مجموعه ای از برنامه های جهانی برای ویرایش و تبدیل فایل های چند رسانه ای، کپی و ضبط دیسک های چند رسانه ای می باشد.این نرم افزار کاملا رایگان می باشد و هدف ان یکپارچه سازی برنامه های چند رسانه ای می باشد.این برنامه همه کارهای شما را انجام می دهد.این برنامه شامل 8 زیر مجموعه می باشد:YouTube, MP3,CD-DVD-BD, DVD,عکس و ویدیو,Apple, 3D.رابط کاربری زیبای ان جز یکی از ویژگی های این برنامه می باشد.با این برنامه میتوانیید کارهای خود را مستقیم بر روی یوتیوب یا جتی فیس بوک به اشتراک بگزارید.یکی از قابلیت های دیگر این برنامه دانلود راحت فیلم و ویدیو از یوتیوب می باشد .با این برنامه فرمت ها را عوض کنید ، ویرایش کنید،رایت کنید و خیلی از کارهای دیگر میتوانید انجام دهید.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

محسن بازدید : 129 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ حرفه ای The Foundry Nuke 6.3
برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند. The Foundry Nuke نام نرم افزاری با دامنه امکانات وسیع برای انجام عملیت میکس و مونتاژ فیلم است. این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری The Foundry Visionmongers است امکان طراحی جلوه های ویژه در فیلم را فراهم می کند. از این نرم افزار در بسیاری از فیلم های معروف هالیوود و همچنین موزیک ویدیوهای مختلف استفاده شده است. این نرم افزار امکان ویرایش ویدیو را به خوبی فراهم می کند و امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها می توانید به صورت کاملأ حرفه ای اقدام به رندر کردن فیلم نمایید و نتیجه ای عالی دریافت کنید و بخش های مختلف فیلم را بدون جلب توجه بیننده در کنار یکدیگر قرار دهید. شایان ذکر است که این نرم افزار به دلیل نوآوری برنده جوایزی نیز شده است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- رندر حرفه ای تصاویر با نهایت کیفیت.
- امکان انجام عملیت  Matchmoving و .Tracking
- این نسخه برای سیستم های 64 بیتی است.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان DVDFab برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قديمي ترين نرم افزارهاي انجام کارهاي مختلف بر روي ديسک DVD است که از امکانات بسيار زيادي برخوردار مي باشد. کپي کامل فيلم دي وي دي يکي از مهمترين قابليت هاي اين برنامه است که ميتوانيد از ان براي نگه داري فيلم هاي دي وي دي خود در هارد کامپيوتر استفاده کنيد. همچنين رايت فيلم ها بر روي DVD يکي ديگر از امکانات مهم اين نرم افزار به شمار ميرود. اين دو قابليت مهم نرم افزار خود به قسمت هاي مختلفي تقسيم بندي مي شود که ميتوان به قابليت هاي کپي DVD به DVD، تبديل DVD-9 به DVD-5، شکستن قفل و کپي فيلم هاي دي وي دي قفل دار، ريپ و کاهش حجم فيلم هاي DVD بدون افت کيفيت، تبديل دي وي دي به فرمت هاي قابل پخش در موبايل و ... اشاره نمود. همچنين اين برنامه قادر ايت تا تمام کارهاي ذکر شده را بر روي ديسک هاي Blu-ray نيز انجام دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.0.0
برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- کپي کامل فيلم هاي دي وي دي در هارد کامپيوتر.
- رايت انواع فيلم بر روي دي وي دي.
- قابليت تبديل DVD-9 به DVD-5 بدون افت کيفيت.
- ريپ و کاهش حجم انواع فيلم دي وي دي.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 102 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی Corel VideoStudio Pro X4 14.0.0.342
Ulead VideoStudio از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل های ویدیویی بوده که بسیاری از کاربران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته اند و بر برتری های آن نسبت به نمونه های مشابه آگاه بوده اند. این نرم افزار همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران حرفه ای برخوردار بوده است. هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار همراه با تغییر نامی اجباری به دلیل خریداری شدن توسط شرکت Corel با نام تجاری Corel VideoStudio عرضه شده است که امروز آن را برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم . این نرم افزار نسخه از قابلیت ها و امکانات وسیعی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برخوردار است و تقریبأ قادر به تأمین همه ی نیازهای کاربران در این زمینه خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به سادگی ویرایش نمایید ، به آنها افکت های دلخواه خود را اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن خروجی کار خود را رندر شده تحویل بگیرید. همچنین از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- ویرایش آسان فایل های ویدیویی.
- دارای افکت های زیبا و متعدد.
- امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 118 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان PhotoFilmStrip برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار قادر است تا عکس های معمولی را تبدیل به فیلم کند. در واقع ساخت فیلم با این برنامه طی 3 مرحله صورت می گیرد که این مراحل به ترتیب شامل انتخاب عکس ها، انتخاب نوع حرکت و اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها و در آخر رندر فیلم می باشد. پس از پایان این 3 مرحله شما می توانید فیلم ساخته شده را در یک فایل ویدیویی با کیفیت های VCD, SVCD, DVD ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه قادر است تا فیلم ساخته شده را به صورت FULL-HD با رزولیشن 1920x1080 ذخیره کند. علاوه بر این افکت های مختلفی درون برنامه قرار گرفته اند که در مرحله دوم، مرحله اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها می توانید هر کدام از آنها را به فیلم مورد نظرتان اضافه کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به مواردی همچون قابلیت ساخت اسلاید شو، امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم، امکان قرار دادن موزیک روی فیلم و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت ساخت فیلم از عکس های مورد علاقه.
