loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 131 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Cowon JetAudio v8.0.15.1900 Plus
حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید. امروز در سایت میهن دانلود پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا بسیار پر طرفدار است. نرم افزار JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است. این نرم افزار محصول شرکت Cowon آمریکا می باشد و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. داشتن محیط بسیار زیبا ، امکان استفاده از چندین اسکین مختلف ، قابلیت تبدیل فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر ، ظبط صدا ، بریدن و چسباندن فایل های صوتی و تصویری ، رادیو آنلاین و ... از جمله ویژگی این پلیر بسیا خوب به شمار میرود. همچنین این برنامه علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی نظیر AVI, MPG, MPEG, WMV و ... را پخش نماید.جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

JetAudio_v8.0.8.1500_Plus_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت اجرا و پخش تمام فرمتهای موسیقی و برخی از فرمتهای ویدیویی.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن قسمت بریدن و چسباندن فایلهای صوتی و یدیویی.
- داشتن پلاگین های مختلف و امکان نصب پلاگین جدید بر روی آن.
- داشتن مبدل فرمت های صوتی و یدیویی.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

محسن بازدید : 140 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Total Video Converter v3.71
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان E.M. Total Video Converter برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از بهترين و معروف ترين نرم افزارهاي تبديل فايل هاي ويديويي به يکديگر مي باشد. همچنين اين برنامه داراي امکانات بسيار زيادي است در واقع تبديل فايل هاي ويدويي به يکديگر تنها يکي از امکانات اين نرم افزار به شمار ميرود. از امکانات ديگر اين نرم افزار ميتوان به رايت انواع ديسک اشاره نمود که شما با کمک اين قابليت مي توانيد فايل هاي ويديويي را به شکل هاي DVD, SVCD, VCD, AVCHD, Blu-Ray بر روي ديسک رايت کنيد تا در پليرهاي خانگي نيز قابل پحش باشند. همچنين يکي ديگر از امکانات اين برنامه ويرايش فيلم است که مي توانيد از آن براي بريدن قسمتي از يک فيلم و يا چسباندن دو يا چند فيلم به يکديگر استفاده کنيد. از ديگر امکانات اين نرم افزار ميتوان به پخش تمام فايل هاي تصويري، ساخت اسلايد شو، فيلمبرداري از دسکتاپ، دانلود کليپ از سايت هاي اشتراک ويديو و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

محسن بازدید : 165 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


name title
آیا تا به حال در هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری به مشکل اجرا نشدن آنها بر خورده اید؟هم اکنون در سایت میهن دانلود قصد معرفی برنامه ای داریم که بوسیله آن میتوانید اکثر فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی کتید.Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
تغییرات اضافه شده در این نسخه:
- آپدیت ffdshow 3925
- به روز رسانی gabest 3257
محسن بازدید : 134 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر MEDIARevolution 3.5.2

پلیرها از جمله نرم افزارهایی هستند که تنوع در آنها بیش از دیگر نرم افزارها وجود دارد. در طی سالیان اخیر نرم افزارهای پلیر همواره به سمت چندکاره شدن پیش رفته اند و در تلاش بوده اند تا طیف وسیع تری از نیازهای کاربران را در قالب یک نرم افزار برطرف سازند که البته این روند بهه نفع کاربران نیز بوده است. نرم افزار MEDIARevolution قادر است تا همه نیازهای شما را در مورد اجرای فایل های صوتی و تصویری برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های صوتی و تصویری را با فرمت های مختلف اجرا نمایید. همچنین امکان اجرای دی وی دی نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به استفاده ناچیز آن از منابع سیستم اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پخش انواع فایل های صوتی و تصویری.
- امکان پخش دی وی دی فیلم.
- استفاده ناچیز از منابع سیستم.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محسن بازدید : 118 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار VLC Media Player v1.1.11
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان VLC Media Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک پلیر فایل های ویدیویی است که قادر است تا 99 درصد فیلم ها را در کامپیوتر پخش کند و شما میتواند در محیطی بسیار زیبا اقدام به بخش فیلم های دلخواه خود نمایید. شما با کمک این برنامه به راحتی می توانید به جای استفاده از نرم افزار Cyberlink PowerDVD برای پخش فیلم های با کیفیت DVD از این برنامه استفاده کنید زیرا نسبت به PowerDVD از حجم کمتری برخو دار است و منابع سیستمی کمتری را به خود اختصاص می دهد. همچنین این برنامه توانایی پخش فرمت هایی نظیر MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, DVD, VCD, mp3, ogg و ... را داراست. داشتن ابزارهای مختلف پخش فیلم و نیز قابلیت تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر از جمله قابلیت های این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

