loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 100 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
cocks2

در اين پست از وب سايت ميهن دانلود قصد معرفي يک نرم افزار حرفه اي جهت ويرايش فايل هاي صوتي،ضبط صدا،ميکس و . . . را داريم.با اين نرم افزار شما ميتوانيد انواع فايل هاي صوتي مانند MP3, OGG و حتي MIDI را باز کرده و آنها را به هر نحوي که دوست داريد ويرايش کنيد.REAPER يک نرم افزار کاملا مناسب و حرفه اي براي کار بر روي فايل هاي صوتي ميباشد.نرم افزاري که بهترين امکانات را دارد.اين برنامه از حتي از فايل هاي باز و در حال اجراي usb نيز پشتيباني ميکند.عملکرد بسيار عالي اين موتور باعث شده است که طرفداران زيادي پيدا کند.يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه تواناي استخراج انواع فرمت ها مانند  WAV/BWF/W64, AIFF, WavPack, FLAC, OGG, and MIDI مي باشد.اين برنامه بسيار انعطاف پذير ميباشد و هر کاري که دوست داريد ميتوانيد به راحتي روي فايل هاي صوتي خود انجام دهيد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
امکانات ویرایش شده در این نسخه:
- صرف زمان کمتری برای ویرایش
- استفاده از قابلیت Drag and drop برای استفاده در پروژه ها
- پشتیبانی از تعریف پروژه و ویرایش ان
- پشتیبانی کامل از پلاگین هایی نظیر DirectX, DXi, VST, VSTi, و Jesusonic
- پشتیبانی از تمامی ویندوزها
پشتیبانی از تمامی فرمت ها
- و . . .
محسن بازدید : 112 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش صوت Sony Sound Forge Audio Studio 10.0 Build 176
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sound Forge Audio Studio به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایشگر صوت توسط کمپانی سونی ارائه و پشتیبانی می شود. این نرم افزار به واقع نیاز شما را در ارتباط با فایل های صوتی و ویرایش آنها بطرف می سازد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا را از هر منبعی دریافت و ویرایش نمایید. می توانید با استفاده از یک میکروفون صدا ضبط و ویرایش کنید ، بر روی آن افکت های مختلف درون نرم افزار و یا افکت های قابل نصب بر روی نرم افزار را اعمال کنید و از هر امکاناتی که بر روی رایانه خود برای ساخت یک قطعه موسیقی نیاز دارید درون این نرم افزار بهره مند شوید. از جمله مشخصات بارز این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده و قابل فهم ، امکان افکت گذاری و میکس ، امکان ویرایش حرفه ای ، پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و امکان ذخیره خروجی بر روی دیسک اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود به صورت قابل حمل (Portable) و بدون نیاز به نصب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- بیش از 1000 افکت صوتی.
- امکان ضبط صدای خواننده و سازهای موسیقی.
- ویرایشگر حرفه ای صدا.
- امکان صداگذاری فایل های ویدیویی.
- پشتیبانی از فرمت های: AAC, AA3, AIFF, AU, AVI, DIG, FLAC, SD, IVC, MP3, OGG, OMA, PCA, QuickTime, RAW, SND, SFA, VOX, w64, WAV, WMA, WMV.
• Exports: AAC, AA3, AIFF, AU, AVI, DIG, FLAC, IVC, MP3, OGG, RealAudio, PCA, RAW, RealVideo, QuickTime, VOX, w64, WAV, WMA, WMV.
- سازگار با ویندوز XP , Vista و .Seven
- و...

محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Free-Studio-Free
Free Studio - مجموعه ای از برنامه های جهانی برای ویرایش و تبدیل فایل های چند رسانه ای، کپی و ضبط دیسک های چند رسانه ای می باشد.این نرم افزار کاملا رایگان می باشد و هدف ان یکپارچه سازی برنامه های چند رسانه ای می باشد.این برنامه همه کارهای شما را انجام می دهد.این برنامه شامل 8 زیر مجموعه می باشد:YouTube, MP3,CD-DVD-BD, DVD,عکس و ویدیو,Apple, 3D.رابط کاربری زیبای ان جز یکی از ویژگی های این برنامه می باشد.با این برنامه میتوانیید کارهای خود را مستقیم بر روی یوتیوب یا جتی فیس بوک به اشتراک بگزارید.یکی از قابلیت های دیگر این برنامه دانلود راحت فیلم و ویدیو از یوتیوب می باشد .با این برنامه فرمت ها را عوض کنید ، ویرایش کنید،رایت کنید و خیلی از کارهای دیگر میتوانید انجام دهید.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

محسن بازدید : 100 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار آهنگسازی FL Studio ASSiGN Edition v10.0.2 Final

ورود تکنولوژی درعرصه های مختلف باعث تغییر و تحولات بسیار و همچنین سهولت در انجام کارها می شود. در سالیان اخیر فناوری تأثیر بسیاری در موسیقی داشته است و طریقه ساخت و تنظیم آهنگ را به طور کلی متحول کرده و البته آن را بسیار آسان تر از پیش ساخته است. امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه آهنگسازی و به طور کلی کار بروی فایل صوتی و ساخت آنها ارائه شده است. در این میان FL Studio را می توان ازجمله معروف ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه دانست که توانسته امکانات بسیار جامعی را در اختیار هنرمندان قرار دهد و کار آنها را در تهیه موسیقی سهولت بخشد. در این نرم افزار می توانید صدای انواع سازهای موسیقی را شبیه سازی کرده و در قطعه خود بکار ببرید و از آنها به نحو دلخواه استفاده نمایید و یا می توانید صدای آلات موسیقی را ضبط کرده و در قطعه خود استفاده کنید. همچنین نرم افزار از ویرایشگر قدرتمندی جهت کار بروی قطعه موسیقی برخوردار است و از این جهت نیاز های شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد. از دیگر امکانات وسیع این نرم افزار می توان به امکان افکت گذاری اشاره کرد که در این زمینه می توانید از افکت های پیش فرض نرم افزار و یا افکت های جداگانه موجود در بازار استفاده کنید. FL Studio از فرمت های صوتی بسیاری پشتیبانی می کند و از سرعت مناسبی نیز برخوردار است و از منابع سیستم استفاده بهینه ای انجام می دهد. آخرین نسخه از این نرم افزار قدرتمند را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- کیفیت بسیار بالای خروجی.
- پشتیبانی از انواع کارت های صدا.
- پشتیبانی از .VSTi, DXi, VST, VST2, DirectX , Buzz
- دارای افکت های متعدد.
- امکان استفاده از فایل های: WAV, OGG, MP3, MID, REX, SYN (SimSynth 1 & 2), DS (DrumSynth) و...
- امکان ذخیره خروجی با فرمت هایی چون: .WAV, OGG , MP3
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 86 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار انتقال فایل به آیپاد Bigasoft iPod Transfer v1.6.7.4310
آی‌پاد نام دستگاه پخش صوتی دیجیتال شرکت اپل است که برای نخستین بار در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شده‌است. آی‌پاد محبوب‌ترین دستگاه پخش موسیقی دیجیتال همراه است بطوریکه در فوریه سال ۲۰۰۷ بیش از ۷۳ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده بود. این دستگاه ابتدا با برخورد سرد ناظران روبه رو شد اما به سرعت بدل به یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت اپل گشت، افتتاح فروشگاه موسیقی، عرضه نرم‌افزار آی تیونز(iTunes) و سازگاری با سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت عواملی بودند که سکوی جست اصلی آی پاد را ساختند. آیپاد دارای انواع مختلفی است که هرکدام ویژگی ها و حتی ظاهر مخصوص به خود را دارند و برای گروه خاصی از کاربران طراحی شده اند. اما برای انتقال فایل به این پخش کننده های موسیقی اغلب مجبور به نصب نرم افزار iTunes حتی در ویندوز خواهید بود. Bigasoft برای حل این مشکل نرم افزار iPod Transfer خود را ارائه کرده تا کاربران بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار اضافی و در محیطی ساده اقدام به مدیریت حافظه آیپاد خود نمایند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- ارائه اطلاعات کامل دستگاه.
