loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تغییر فرمت تصاویر CoolUtils Total Image Converter 1.5.0.94
Total Image Converter نام نرم افزاری است که توسط شرکت CoolUtils ساخته و روانه ی بازار شده است. این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شما امکان تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فرمت های مختلف گرافیکی را به یکدیگر تبدیل کنید و همچنین در هنگام تبدیل سایز تصاویر را نیز تغییر دهید و به سایز دلخواه خود برسید. این نرم افزار برای انجام این امور از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند و همچنین امکان تبدیل به صورت گروهی را نیز فراهم کرده است. می توانید روی عکس ها Watermark قرار دهید و یا کادر آنها را تغییر دهید. سرعت تبدیل در این نرم افزار کاملأ قابل قبول است و زمان زیادی نخواهد گرفت. همچنین کیفیت خروجی نیز به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت هایی چون: JPG, GIF, BMP, PBM, PGM, PCX, PNG, PPM, TGA, TIF, WMF, EMF .
- امکان قرار دادن Watermark
- امکان تبدیل به صورت گروهی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 118 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان PhotoFilmStrip برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار قادر است تا عکس های معمولی را تبدیل به فیلم کند. در واقع ساخت فیلم با این برنامه طی 3 مرحله صورت می گیرد که این مراحل به ترتیب شامل انتخاب عکس ها، انتخاب نوع حرکت و اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها و در آخر رندر فیلم می باشد. پس از پایان این 3 مرحله شما می توانید فیلم ساخته شده را در یک فایل ویدیویی با کیفیت های VCD, SVCD, DVD ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه قادر است تا فیلم ساخته شده را به صورت FULL-HD با رزولیشن 1920x1080 ذخیره کند. علاوه بر این افکت های مختلفی درون برنامه قرار گرفته اند که در مرحله دوم، مرحله اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها می توانید هر کدام از آنها را به فیلم مورد نظرتان اضافه کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به مواردی همچون قابلیت ساخت اسلاید شو، امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم، امکان قرار دادن موزیک روی فیلم و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت ساخت فیلم از عکس های مورد علاقه.
- امکان قرار دادن زیر نویس روی فیلم.
- امکان ساخت اسلاید شو.
- امکان قرار دادن موزیک روی فیلم.
- دارا بودن افکت های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 111 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Xilisoft Photo DVD Maker v1.5.1.20120228
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Xilisoft Photo DVD Maker برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. با استفاده از این نرم افزار میتوانید مجموعه ای از عکس های مورد علاقه تان را به شکل یک فیلم دی وی دی درآورید و سپس آنرا بر روی یک لوح فشرده DVD رایت نمایید تا در دستگاهای دی وی دی پلیر قابل پخش باشد. تبدیل عکس به فیلم دی وی دی با کمک این نرم افزار بسیار آسان است زیرا فقط کافیست عکس های مورد نظرتان را با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید و سپس یک DVD خام را درون کامپیوتر قرار داده و در آخر با کلیک بر روی دگمه Burn رایت فیلم آغاز شود. همچنین این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته تری نیز می باشد که از جمله می توان به امکان قرار دادن افکت های مختلف صوتی و تصویری بر روی عکس ها و نیز اعمال تغییرات دلخواه بر روی کیفیت فیلم اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت تبدیل مجموعه ای از عکس ها به فیلم دی وی دی.
- امکان مشاهده فیلم دی وی دی ساخته شده در دی وی دی پلیرها.
- امکان قرار دادن افکت های صوتی و تصویری مختلف بر روی عکس ها.
- قابلیت خاموش کردن خودکار کامپیوتر پس از پایان کار نرم افزار.
- امکان ذخیره سازی فیلم ساخته شده در فایل ISO و DVD Folder.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار در پوشه dll کپی کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 1,141
  • بازدید سال : 12,888
  • بازدید کلی : 45,294