VLC_Media_Player_1.1.5_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگی های این نرم افزار:
- قابلیت اجرای آسان فیلم ها با ابزارهای مختلف پخش.
- قابلیت تبدیل فایل های مالتی مدیا به یکدیگر.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن اسکین های متفاوت و زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود پلیر ساده و قدرتمند Stereoscopic Player 1.7.3

نرم افزارهای پلیر بسیاری تاکنون ارائه شده است و هرکدام دارای قابلیت ها و مشکلاتی بوده اند ، که با این وجود هرکدام توانسته اند توجه بخش خاصی از کاربران را به خود جلب کنند. اما برای آن دسته از کاربران که سادگی در طراحی را می پسندند شاید داشتن پلیری با طراحی ظاهری ساده اما قدرتمند و کارآمد جالب توجه باشد.Stereoscopic Player نام پلیری است که مشخصاتی که در بالا بیان شد را داراست. این نرم افزار توانایی پخش طیف وسیعی از فایل های ویدیویی را داراست و همچنین قادر به پخش فیلم های سه بعدی نیز هست. توسط این پلیر می توانید انواع و اقسام فرمت های ویدیویی را اجرا کنید ، ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید ، دی وی دی فیلم ببینید و برنامه های تلویزیون را با استفاده از یک کارت TV تماشا کنید و از دیگر امکانات این نرم افزار بهره مند شوید. آخرین نسخه از این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف چون : AVI, MPEG, WMV و ASF
- پشتیبانی از امکانات مختلف .Windows Media 
- پخش فیلم های دی وی دی و سه بعدی.
- امکان پخش برنامه های تلویزیون از طریق کارت TV.
- محیط ساده و کاربرپسند.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پلیر فایل های ویدیویی Portable Mirillis Splash PRO EX v1.11.0.0
در میان نرم افزارهای حجیمی که این روزها برای اجرای فیلم های با کیفیت بالا (HD) در بازار وجود دارد گاهی نرم افزارهایی ارائه می شوند که با وجود حجم کم و استفاده بسیار بهینه از منابع سیستم ، کارکرد بسیار مناسبی را ارئه می کنند. Mirillis Splash نام نرم افزاری است خصوصیات ذکر شده را داراست. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های تصویری با کیفیت بالا ، امکان تجربه یک فیلم با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. رابط کاربری زیبا و قابل فهم ، امکان پخش DivX / XviD با یک کدک کم حجم ، تبدیل ویدیوهای 1080i به 1080p و پشتیبانی از زیرنویس به زبان های مختلف را می توان از جمله خصوصیات بارز این نرم افزار دانست. همچنین این نرم افزار از پردازنده های چند هسته پشتیبانی کامل را به عمل آورده است تا استفاده صحیح از منابع سیستم را داشته باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های : AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS
- پشتیبانی از زیرنویس.
- سازگار با پردازنده های چند هسته ای.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 297 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر ArcSoft TotalMedia Theatre 5.0.1.114 Final
TotalMedia Theatre نام یک نرم افزار پلیر قدرتمند است که توسط شرکت نرم افزاری ArcSoft ساخته و روانه بازار شده است. این نرم افزار امکان پخش طیف وسیعی از فرمت های تصویری را به سادگی و در محیط گرافیکی خود برای شما ایجاد کرده است. فایل های ویدیویی 1080p ، 720p و انواع فرمت های تصویری HD به صورت کامل توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. آنچه این نرم افزار را از نمونه های مشابه خود متمایز نگاه می دارد ، استفاده بسیار ناچیز آن از پردازنده سیستم است که این امکان باعث مصرف کمتر انرژی و همچنین امکان انجام پردازش های دیگر در حین پخش فیلم می شود. امکان تهیه playlist ، مشاهده فیلم با حداکثر کیفیت (انجام تنظیمات اتوماتیک) و امکان پخش موسیقی از ورودی های مختلف را می توان از جمله قابلیت های این نرم افزار دانست. همچنین می توانید فیلم های آنلاین را با کیفیت بالا مشاهده نمایید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از Blu-ray و همچنین امکان ساخت فیلم سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های: MPEG-1, MPEG-2, M2P, EVO, VOB, M1V, M2V, ASX, WMV, WMV HD, DAT, VRO, DVR-MS, 26L, JSV, JVT, H.264 HD, MP2, MOV, DV AVI, VC1, TS, TRP, TP, M2TS, RM (RealMedia), MOV (QuickTime), QT, FLV, MKV, AVI (DivX), DivX HD, RAM, RV, 3GP, 3P2.