- امکان قرار دادن زیر نویس روی فیلم.
- امکان ساخت اسلاید شو.
- امکان قرار دادن موزیک روی فیلم.
- دارا بودن افکت های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 92 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Sony DVD Architect Pro v5.2.132
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Sony DVD Architect برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصولی از کمپانی معروف سونی می باشد که با استفاده از آن می توانید اقدام به ساخت منو با امکانات فراوان برای فیلم های مورد علاقه تان کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است در واقع میتوانید فایل فیلم مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد نرم افزار کنید و سپس خود به طراحی منو دلخواهتان برای فیلم بپردازید. همچنین درون نرم افزار بیش از 44 منو آماده بسیار زیبا همراه با تصویر پس زمینه و دکمه های کنترل و ... در اختیار کاربر قرار داده شده که در صورت تمایل می توانید از آنها برای منو فیلم استفاده کنید. علاوه بر این داشن تنظیمات تغییر اندازه و کیفیت تصویر با پشتیبانی از فرمت های استاندارد 4:3, 16:9, NTSC, PAL و همچنین تمام صفحه به شما کمک می کند تا فیلم مورد نظرتان را با کیفیت و اندازه های مختلف مشاهده کنید. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray میباشد که پس از ساخت منو فیلم می توانید آنرا بر روی دیسک های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان نمایش فیلم قبل از رایت اشاره کرد که با استفاده از این امکان می توانید نواقص موجود در منو و سایر قسمت ها را قبل از رایت برطرف سازید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Sony DVD Architect Pro v5.2.132
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی، گرافیکی و صوتی.
- امکان ساخت منو برای فیلم های مورد علاقه.
- داشتن 44 منو آماده بسیار زیبا.
- امکان ویرایش منوهای آماده.
- امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم.
- قابلیت رایت فیلم بر روی انواع دیسک.
- امکان ساخت اسلاید شو.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

برای رجیستر نرم افزار مراحل زیرا را به ترتیب سپری کنید:
1 - اتصال خود را از اینترنت قطع کنید.
2 - نرم افزار را نصب کنید و در آخر از اجرای آن خوداری نمایید.
3 - فایل موجود در پوشه Keygen را اجرا کنید.
4 - در قسمت Product Name گزینه DVD Architect Pro v5.2 Series را انتخاب کنید.
5 - بر روی گزینه Patch کلیک نمایید و وارد مسیر نصب نرم افزار شوید و سپس بر روی OK کلیک کنید.
6 - نرم افزا را اجرا کنید.
7 - در پنجره Keygen بر روی گزینه Generate کلیک کنید.
8 - سریال و کد فعال سازی بدست آمده را در قسمت خواسته شده در نرم افزار وارد کنید.
9 - بر روی activation کلیک کنید تا نرم افزار رجیستر شود.
محسن بازدید : 62 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Roxio Creator 2012 Pro
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Roxio Creator برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای ساخت، ویرایش، تبدیل، کپی و رایت فیلم و موزیک می باشد که همگی درون این برنامه قرار گرفته اند. ابزارهای این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی بسیار پیشرفته هستند به طوری که شما به راحتی می توانید با ویرایش قسمت های مختلف فیلم ساده ای که با دوربین دیجیتالی خود گرفته اید و همچنین اضافه کردن عکس ها و کلیپ های دلخواه خود به آن، یک فیلم با کیفیت HD بسازید. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های ویدیویی، از فرمت های مختلف فایل های موزیک و عکس نیز پشتیبانی می کند که در این زمینه نیز از ابزارهای ویرایشی بسیار پیشرفته ای برخوردار است. ساخت فیلم DVD با منوهای بسیار زیبا که قابل بخش در دی وی دی پلیرهای خانگی باشند یکی دیگر از امکانات این برنامه به شمار میرود که در هنگام ساخت می توانید از منوهای آماده برنامه نیز برای ساخت فیلم DVD مورد نظرتان استفاده کنید. علاوه بر این پشتبانی از انواع دیسک های CD, DVD و Blu-ray به شما کمک می کند تا فایل های مالتی مدیا ساخته توسط این نرم افزار را بر روی انواع دیسک با کیفیت های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون کپی دیسک به دیسک، رایت موزیک به صورت ترک روی سی دی، رایت اطلاعات به صورت Data برروی دیسک، ساخت و رایت فایل های ایمیج، تبدیل انواع فرمت های مالتی مدیا موزیک و فیلم و عکس به یکدیگر و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Roxio Creator 2012 Pro
 روش نصب:
پس از دانلود تمام پارتهاي نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک دی وی دی خام رايت نماييد. همچنین می توانید با کمک درایو مجازی نرم افزار UltraISO نیز اقدام به اجرای فایل ISO نموده و سپس به نصب نرم افزار از داخل درایو مجازی نیز بپردازید.

