loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 108 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار تبدیل فرمت Easy CD-DA Extractor v15.2.1.1
امروزه به دلیل استفاده های بسیار زیاد از انواع فرمتهای صوتی داشتن یک نرم افزار Converter قوی بسیار ضروری می باشد زیرا فرمتهای صوتی در انواع مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند. همانطور که می دانید تا به حال نرم افزارهای مختلفی در این زمینه ساخته شده است که اکثر آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند. اما یک نرم افزار Converter خوب باید دارای دو ویژگی اساسی باشد: اولآ کیفیت فایل صوتی مورد نظر پس از عملیات تبدیل فرمت نباید افت چندانی داشته باشد که این یکی از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار تبدیل کننده به شمار میرود. دومآ: نرم افزار Converter مورد نظر باید از سرعت مناسبی برای انجام عملیات تبدیل فرمت استفاده کند. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری رابرایتان آماده کرده ایم که علاوه بر این دو مزیت ذکر شده دارای امکانات دیگری نیز می باشد. Easy CD-DA Extractor نام نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فایل های صوتی به فرمت های گوناگون و رایت سی دی های صوتی می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
محسن بازدید : 133 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی Camtasia Studio v7.1.0
امروزه فیلم های آموزشی به یکی از پرطرفدارترین سیستم های آموزشی تبدیل شده است.نرم افزار های مورد استفاده جهت ساخت فیلم های آموزشی با روش فیلم برداری از صفحه ی نمایش بسیارند.اما در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار قدرتمندی را جهت ساخت فیلم های آموزشی برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. Camtasia Studioنام نرم افزاری است که به آسانی می توانید فیلم های چند رسانه ای تهیه کنید.این نرم افزار ساخت کمپانی مشهور TechSmith می باشد.کمپانیی که با ساخت نرم افزار های معروف عکس برداری و فیلم برداری از صفحه ی نمایش مانند SnagIt و Camtasia معروفیت فراوانی کسب کرد.این نرم افزار قدرتمند در سه بخش ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای اقدام به ساخت فیلم های آموزش می کند.با این نرم افزار دیگر نیازی به برنامه های تبدیل و ویرایش فیلم هم ندارید زیرا پس از ضبط فیلم می توانید فیلم ها را ویرایش و تبدیل فرمت نمایید.این نرم افزار از نرم افزار های پیشنهادی گروه نرم افزار میهن دانلود به کاربران برای ساخت فیلم های آموزشی می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
محسن بازدید : 107 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دانلود نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت فیلم  Movavi Video Suite v10 SE
امروزه از نرم افزارهای زیادی جهت ساخت و مونتاژ فیلم استفاده می شود. می توان نرم افزارهای مورد استفاده در مونتاژ را به سه دسته ی مهم تقسیم کرد.اول،تبدیل کننده ها: این نرم افزارها جهت تبدیل فرمت فایل های تصویری به یکدیگر کاربرد دارند.دوم،نرم افزارهای ساخت افکت: این نرم افزارها کمک می کنند تا جلوه های ویژه ای به تصاویر افزود.سوم،نرم افزار های مونتاژ: با توجه به کاربرد شان انواع و اقسام فایل های تصویری را پشتیبانی می کنند. یک محیط شبیه سازی شده از اتاق های مونتاژ فیلم را می توانید در این نرم افزار ها ببینید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری قدرتمند در رابطه با فیلم را ارائه می دهد که تمامی این امکانات مذکور در این نرم افزار قدرتمند گنجانده شده است. Movavi Videoنام نرم افزاری است کامل شامل ابزارهای پرکاربرد که اغلب کاربران در کار با فایل های ویدئویی و تصویری به آن ها نیاز پیدا می کنند.این نرم افزار دارای بخش های قدرتمند:تبدیل فرمت فیلم ها،ضبط فیلم پس زمینه ی ویندوز،ویرایش فیلم های 2D,3D ،ابزار های رایت دی وی دی و سی دی و منجمله فیلم های بلوری،انتشار فایل های ویدئویی برای دستگاه های پخش،افکت های زیبا،دانلود ویدئو های آنلاین،تهیه نسخه ی پشتیبان،ساخت فیلم از تصاویر و ..... است. جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجه فرمائید.



این نرم افزار دارای محیطی بسیار زیبا و کاربرپسند می باشد که سادگی چشم گیری در رابطه با استفاده از نرم افزار دارد.این نرم افزار دارای بیش از 6 ابزار مختلف در رابطه با کار بر روی فیلم ها است.این نرم افزار دارای سرعت خارق العاده ای در پردازش فیلم ها و فایل های تصویری است.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها
امکان ساخت ایمیج با فرمت ISO
امکان تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها
امکان استفاده از افکت های خاص تصویری
تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری
دارای محیط کاربری آسان و سرعت خارق العاده
فرمت های خروجی AVI, MPEG (DVD, VCD, SVCD), MPEG4 (iPod, PSP, MP4), 3GPP, 3GPP2, WMV, RM, MP3, WAV, WMA
پشتیبانی از فرمت های 3GPP2, MOV, DVD, IFO, VOB, DAT, WMV, ASF, AVI, MPEG, MPEG4 (iPod, PSP, MP4), 3GPP

و....


تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 1,226
  • بازدید سال : 12,973
  • بازدید کلی : 45,379