- امکان تهیه .Playlist
- امکان عکس برداری از فیلم.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 105 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار چندرسانه ای J. River Media Center 16.0.164
گاهی به نرم افزارهایی برخورد می کنیم که گستره قابلیت های آنها به حدی است که می تواند کار بسیاری از نرم افزارهای دیگر را نیز انجام دهد و ما را از نصب نرم افزارهای اضافی و سنگین کردن ویندوز بی نیاز سازد.J.River Media Center نام نرم افزاری است که می تواند جایگزین بسیاری از نرم افزارهای باشد که تنها توانایی انجام یک کار را دارند. این نرم افزار امکان اجرای انواع فرمت های صوتی و تصویری را برای شما فراهم کرده است. پخش دیسک های صوتی و کپی آنها در هارد دیسک و همچنین پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی برای مشاهده تصاویر را می توان از جمله دیگر مشخصات این نرم افزار چندکاره دانست. برای پخش موسیقی امکانات بسیاری در نظر گرفته شده تا هرچه بیشتر از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. امکاناتی چون افکت های دوبعدی و سه بعدی را می توان از جمله مهمترین های این امکانات در نظر گرفت. امکان آپلود تصاویر در اینترنت و همچنین ذخیره فایل های صوتی در دیسک را می توان از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از بیش از 80 فرمت صوتی و تصویری.
- امکان تهیه playlist
- امکان رایت CD و DVD
- دارای پوسته های زیبا و متعدد.
- امکان جستجو فایل صوتی و یا تصویری مورد نظر شما در اینترنت.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 106 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7
| دانلود رایگان نرم افزار مشاهده فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی در کامپیوتر |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان 3D Video SAMedia3D Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای نمایش فیلم های 3 بعدی می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم های 3 بعدی را با کیفیت بسیار عالی و با بالاترین رزولیشن تصویر 1920x1080 در کامپیوتر خود تماشا کنید. قابلیت مهم این نرم افزار امکان نمایش فیلم های معمولی یا همان 2 بعدی به صورت 3 بعدی می باشد. در واقع فیلم های دو بعدی شما پس از اجرا در محیط این برنامه به شکل سه بعدی و خیلی واقعی تر نسبت به قبل نمایش داده می شوند. همچنین این نرم افزار دارای عینک های مختلفی به رنگ های قرمز/ فیروزه ای، سبز/بنفش، زرد/آبی و ... می باشد که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها فیلم را با ویژگی های عینک مورد نظرتان تماشا کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی نظیر asf, avi, flv, m2ts, m4v, mp4, mkv, mov, mpg, mpeg, wmv, webm, vob و ... یکی دیگر از ویژگی های این برنامه به شمار میرود که میتوان به آن اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت نمایش فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی.
- داشتن عینک های 3 بعدی با رنگ های مختلف.
- امکان نمایش فیلم ها با رزولیشن 1920x1080.
- قابلیت نمایش فیلم با عالی ترین کیفیت.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی.
- قابلیت نمایش فیلم ها به صورت کاملآ واقعی.
- قابلیت نمایش فیلم ها به صورت Full 3D.