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 85 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار VideoCharge Studio 2.9.15.664
VideoCharge Studio نام نرم افزاری است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به نسبت حجم خود امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند جایگزین بسیاری نرم افزارهایی باشد که تنها قادر به انجام یک عمل می باشند. این نرم افزار به شما امکان ویرایش فایل های ویدیویی و عکس را با استفاده از ابزارهای گنجانده شده در آن را می دهد. برای انجام این امور تقریبأ محدودیتی از نظر فرمت فایل وجود ندارد. به سادگی می توانید عکس های خود را ویرایش نمایید ، تغییر سایز دهید و یا از آنها اسلایدشو بسازید. در مورد فایل های ویدیویی نیز می توانید به انها Watermark اضافه کنید ، به چند بخش تقسیم کنید و یا چند فایل ویدیویی جداگانه را به یکدیگر متصل نمایید. امکان تغییر فرمت فایل های ویدیویی و گرافیکی و امکان ویرایش صدای فایل های ویدیویی از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار هستند. همچنین این نرم افزار قابلیت ویرایش مستقیم فایل های DVD و VOB را داراست و می تواند انواع فایل های ویدیویی را بدون Reencoding ویرایش نماید. این قابلیت به شما این اطمینان را می دهد که کیفیت تصویر به هیچ عنوان تغییری نخواهد کرد و عملیات با سرعت بسیار بیشتری پایان می یابد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از قابلیت Drag&Drop
- امکان ویرایش فایل های ویدیویی و گرافیکی.
- امکان قرار دادن Watermark روی تصاویر.
- پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI, MPEG, MOV, FLV, SWF, MP4, 3GP, 3G2, MKV و...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 89 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Canopus_Edius_5.5.01_www.mihandownload.com.jpg
امروزه نرم افزارهای بسیاری برای انجام عملیات میکس و مونتاژ ارائه می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. اگر در انجام کارهایتان به انجام میکس و مونتاژ نیازمند هستید ، می توانید از نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه ارائه می شود بهره مند شوید. یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه نرم افزار Canopus Edius است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به بهترین شکل فایل صوتی و تصویری خود را ویرایش نمایید. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت های بی شماری است که قطعأ برای آن دسته از کاربران که سروکار زیادی با میکس و مونتاژ دارند می تواند مفید فایده واقع شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سرعت رندر بالا ، استفاده بهینه از منابع سیستم ، امکان تغییر سایز فیلم ها و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار کارکرد فوق العاده ای در زمینه کار با کیفیت های بسیار بالا (HD) دارد و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند که این امر موجب بی نیاز شدن از تبدیل فایل ها برای ویرایش می شود. Canopus Edius دارای افکت های بسیاری است که می توانید آنها را با توجه به نیاز خود اعمال نمایید. در ورژن این نرم افزار که امروز برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم ، امکان کار با AVCHD به صورت Real Time و Full Resolution ، امکان رایت خروجی بر روی Blu-ray وجود دارد و همچنین این نسخه سازگاری کامل با ویندوز سون دارد.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- قابلیت میکس و مونتاژ در محیطی با امکانات کامل.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی از جمله : SD, HD, HDV, DV, MPEG-2 و MPEG-1
- امکان کار با فایل های ویدیویی با فرمت های فوق الذکر به صورت Real Time.
- امکان ایجاد لایه های نامحدود با تفکیک صدا ، تصویر و افکت.
- استفاده بهینه از منابع سیستم.
- دارای افکت های مختلف.
- پلاگین های آپدیت شده (September 2010).
- امکان ذخیره خروجی در دیسک های Blu-ray.
- سازگاری کامل با ویندوز 7.
- و...
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی Sony Vegas Pro v10.0e
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sony Vegas PRO نام یکی دیگر از نرم افزارهای تولید شده توسط شرکت سونی است که به طور حتم محصولی قدرتمند است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به بهترین شکل ممکن مونتاژ و به طور کلی ویرایش نمایید. یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار ویرایش به صورت Real-Time است که با توجه به نام آن تغییرات به صورت لحظه ای و بدون نیاز به تأیید شدن اعمال می شوند. از سوی دیگر یکی از نگرانی هایی که در هنگام کار با نرم افزارهای این چنینی وجود دارد این است که مبادا تغییرات اشتباهی انجام شود و فایل اصلی آسیب ببیند. در این نرم افزار این مشکل را به لطف ویژگی خاص آن هرگز نخواهید داشت چراکه در این نرم افزار در فایل اصلی هیچگونه تغییری ایجاد نخواهد شد. همچنین امکان ساخت منو برای دی وی دی و امکان پخش تمام صفحه فایل ویدیویی از جمله دیگر ویژگی های بیشمار این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- مجموعه ای کامل از ابزارهای ویرایش.
- بخش مدیریت حرفه ای صدا.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف.
- سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 318 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ImTOO Video Editor v2.1.1.0901
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان ImTOO Video Editor برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار شامل 3 بخش Video Joiner, Video Splitter و Video Cutter می باشد که در بخش Joiner شما می توانید دو یا چند فایل ویدویی را به یکدیگر بچسبانید و در یک فایل ویدیویی ذخیره کنید. همچنین در بخش Splitter می توانید با وارد کردن زمان و یا عدد دلخواه، فایل ویدیویی را به بخش های یکسان تبدیل کنید در واقع یک فیلم را به چند تکه مساوی از نظر حجم و زمان تبدیل نمایید. علاوه بر این در بخش Cutter هم میتوانید قسمتی از یک فایل ویدیویی را با مشخص کردن ابتدا و انتهای آن برش دهید. برخی از فرمت های ویدیویی که این نرم افزار از آنها پشتبانی می کند شامل AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF و .. میباشد. کار با این برنامه بسیار آسان است و از سرعت بالایی برای انجام هر یک از فرآیند انتخاب شده برخوردار است. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون تغییر سایز تصویر، خاموش کردن خودکار سیستم پس از پایان فرآیند انتخاب شده، افکت گذاری روی فایل ویدیویی و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار ImTOO Video Editor v2.1.1.0901
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان چسباندن دو یا چند فایل ویدیویی به یکدیگر و ذخیره آن در یک فایل ویدیویی.