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات دستگاه.
- سرعت بالای انتقال اطلاعات.
- سازگار با مدل های مختلف آیپاد و حتی آیفون.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 111 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Ableton Suite v8.2.5
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Ableton Suite برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک نرم افزار کامل آهنگسازی است که از ابزارهای بسیار پیشرفته ای برخوردار است. در واقع این نرم افزار خود شامل 11 ابزار مختلف است که میتوان در زمینه های ساخت آهنگ، ویرایش آهنگ، تنظیم، رندر، میکس، تدوین، ریمیکس، ضبط صدا و ... از آنها استفاده کرد. همچنین این برنامه را میتوان به یک استودیوی مجهز تشبیه نمود زیرا در آن تمام ابزارهای یک خواننده یا آهنگساز قرار دارد. علاوه بر این ابزارهای آماده بسیار زیادی همچون افکت های صوتی در موضوعات گوناگون در اختیار شما قرار گرفته است که در هنگام ساخت آهنگ مورد نظرتان می توانید از آنها استفاده کنید. جالب است بدانید در بسیاری از کنسرت ها از این برنامه برای مدیریت پخش آهنگ ها استفاده می کنند. همچنین بسیاری از DJ های معروف که می خواهند یک آهنگ را ریمیکس کنند از این نرم افزار بهره میگیرند. یکی از ویژگی های این برنامه داشتن جعبه متنوع آلات موسیقی است که میتوان در هنگام ساخت آهنگها از آنها استفاده کرد به عبارت دیگر وقتی شما قصد ساخت یک آهنگ را دارید و در آهنگ خود به صدای طبل یا گیتار و سایر صداها نیاز دارید، کافیست که به این جعبه مراجعه کنید و آلت موسیقی مورد نظرتان را انتخاب و آنرا بر روی آهنگ خود اعمال نمایید. در این نرم افزار تمامی آلات موسیقی سنتی، کلاسیک، مدرن و ... که در مناطق مختلف جهان کاربرد دارند قرار دارد و شما به راحتی می توانید از هر کدام از آلات موسقی مورد نظرتان در هنگام ساخت آهنگ استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی، ساخت و ویرایش فایل های MIDI، دارا بودن نمایشگرها و اندازه گیرهای آنالودگ و دیجیتال، دارا بودن ابزارهای مدیریتی یک دی جی در مهمانی ها، ظبط صدا با کیفیت i32-bit/192 kHzو ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Ableton Suite v8.2.5
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت ساخت آهنگ با ابزارهای بسیار پیشرفته.
- دارا بودن ابزارهای ویرایش آهنگ، تنظیم، رندر، میکس، تدوین، ریمیکس و ...
- داشتن جعبه کامل آلات موسیقی با امکان استفاده از آنها در آهنگ.
- قابلیت ضبط صدا با کیفیت i.32-bit/192 kHz
- دارا بودن نمایشگرها و اندازه گیرهای آنالودگ و دیجیتال.
- داشن ابزارهای مدیریتی یک دی جی در مهمانی ها.
- پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی.
- ساخت و ویرایش فایل های MIDI.
- دارا بودن ابزارهای حذف نویز از روی آهنگ.
- دارا بودن منوی تنظیمات بسیار پیشرفته.
- امکان استفاده در اجرای زنده کنسرت ها.
- پشتیبانی از پلاگین های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار (مسیر C:Program FilesAbletonLive 8.2.5Program) کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

توجه:
دارندگان ویندوزهای 64 بیتی توجه داشته باشند این نسخه ممکن است بر روی این نوع ویندوزها نصب نشود در نتیجه مسئولیت دانلود و تست نرم افزار بر روی ویندوز های 64 بیتی بر عهده خود کاربر می باشد. همچنین این نسخه به درستی بر روی ویندوزهای 32 بیتی قابل نصب و اجرا می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 1,093
  • بازدید سال : 12,840
  • بازدید کلی : 45,246