- قابلیت نمایش رنگ های کاملآ واقعی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر CyberLink PowerDVD 11.0.1719.51 Ultra
نرم افزارهای بسیاری برای تماشای DVD فیلم های با کیفیت بالا وجود دارد اما مطمئنأ یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود در این زمینه PowerDVD محصول کمپانی مشهور CyberLink است. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است. در آخرین ورژن این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی به این نرم افزار افزوده شده که در ادامه به برخی از امکانات جدید و همچنین قابلیت های اصلی نرم افزار اشاره خواهیم داشت. این نرم افزار توانایی اجرای انواع فیلم های فیلم های با کیفیت HD ذخیره شده در DVD را داراست. همچنین فایل های ویدیویی ذخیره شده در سی دی و یا هارد دیسک خود را نیز می توانید با استفاده از این نرم افزار اجرا نمایید. می توانید برای فیلم خود زیرنویس دلخواهی را انتخاب نمایید و یا از دو زیرنویس با دو زبان متفاوت استفاده کنید.  پشتیبانی از HDMI 1.3 از جمله جدیدترین قابلیت هایی است که به این نرم افزار افزوده شده است. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده عکس با فرمت های مختلف اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از MPEG-4 AVC (H.264), MPEG-2 HD, WMV-HD, and SMPTE VC-1
- پشتیبانی از HDMI 1.3
- امکان علامت گذاری قسمت های مختلف یک فیلم.
- عکسبرداری از فیلم با فرمت های گرافیکی مانند: BMP, PNG, JPG ,GIF
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 112 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Divx Plus v8.1.3
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Divx برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و در عین حال پر طرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلم در جهان می باشد که شما می توانید با استفاده از آن در محیطی بسیار زیبا به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشنید. در گذشته از این نرم افزار تنها برای پخش فیلمهای کم حجم شده که به طور کلی با فرمت Divx بودند استفاده می شد اما چند سالی است که شرکت سازنده آن با ایجاد تغییرات کلی در برنامه امکان پخش فیلم های با کیفیت HD و DVD را نیز به آن اضافه نموده که این عمل باعث افزایش محبوبیت این نرم افزار در میان کاربران شده است. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا به آسانی انواع فرمت های ویدیویی را اجرا نمایید زیرا این نرم افزار از تمامی Codec ها پشتیبانی می کند. البته اکثر کاربران از آن برای پخش فرمت های رایج ویدیویی نظیر AVI, Divx و نیز فرمتی که به تازگی کاربران متعددی را جذب خود نموده یعنی MKV استفاده می کنند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان فراخوانی زیر نویس فیلم مورد نظر بدون انجام تنظیمات اضافی اشاره نمود که شما میتوانید از این امکان برای پخش فیلم ها همراه با زیر نویس آن استفاده کنید. همچنین این نرم افزار از چند فرمت رایج صوتی نیز پشتیبانی می کند که میتوانید در محیط بسیار زیبای آن برای پخش موزیک های مورد علافه خود استفاده کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Divx Plus v8.1.3
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان پخش تمام فایلهای ویدیویی نظیر AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و...
- امکان پخش تمام فایلهای صوتی نظیر MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و...
- قابلیت اجرای زیرنویس فیلم بدون تنظیمات اضافی.
- قابلیت انجام تنظیمات تصویر به چندین شکل مختلف.
- قابلیت انجام تنظیمات صدا به چندین شکل مختلف.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن چندین اسکین مختلف برای زیباسازی آن.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 68 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر RealPlayer 14.0.7.669