- امکان تقسیم یک فایل ویدیویی به چند بخش با زمان و حجم یکسان.
- امکان برش قسمت دلخواه از یک فایل ویدیویی با مشخص کردن ابتدا و انتهای آن.
- قابلیت اعمال اتوماتیک حالت استراحت و یا خاموشی سیستم پس از پایان فرآیند انتخاب شده.
- امکان تغییر تنظیمات سایز، رزولیشن و فریم های تصویر قبل از تبدیل فرمت.
- داشتن سرعت بالا در هنگام انجام فرآیند انتخاب شده.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

فرمت هایی را که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند عبارتند از:
Input File Format Support:i
AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV
AVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)i
Output File Format Support:i
AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RMVB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, VOB, TS, DV
H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.wmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)i

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
محسن بازدید : 109 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار EZ Video Studio v2.0.0.6
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان EZ Video Studio برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ابزاری دقیق به منظور بریدن و چسباندن فیلم و فایل های ویدویی می باشد که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. در واقع شما می توانید یک فیلم را در محیط این برنامه اجرا نمایید و سپس با مشحص نمودن نقاط مورد نظرتان اقدام به جدا  کردن آن قسمت از فیلم کنید و در آخر آنرا در یک فایل ویدیویی ذخیره نمایید. همچنین ابزار دیگر این برنامه که برای چسباندن چند فیلم به یکدیگر مورد استفاده قرار میگیرد به شما کمک می کند تا چند قطعه فیلم کوتاه را به یکدیگر پچسبانید و تبدیل به یک فیلم بلند کنید. فرمت هایی را که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند عبارتند از ASF, AVI, FLV, M2TS, M4V, MP4, MKV, MOV, MPG, MPEG, WMV, WEBM, VOB. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان تبدیل فیلم های 2D به 3D است. در حقیقت شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فیلم های معمولی خود را که به صورت دو بعدی هستند به فیلم های سه بعدی تبدیل کنید. علاوه بر این تنظیمات بسیار پیشرفته ای از جمله انتخاب نوع عینک سه بعدی در این برنامه قرار دارد که میتوانید قبل از تبدیل آنها را تغییر دهید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار EZ Video Studio v2.0.0.6
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان برش و جدا کردن قسمت های دلخواه از یک فیلم.
- امکان چسباندن دو یا چند قطعه فیلم به یکدیگر.
- قابلیت پیش نمایش فایل خروجی قبل از تبدیل نهایی.
- امکان خاموش کردن اتوماتیک سیستم پس از پایان کار.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی.
- امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی.
- دارا بودن تنظیمات پیشرفته تبدیل فیلم های 2D به 3D.
- امکان استخراج صدا از فیلم های دو بعدی.
- دارا بودن تنظیمات مختلف افزایش و کاهش کیفیت فیلم.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 100 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار 3herosoft AVI to DVD Burner v3.9.8.1216
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان 3herosoft AVI to DVD Burner برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای قدرتمتد ساخت فیلم با کیفیت DVD است که به راحتی میتواند فیلم های فشرده شده با فرمت AVI را به DVD تبدیل کرده و سپس بر روی یک دیسک دی وی دی رایت نماید. در این نرم افزار منوهای آماده متعددی قرار دارد که شما علاوه بر استفاده از آنها خود نیز میتوانید اقدام به طراحی منوی مورد نظرتان کنید و فایل هایی نظیر موزیک، تصویر پس زمینه و ... را به سلیقه خود به آن اضافه نمایید. همچنین این برنامه از فرمتهای ویدیویی نظیر AVI, MPEG, MPG, M2V, MPEG, DAT, VOB پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به شکل فیلم دی وی دی بر روی دیسک های DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-R DL, DVD+R DL, DVD-RAM رایت کند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان ذخیره سازی فایل تبدیل شده بر روی یک فایل ایمیج با فرمت ISO و نیز پشتیبانی از فرمت های استاندارد NTSC یا PAL با امکان ویرایش سایز فریم اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دانلود نرم افزار 3herosoft AVI to DVD Burner v3.9.8.1216
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان تبدیل فرمت AVI به DVD و رایت آن بر روی لوح فشرده.
- امکان ویرایش فایل ویدیویی قبل از رایت آن روی دی وی دی.
- دارا بودن منوهای آماده متعدد.
- امکان طراحی منوهای دلخواه با امکان اضافه کردن عکس و موزیک.
- داشتن سرعت بسیار بالا.
- امکان ذخیره سازی فایل تبدیل شده در فایل ISO.
