loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 94 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
HyperSnap
شاید برای شما نیز  این اتفا افتاده باشد که بخواهید از صفحه نمایش خود عکس بگیرید یا از یک تیکه از بازی که میکنید عکس بگیرید و به دوستان خود نشان دهید.شاید در ابتدا فکر کنید کار سخت یا غیر ممکنی باشد.اما با نرم افزاری که در میهن دانلود قصد معرفی ان را داریم به راحتی می تواند از هر قسمت از برنامه،صفحه نمایش،بازی و . . . با کیفیت خوب عکس بگیرید.HyperSnap نام نرم افزاری می باشد که با آن قادر به عکس گرفتن از صفحه نمایش خود یا هر قسمت به دلخواه خود هستید.حتی میتوانید عکس های گرفته شده را با همین نرم افزار ویرایش کنید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه خوب می باشدبا این نرم افزار میتوانید عکس های ضبط شده خود را با 20 فرمت مختلف ذخیره کنید.از جمله قابلیت دیگر این برنامه ویرایش فایل های GIF - JPEGدو پیش نمایش خود کار برای انجام آنها می باشد.
HyperSnap به شما اجازه میدهد تا به هر شکلی که میخاهید عکس بگیرید از مانیتور خود(از دکمه ها،منو ها و قسمت های مختلف)
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار:
- ویژگی TextSnap برای بریدن یا وییرایش کردن متن های روی صفحه.
- ویرایش،حاشیه نویسی،و سازگاری با انواع افکت ها.
- جایگیزینی خودکار رنگها.
- دکمه ضبط، مناسب برای افراد حرفه ای که در کار تولید فیلم های آموزشی هستند.
- قابلیت چیدن منو ها و ابزارها به نحوی که خود دوست دارید.
- کنترل برنامه با فرمان صوتی
- تغییر اندازه پنجره
- ذخیره خودکار تصاویر گرفته شده در فرمت های مختلف گرافیکی.
- و . . .
محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Free-Studio-Free
Free Studio - مجموعه ای از برنامه های جهانی برای ویرایش و تبدیل فایل های چند رسانه ای، کپی و ضبط دیسک های چند رسانه ای می باشد.این نرم افزار کاملا رایگان می باشد و هدف ان یکپارچه سازی برنامه های چند رسانه ای می باشد.این برنامه همه کارهای شما را انجام می دهد.این برنامه شامل 8 زیر مجموعه می باشد:YouTube, MP3,CD-DVD-BD, DVD,عکس و ویدیو,Apple, 3D.رابط کاربری زیبای ان جز یکی از ویژگی های این برنامه می باشد.با این برنامه میتوانیید کارهای خود را مستقیم بر روی یوتیوب یا جتی فیس بوک به اشتراک بگزارید.یکی از قابلیت های دیگر این برنامه دانلود راحت فیلم و ویدیو از یوتیوب می باشد .با این برنامه فرمت ها را عوض کنید ، ویرایش کنید،رایت کنید و خیلی از کارهای دیگر میتوانید انجام دهید.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

محسن بازدید : 111 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.1
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Wondershare Video Converter برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار همانطور که از نام آن هم مشخص است، نرم افزاری برای تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. کار با این برنامه بسیار آسان است. کافیست که هر نوع فایل ویدیویی مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید و سپس فرمت دلخواهتان را انتخاب نمایید تا نرم افزار آنرا تبدیل کند. فرمت هایی را که این برنامه از آنها پشتیبانی میکند بسیار گسترده هستند از همین رو تنها به چند فرمت معروف که شامل AVI, WMV, MP4, MKV, FLV, 3GP, MPG می باشد اشاره کرده ایم. علاوه بر این شما قادرید تا از این نرم افزار برای تبدیل فیلم های 2D به 3D نیز استفاده کنید و از تنظیمات مختلف آن مانند انتخاب رنگ عینک، تکنولوژی شاتر و ... بهره بگیرید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان برش قسمت های مختلف یک فیلم و ساخت کلیپ از آن و نیز امکان چسباندن دو یا چند کلیپ به یکدیگر و ساخت یک فایل از آنها اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دانلود نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate v5.7.1
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان تبدیل انواع فایل های ویدیویی به یکدیگر.
- امکان ریپ انواع فیلم دی وی دی به فایل های تصویری و صوتی.
- افزایش سرعت تبدیل تا 6X بیشتر از نسخه های قبلی.
- امکان تبدیل ویدیو به فرمت های قابل پخش در انواع دستگاه های پخش دیجیتال.
- قابلیت بریدن و چسباندن فایل های ویدیویی.
- امکان رایت ویدیو به شکل های DVD disc, DVD folder و ISO بر روی لوح فشرده.
- پشتیبانی از تمام فرمت های ویدیویی.
- امکان قرار دادن لوگو و افکت بر روی فیلم.
- امکان دانلود کلیپ از سایت های اشتراک ویدیو.
- پشتیباین از فرمت های صوتی M4A, WMA, WAV, MP3, AAC and AC3.
- امکان تبدیل ویدیوهای 2 بعدی به 3 بعدی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).

محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Audials Tunebite Platinum v8.0.54900.0
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار جدیدی را با عنوان Audials Tunebite به شما کاربران محترم معرفی نماییم. از این نرم افزار میتوان برای حذف کپی رایت CD و DVD های فیلم و آهنگ استفاده نمود. در واقع امروزه شرکت های بزرگ برای اینکه از انتشار غیر مجاز محصولات خود جلوگیری کنند فایل هایی مانند آلبوم موسیقی، فیلم های سینمایی و ... را با کمک تکنولوژی DRM به صورت محافظت شده منتشر می کنند تا افراد نتوانند فایل های مورد نظرشان را در کامپیوتر کپی کنند. این نرم افزار قادر است تا کپی رایت بیش از 100 نوع فایل مختلف از جمله بیش از 50 نوع فرمت صوتی و ویدیویی را حذف کند و به شما اجازه دهد تا به راحتی از آنها استفاده نمایید. علاوه بر این شما می توانید از این برنامه برای تبدیل فرمت فایل های دارای کپی رایت و همچنین رایت آنها بر روی دیسک استفاده کنید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت حذف کپی رایت محصولات مختلف موزیک و فیلم.
- امکان حذف کپی رایت بیش از 100 نوع فایل مختلف.
- امکان ایجاد تغییرات دلخواه در مشخصات فایل ها دارای کپی رایت.
- امکان تبدیل فرمت فایل های صوتی و ویدیویی به یکدیگر.
- قابلیت رایت آلبوم موسیقی و فیلم های داری کپی رایت بر روی دیسک.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 1,247
  • بازدید سال : 12,994
  • بازدید کلی : 45,400