RealPlayer یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای پلیر است که بی شک کاربران قدیمی ویندوز این نرم افزار را بخاطر دارند. این نرم افزار یکی از موفق ترین پلیرهای ارائه شده است که توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. امروز در سایت میهن دانلود آخرین ورژن این پلیر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف بسیار وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری نیازهای شما را بخوبی برطرف خواهد ساخت. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان گوش دادن آنلاین به بیش از 3200 رادیو اینترنتی اشاره کرد. اکولایزر کامل و قدرتمند ، امکان گوش دادن به پادکست ، آرشیوبندی مناسب و امکان ذخیره فایل های موسیقی بر روی دیسک را می توان از جمله قابلیت های این پلیر دانست. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود به صورت پرتابل (قابل حمل) دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از طیف وسیعی از فایل های صوتی و تصویری.
- امکان پخش CD و .DVD
- امکان گوش دادن به بیش از 3200 رادیو اینترنتی.
- امکان گوش دادن به پادکست.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- کاربرد آسان.
- و...
محسن بازدید : 105 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Splash Pro EX v1.12.0
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Splash برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که از امکانات بسیار عالی برخوردار است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و کلیپ های ویدیویی مورد نظرتان را بدون نیاز به نصب کدک در کامپیوتر تماشا کنید. این برنامه قادر است تا فیلم ها را به صورت HD و با بهترین کیفیت و بالا ترین رزولیشن تصویر پخش کند. همچنین یکی از امکانات مهم این برنامه بهبود کیفیت فیلم ها می باشد در واقع این نرم افزار میتواند فیلم هایی را که تصویرشان دارای ضعف هایی از لحاظ کیفیت، کنتراست، رزولیشن، پرش تصویر، سرعت فریم و ... هستند را بهبود بخشد و با بالا ترین کیفیت ممکن نمایش دهد. یکی از امکانات جالب این نرم افزار EcoMode است که این امکان باعث بهینه سازی مصرف برق در مانیتور کامپیوترهای دسکتاپ و مصرف باتری لپ تاپ ها در هنگام نمایش فیلم می شود. از دیگر امکانات این نرم افزارمیتوان به مواردی همچون پخش فیلم با زیرنویس همراه با تنظیمات مربوط به آن، تنظیمات بسیار پیشرفته نمایش فیلم، پخش عکس و موزیک، تبدیل فرمت فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Splash Pro EX v1.12.0
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت پخش فیلم و کلیپ های ویدیویی با کیفیت HD.
- دارا بودن تمام کدک های مورد نیاز بخش فیلم.
- امکان بهبود رزولیشن و کنتراست فایل های ویدیویی کیفیت پایین.
- دارا بودن حالت EcoMode به منظور بهینه سازی مصرف باتری لپ تاپ.
- امکان تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر.
- امکان بخش فیلم با زیرنویس همراه با تنظیمات مربوط به آن.
- قابلیت اجرای عکس و موزیک.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
محسن بازدید : 119 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار CyberLink PowerDVD Mark II 11.0.2329.53
هیچ شکی وجود ندارد که نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra بهترین نرم افزار برای مشاهده فیلم با کیفیت های مختلف، مخصوصاً کیفیت های بالا یا High Definition است. این نرم افزار که توسط کمپانی Cyberlink به نام CyberLink PowerDVD Mark II Ultra 3Dساخته شده، با پشتیبانی از سخت افزارهای مختلف از جمله پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای و GPU کارت گرافیک ها، بهترین تصویر ساخته و پرداخته شده جهت مشاهده کابر خود تولید می کند. برای اینکه حال و هوای فیلم به طور کامل روی مخاطبین تاثیر بگذارد، سعی شده که نرم افزار، با پشتیبانی از سیستم های صوتی چند کاناله مانند Dolby Digital لذت تماشا را به کاربران بچشاند. این نرم افزار از تمامی فرمت های موجود تصویری پشتیبانی می کند و حتی مانند نرم افزار KMPlayer می توان زیر نویس های مختلفی به فیلم در حال اجرا اضافه کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD Mark II 11.0.2329.53 :

- پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای و GPU های مختلف در کارت گرافیک ها

- کاملاً بهینه برای استفاده در لپ تاپ ها

- پشتیبانی از هر فرمتی که تصور می کنید

- امکان نمایش فیلم های HD با کیفیت اصلی

- پشتیبانی از انواع لوح های فشرده مثل CD, DVD, Blue-ray و ...

- قابلیت پشتیبانی از فیلم های عریض و گسترش آن ها تا رزولوشن 1920x1080 بدون افت کیفیت

- و ...
محسن بازدید : 105 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Winamp Pro v5.623.3199 Final
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Winamp برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای قدیمی و مشهور پخش آهنگ و فیلم در کامپیوتر می باشد و در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند در کامپیوتر اجرا کنید و به آنها گوش دهید. همچنین این برنامه علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای صوتی قادر است تا چندین فرمت تصویری نظیر AVI, MPG, FLV, MPEG, MKV, WMV و ... را نیز پخش کند. پشتیبانی از اسکین های بسیار زیبا و نیز امکان نصب پلاگین های کاربردی مختلف از دیگر ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به داشتن مبدل فایل های صوتی به یکدیگر و همچنین امکان ریپ سی دی های ترک اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

Winamp_Pro_v5.601.3091_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت اجرا و پخش فایل های صوتی و تصویری.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- قابلیت کپی و تبدیل سی دی های صوتی در رایانه.
- داشتن چندین اسکین بسیار زیبا و قشنگ.
- پشتیبانی از پلاگین های مختلف.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).
 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 85 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار KMPlayer v3.1.0.0 Final
| نرم افزار معروف پخش فیلم و موزیک در جهان با امکانات بسیار عالی |

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان KMPlayer برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp, JetAudio و ... دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دانلود نرم افزار KMPlayer v3.1.0.0 Final
برخي از ویژگیهای اين نرم افزار:
- امکان پخش تمام فایلهای ویدیویی از جمله AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و...
- امکان پخش تمام فایلهای صوتی از جمله MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و...
- امکان فراخوانی زیرنویس فیلم ها از هر کجای سیستم بدون تنظیمات اضافی.
- قابلیت انجام تنظیمات مختلف سایز و کیفیت تصویر و صدا.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن اسکین های متفاوت و بسیار زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
محسن بازدید : 65 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack v8.4.0 Final
| دانلود رایگان نرم افزار تمام کدک های مورد نیاز ویندوز جهت اجرای فیلم و موزیک |
امروزه با افزایش روز افزون تعداد فرمت های صوتی و تصویری داشتن یک پلیر همه کاره به منظور پخش و اجرای تمام این فرمت ها در ویندوز بسیار ضروری است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack قادر به اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد. در این نرم افزار که به کدک پخش فایلهای صوتی و تصویری معروف است، تعداد بی شمار کدک قرار گرفته که هر کدام از آنها مخصوص اجرای پخش فایلی می باشند. پس از نصب این مجموعه آیکونی به عنوان پلیر در اختیار شما قرار نمی گیرد بلکه کدک های این مجموعه بر روی پلیر های ویندوز قرار می گیرند و آن هماهنگ می شوند در واقع شما برای اجرای فایلهای دی وی دی دیگر نیازی به نصب نرم افزار PowerDVD نخواهید داشت بلکه با استفاده از پلیرهایی مانند JetAudio, Windows Media و سایر پلیرهای نصب شده بر روی ویندوز خود قادر به پخش و اجرای این فرمت هستید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- پخش آسان و راحت تمام فرمتهای مالتی مدیا در ویندوز..
- هماهنگی سازی میان پلیر ویندوز و کدک های نصب شده.
- امکان ایجاد تغییرات در تنظیمات کدک ها.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

 هر دو نسخه ی 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 نرم افزار را به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 1,188
  • بازدید سال : 12,935
  • بازدید کلی : 45,341