- پشتیبانی از دیسک های مختلف دی وی دی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 95 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Ultra_MKV_Converter_3.6.0525_[www.MihanDownload.com].jpgفرمت MKV جز پرطرفدارترین فرمتهای ویدیویی به شمار میرود که اکثر سایتهایی اینترنتی برای دانلود راحت و سریع فیلمهای خود، آنها را با این فرمت برای دانلود کاربران قرار می دهند. همانطور که می دانید این فرمت معروف حجم فایل ویدیویی مورد نظر را تا حد بسیار بالایی کاهش می دهد که البته کیفیت فایل ویدیویی تبدیل شده در مقایسه با فایل اصلی چندان مناسب نیست. از همين رو امروز در سايت ميهن دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که مبدل بسيار خوبي براي تبدیل فرمت MKV می باشد. نرم افزار Aone Ultra MKV Converter يک مبدل بسيار خوب در زمينه ي تبديل فرمت MKV به سایر فرمتهای مالتی مدیا به شمار میرود. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فیلمهایی را که با این فرمت هستند به فرمتهای با کیفیت بسیار بالا و عالی تبدیل کنید. همچنين مدت زمان تبديل فرمت در اين نرم افزار بر خلاف ساير نرم افزارهاي مشابه بسيار کمتر مي باشد. اين نرم افزار قادر است تا فرمت MKV را به فرمتهای HD FLV, AVI, XviD, DivX, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT, MOV, FLV تبدیل نماید. علاوه بر اين شما مي توانيد به صورت دلخواه تغييراتي را در تنظيمات فرمت مورد نظر خود ايجاد کنيد تا باعث افزايش و يا کاهش کيفيت و حجم فايل تبديل شده گردد. از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به امکان نمايش فايل ويديويي در محيط نرم افزار و نيز داشتن قسمتی برای زیرنویس فیلم ها که می توانید با کمک آن زیرنویس فیلم مورد نظر را برای همیشه به آن اضافه کنید و سپس اقدام به تبدیل فرمت آن نمایید.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان تبديل فرمت MKV به سایر فرمتهای مالتی مدیا.
- داشتن کيفيت بسیار عالی فايل تبديل شده.
- پشتيباني از فرمتهاي قابل اجرا در گوشيهاي موبايل.
- داشتن سرعت مناسب در هنگام انجام عمليات تبديل.
- امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم در هنگام تبدیل.
- امکان ايجاد تغييرات دلخواه در فرمتهاي مورد نظر.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...
محسن بازدید : 119 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Freemake Video Converter v3.0.1.16
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم نرم افزار جدیدی را با عنوان Freemake Video Converter را به کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار همانطور که از نام آن هم مشخص است نرم افزاری است برای تبدیل فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر. این نرم افزار از 200 فرمت ویدیویی پشتیبانی می کند و شما به راحتی میتوانید ویدیوهای مورد نظرتان را وارد این برنامه کنید و سپس آنها را به فرمت ویدیویی مورد نظرتان تبدیل نمایید. همچنین این برنامه دارای ابزارهای بسیار متعددی است که از این میان میتوان به ابزار برش ویدیو، ابزار چسباندن دو یا چند ویدیو به یکدیگر، ابزار کاهش حجم فیلم های حجیم به سایز های 700 مگابایت یا 1.4 گیگابایت و یا 4.7 گیگابایت، ابزار تبدیل عکس و آهنگ به اسلاید شو همراه با پس زمینه و سایر متعلقات آن، ابزار اضافه کردن زیرنویس به فیلم، ابزار رایت فیلم بر روی دیسک های دی وی دی و بلوری و نیز ساخت فایل ایمیج، ابزار تبدیل ویدبو به فایل های قابل پخش در انواع دستگاهای پخش ویدویی مانند انواع گوشی های موبایل و بسیاری از ابزارهای دیگر اشاره نمود. علاوه بر این جالب است بدانید که این نرم افزار به دلیل داشتن امکانات فراوان از سوی موسسات مختلف جوایز بسیار ارزنده ای را دریافت کرده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:- پشتیبانی از 200 نوع فرمت ویدیویی مختلف.- امکان رایت فیلم بر روی انواع لوح فشرده.- امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم همراه با تنظیمات دلخواه.- قابلیت برش و چسباندن ویدیو.- امکان کاهش حجم فیلم به سایزهای مورد نظر.- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در اندازه تصویرو فریم ها.- امکان تبدیل ویدیو به HTML5.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
محسن بازدید : 175 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate v7.1.0.20120222
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Xilisoft Video Converter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم و ویدیو می باشد که از امکانات و قابلیت های فراوانی برخوردار است. اولین ویژگی این نرم افزار پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی است به گونه ای که به ندرت اتفاق می افتد که کاربری فرمتی را وارد این نرم افزار کند و آن فرمت توسط نرم افزار پشتیبانی نشود. ویژگی دیگر این برنامه ویرایش فایل های ویدیویی به عبارت دیگر شما توسط این نرم افزار می توانید یک فیلم را براساس زمان های مختلف برش دهید، دو یا چند فیلم را به یکدیگر بچسبانید، لوگو و افکت به ویدیو مورد نظرتان اضافه کنید، زیرنویس بر روی فیلم ها قرار دهید، صدای خود و یا صدای مورد نظرتان را بر روی کلیپ ویدیویی مورد نظرتان قرار دهید و بسیاری از امکانات دیگر که البته هر یک از این امکانات دارای بخش های مختلف دیگری هستند به عنوان نمونه در قسمت قرار دادن زیرنویس روی فیلم شما می توانید نوع، سایز، رنگ فونت و ... را تغییر دهید. علاوه بر این امکان جدیدی که در این نسخه اضافه شده امکان تبدیل فیلم های 2D به 3D می باشد و جالب است بدانید فیلم های معمولی را که شما با کمک این نرم افزار به فیلم های 3 بعدی تبدیل می کنید با استاندارد های کامل تبدیل می شوند و نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت تبدیل فیلم و ویدیوهای مختلف به یکدیگر.
- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی.
- داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام پروسه تبدیل فرمت.
- امکان تبدیل فیلم های 2D به 3D به صوت کاملآ استاندارد.
- قابلیت ویرایش فیلم و فایل های ویدیویی.
- امکان قرار دادن زیرنویس بر روی فیلم.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
فرمت هایی را که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند عبارتند از:
Input File Formats Supported:
Video   : AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV
AVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)
Audio   : MP3, WMA, AAC, WAV, CDA, OGG, FLAC, APE, CUE, M4A, RA, RAM, AC3, MP2, AIFF, AU, MPA, SUN AU Format
Image   : BMP, GIF, JPEG, PNG
Subtitle: SRT, ASS, SSA
Output File Formats Supported:
Video: AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RMVB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, VOB, TS, DV,MKV
H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MKV HD Video, MPEG-4 TS HD Video(*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.wmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi))
Audio: MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR, SUN AU Format
Image: BMP, GIF, JPEG, PNG
روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار در پوشه dll کپی کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 801 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Free Nokia Converter v2.0.5.6
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Free Nokia Converter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. شما میتوانید از این نرم افزار برای تبدیل فرمت ویدیوهای مورد علاقه تان به گونه ای که در گوشی های شرکت نوکیا قابل پخش باشند استفاده کنید. در واقع ممکن است بسیاری از شما نمی دانید که گوشی تان از چه فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند و تا به حال نرم افزارهای تبدیل فرمت بسیار زیادی را نیز امتحان کرده اید اما هیچ کدام به درستی نتوانسته اینکار را انجام دهد. این برنامه با پشتیبانی از 3000 سری مختلف گوشی های شرکت نوکیا یک ابزار مناسب برای تبدیل انواع فایل های ویدیویی قابل پخش در گوشی نوکیا مورد نظر شما می باشد. همچنین کار با این نرم افزار بسیار ساده است فقط کافیست ویدیو مورد نظرتان با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید و سپس از میان لیست گوشی ها، گوشی مورد نظرتان را انتخاب نمایید سپس با انتخاب گزینه تبدیل، فایل ویدیویی قابل بخش در گوشی شما ساخته می شود. فرمت هایی را که این برنامه از آنها پشتیبانی می کند شامل 3gp, mp4, asf, avi, dat, flv, mkv, mov, mpeg, mpg, ogm, rm, rmvb, ts, vob, wmv و ... می باشد. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار دارا بودن تنظیمات استاندارد رزولیشن و کیفیت تصویر مخصوص گوشی های مختلف نوکیا می باشد به گونه ای که پس از تبدیل، فایل ویدویی مورد نظر به صورت تمام صفحه در گوشی پخش گردد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت های قابل اجرا در انواع گوشی های شرکت نوکیا.
- دارا بودن تنظیمات خودکار سایز و کیفیت تصویر مطابق با استاندرهای گوشی های نوکیا.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی.
- پشتیانی از 3000 سری مختلف گوشی های نوکیا.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
محسن بازدید : 118 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Subtitle Studio Second Edition
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار جدیدی را با عنوان Subtitle Studio Second Edition به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که می توان از آن برای ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم و فایل های ویدیویی استفاده کرد. با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید خودتان برای هر فیلمی زیرنویس بسازید و آنرا در اینترنت به اشتراک بگذارید. علاوه بر ساخت زیرنویس، می توانید فایل های مختلف زیرنویس را در محیط این برنامه اجرا کنید و قسمت های مورد نظرتان را به دلخواه خود ویرایش نمایید. همچنین زیرنویس هایی که با استفاده از این نرم افزار ساخته می شوند به صورت کاملآ استاندارد بوده و در تمام پلیرها قابل مشاهده و اجرا می باشند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت ساخت زیرنویس برای فیلم و فایل های ویدیویی مختلف.
- امکان ذخيره و بازيابي پروژه جهت دسترسي سريعتر.
- امکان ویرایش زیرنویس فیلم ها.
- قابلیت اضافه، حذف، ویرایش و کپی هر قسمت از زیرنویس.
- دارا بودن قابلیت پخش مجدد زیرنویس برای يادگيري زبان و تلفظ کلمات.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف زیرونویس.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

سازنده نرم افزار:
آقای حقبیان
محسن بازدید : 115 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار VSO DVD Converter Ultimate v1.4.0.8
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار جدیدی را با عنوان VSO DVD Converter به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل فیلم های دی وی دی به هر فرمت ویدیویی می باشد. تمامی انتظارات شما از یک نرم افزار تبدیل فیلم دی وی دی در این نرم افزار قرار دارد که برخی از آنها شامل امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم، امکان اضافه کردن صدای دلخواه به فیلم، امکان تبدیل رزولیشن فیلم به روزلیشن های 720P و 1080P، امکان ایجاد تغییرات دلخواه در فریم و کیفیت فایل خروجی، داشتن سرعت بسیار بالا و بسیاری از امکانات دیگر می باشد. علاوه بر این تعدادی از فرمت هایی را که این نرم افزار فادر است تا فیلم های DVD را به آنها تبدیل کند عبارتند از: AVI, DVD, MKV, PS3, DIVX, iPad, iPhone, iPod, Mpeg2, Mpeg4, H264, Xvid و ...
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت تبدیل فیلم دی وی دی به هر فرمت ویدیویی.
- پشتیبانی از کدک های H264, Mpeg4, Xvid, AC3, AAC, DTS.
- پشتیبانی از CPU های چند هسته ای جهت افزایش سرعت تبدیل فایل ها.
- امکان کپی DVD به DVD.
- پشتیبانی از فیلم های دی وی دی با فرمت ISO.
- قابلیت پیش نمایش فیلم.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
محسن بازدید : 101 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار 3herosoft DVD Ripper Platinum v3.5.2.0827
برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار 3 herosoft DVD Ripper Platinum را که یکی از قویترین نرم افزار ها برای تبدیل دی وی دی به سایر فرمت هاست را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید دی وی دی های خود را به سایر فرمت های رایج ویدیویی تبدیل کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدئویی مانند WMV ،3GP ،AVI ،MPEG4 ،MKV ،RM ،DivX ،MOV ،XviD ،FLV و SWF تبدیل نماید و صدا های فیلم ها در فرمتهای AC3،M4A ،MP3 ،WMA ،WAV و AAC با کیفیت عالی استخراج نماید.این نرم افزار اکثر پخش کننده های صوتی و تصویری مانند Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 Archos GMini402, iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 ،iRiver PMP-100 ،Archos AV700 را ساپورت می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
تبدیل دی وی دی های ویدیویی به تمامی فرمت های معروف و فایل های صوتی
استخراج صدا از فیلم های دی وی دی
پشتیبانی از تبدیل تمام فیلم و یا عنوان خاص یا فصلی خاص از یک دی وی دی
تبدیل هرگونه کلیپ یا قطعه ای با تنظیم نقطه شروع و مدت زمان (schedule)
پشتیبانی از ویرایش ID3v1 و ID3v2
تبدیل دسته ای دی وی دی های ویدیویی
تنظیم نام برای فیلم
پشتیبانی از چندین زبان از جمله چینی و انگلیسی
قابلیت تغییر پوسته
محسن بازدید : 125 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار iSkysoft DRM Removal for Windows 1.1.1.0
مدیریت حقوق دیجیتال یا DRM مجموعه فن‌آوری‌هایی است که بر دسترسی بر دارایی‌های دیجیتال نظارت می‌کند. دارندگان حقوق معمولاً شرکت‌های دارنده کپی رایت هستند و با استفاده ازمدیریت حقوق دیجیتال (Digital Rights Management)یا همان DRM دسترسی افراد به مستندات، برنامه‌های کامپیوتری و داده‌های خود را محدود می‌کنند. با این حال DRM بیشتر برای مبارزه با خرید و فروش و استفاده غیر مجاز از محصولات چند رسانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. DRM بر دو اصل رمزگذاری و محدودیت دسترسی بنا شده‌است. DRM از رمزگذاری برای محافظت از سطح دسترسی برای نظارت بر استفاده از مطالب بهره می‌برد.مطالبی که DRM بر آن‌ها اعمال می‌شود، فرمت خاصی دارند که تنها با استفاده از قفل‌ها و ابزار مناسب خوانا می‌شوند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار iSkysoft DRM Removal را به عنوان یک راه حل قانونی برای به اشتراک گذاری فایل های صوتی و ویدئویی DRM برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. نرم افزار iSkysoft DRM Removal قادر به حذف قفل فایل های DRM از روی فایل مورد نظر و تولید فایل صوتی یا ویدئویی در کیفیت بالا است وهمچنین قابل پخش در تمامی دستگاه های پخش مانند iPod, iPhone, PSP, Xbox, Android، MP3 players. می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
-1حذف قفل DRM از فایل های صوتی و تصویری WMA, WMV, M4V, M4B و M4P
-2دارای الگوریتم جستجوی هوشمند برای یافتن فایل های دارای حفاظت DRM درسیستم و حذف DRM آن ها
-3قابلیت تبدیل فیلم به فرمت های ویدئویی مانند HD), HD WMV(VC-1), HD MOV(H.264, MPEG-4), HD TS, AVCHD (MTS/M2TS), AVCHD Lite, HD MKV(H.264, MPEG-2
استخراج کامل صدا از ویدئو در فرمت های M4A, MP3, WMA, WAV, OGG, AAC, AC3, APE و MKA
تبدیل گروهی و سریع
محسن بازدید : 110 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD v11.0.42
امروزه از نرم افزارهای زیادی جهت ساخت و مونتاژ فیلم استفاده می شود. می توان نرم افزارهای مورد استفاده در مونتاژ را به سه دسته ی مهم تقسیم کرد.اول،تبدیل کننده ها: این نرم افزارها جهت تبدیل فرمت فایل های تصویری به یکدیگر کاربرد دارند.دوم،نرم افزارهای ساخت افکت: این نرم افزارها کمک می کنند تا جلوه های ویژه ای به تصاویر افزود.سوم،نرم افزار های مونتاژ: با توجه به کاربرد شان انواع و اقسام فایل های تصویری را پشتیبانی می کنند. یک محیط شبیه سازی شده از اتاق های مونتاژ فیلم را می توانید در این نرم افزار ها ببینید. فایل های تصویری ، صوتی و عکس بعد از وارد شدن در نرم افزار، در میز تدوین، مونتاژ می شوند. فیلم مونتاژ شده در قالب فایل های تصویری قایل ذخیره بر روی سی دی و یا دی وی دی است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود با یکی از قویترین نرم افزار های مونتاژ فیلم در خدمت شماست.نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD یکی از قویترین و برترین ها در زمینه مونتاژ فیلم می باشد.این نرم افزار یک سوئیت کامل برای مونتاژ فیلم با کیفیت HD است.هسته پیشرفته این نرم افزار سرعت بالایی در مونتاژ دارد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل
ویرایش و خروجی با کیفیت بالا
بیش از 500 افکت ویدیویی
قابلیت undo/redo  نامحدود
پشتیبانی فایل های HDV و AVCHD
کار کردن آسان با تنظیمات ترسیمی در تایم لاین
پشتیبانی از تمام رزولیشن های تصویری با ابعاد مختلف مانند 4:3 ، 16:9
انکدر AVC/MPEG-4
و نکات و قابلیت های شگفت آور دیگر ...
محسن بازدید : 108 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار تبدیل فرمت Easy CD-DA Extractor v15.2.1.1
امروزه به دلیل استفاده های بسیار زیاد از انواع فرمتهای صوتی داشتن یک نرم افزار Converter قوی بسیار ضروری می باشد زیرا فرمتهای صوتی در انواع مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند. همانطور که می دانید تا به حال نرم افزارهای مختلفی در این زمینه ساخته شده است که اکثر آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند. اما یک نرم افزار Converter خوب باید دارای دو ویژگی اساسی باشد: اولآ کیفیت فایل صوتی مورد نظر پس از عملیات تبدیل فرمت نباید افت چندانی داشته باشد که این یکی از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار تبدیل کننده به شمار میرود. دومآ: نرم افزار Converter مورد نظر باید از سرعت مناسبی برای انجام عملیات تبدیل فرمت استفاده کند. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری رابرایتان آماده کرده ایم که علاوه بر این دو مزیت ذکر شده دارای امکانات دیگری نیز می باشد. Easy CD-DA Extractor نام نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فایل های صوتی به فرمت های گوناگون و رایت سی دی های صوتی می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
محسن بازدید : 133 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی Camtasia Studio v7.1.0
امروزه فیلم های آموزشی به یکی از پرطرفدارترین سیستم های آموزشی تبدیل شده است.نرم افزار های مورد استفاده جهت ساخت فیلم های آموزشی با روش فیلم برداری از صفحه ی نمایش بسیارند.اما در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار قدرتمندی را جهت ساخت فیلم های آموزشی برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. Camtasia Studioنام نرم افزاری است که به آسانی می توانید فیلم های چند رسانه ای تهیه کنید.این نرم افزار ساخت کمپانی مشهور TechSmith می باشد.کمپانیی که با ساخت نرم افزار های معروف عکس برداری و فیلم برداری از صفحه ی نمایش مانند SnagIt و Camtasia معروفیت فراوانی کسب کرد.این نرم افزار قدرتمند در سه بخش ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای اقدام به ساخت فیلم های آموزش می کند.با این نرم افزار دیگر نیازی به برنامه های تبدیل و ویرایش فیلم هم ندارید زیرا پس از ضبط فیلم می توانید فیلم ها را ویرایش و تبدیل فرمت نمایید.این نرم افزار از نرم افزار های پیشنهادی گروه نرم افزار میهن دانلود به کاربران برای ساخت فیلم های آموزشی می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
محسن بازدید : 107 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم  Movavi Video Suite v10 SE
امروزه از نرم افزارهای زیادی جهت ساخت و مونتاژ فیلم استفاده می شود. می توان نرم افزارهای مورد استفاده در مونتاژ را به سه دسته ی مهم تقسیم کرد.اول،تبدیل کننده ها: این نرم افزارها جهت تبدیل فرمت فایل های تصویری به یکدیگر کاربرد دارند.دوم،نرم افزارهای ساخت افکت: این نرم افزارها کمک می کنند تا جلوه های ویژه ای به تصاویر افزود.سوم،نرم افزار های مونتاژ: با توجه به کاربرد شان انواع و اقسام فایل های تصویری را پشتیبانی می کنند. یک محیط شبیه سازی شده از اتاق های مونتاژ فیلم را می توانید در این نرم افزار ها ببینید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری قدرتمند در رابطه با فیلم را ارائه می دهد که تمامی این امکانات مذکور در این نرم افزار قدرتمند گنجانده شده است. Movavi Videoنام نرم افزاری است کامل شامل ابزارهای پرکاربرد که اغلب کاربران در کار با فایل های ویدئویی و تصویری به آن ها نیاز پیدا می کنند.این نرم افزار دارای بخش های قدرتمند:تبدیل فرمت فیلم ها،ضبط فیلم پس زمینه ی ویندوز،ویرایش فیلم های 2D,3D ،ابزار های رایت دی وی دی و سی دی و منجمله فیلم های بلوری،انتشار فایل های ویدئویی برای دستگاه های پخش،افکت های زیبا،دانلود ویدئو های آنلاین،تهیه نسخه ی پشتیبان،ساخت فیلم از تصاویر و ..... است. جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجه فرمائید.



این نرم افزار دارای محیطی بسیار زیبا و کاربرپسند می باشد که سادگی چشم گیری در رابطه با استفاده از نرم افزار دارد.این نرم افزار دارای بیش از 6 ابزار مختلف در رابطه با کار بر روی فیلم ها است.این نرم افزار دارای سرعت خارق العاده ای در پردازش فیلم ها و فایل های تصویری است.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها
امکان ساخت ایمیج با فرمت ISO
امکان تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها
امکان استفاده از افکت های خاص تصویری
تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری
دارای محیط کاربری آسان و سرعت خارق العاده
فرمت های خروجی AVI, MPEG (DVD, VCD, SVCD), MPEG4 (iPod, PSP, MP4), 3GPP, 3GPP2, WMV, RM, MP3, WAV, WMA
پشتیبانی از فرمت های 3GPP2, MOV, DVD, IFO, VOB, DAT, WMV, ASF, AVI, MPEG, MPEG4 (iPod, PSP, MP4), 3GPP

و....


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 1,258
  • بازدید سال : 13,005
  • بازدید کلی : 45,411