loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 68 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر RealPlayer 14.0.7.669

RealPlayer یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای پلیر است که بی شک کاربران قدیمی ویندوز این نرم افزار را بخاطر دارند. این نرم افزار یکی از موفق ترین پلیرهای ارائه شده است که توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. امروز در سایت میهن دانلود آخرین ورژن این پلیر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف بسیار وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری نیازهای شما را بخوبی برطرف خواهد ساخت. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان گوش دادن آنلاین به بیش از 3200 رادیو اینترنتی اشاره کرد. اکولایزر کامل و قدرتمند ، امکان گوش دادن به پادکست ، آرشیوبندی مناسب و امکان ذخیره فایل های موسیقی بر روی دیسک را می توان از جمله قابلیت های این پلیر دانست. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود به صورت پرتابل (قابل حمل) دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از طیف وسیعی از فایل های صوتی و تصویری.
- امکان پخش CD و .DVD
- امکان گوش دادن به بیش از 3200 رادیو اینترنتی.
- امکان گوش دادن به پادکست.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- کاربرد آسان.
- و...
محسن بازدید : 105 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite Platinum v11.0.15800
| دانلود رایگان جدید ترین و کاملترین نسخه نرم افزار Nero با ابزارهای بسیار پیشرفته |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Nero Multimedia Suite Platinum برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار کاملترین نسخه نرم افزار معروف Nero بوده که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد. در واقع نسخه Platinum نرم افزار نرو گران قیمت ترین نسخه این برنامه است که در مقایسه با نسخه معمولی آن دارای ابزارها و امکانات بیشتری است و فقط برای رایت دیسک مورد استفاده قرار نمیگیرد. این نرم افزار مانند یک مجموعه ابزار مدیریت فایل های مالتی مدیا است که به طور کلی دارای 5 بخش مختلف از جمله Convert/Sync, Manage/Play, CreateShare/Burn, Backup می باشد که در ادامه به توضیح هر کدام از این بخش ها می پردازیم. در بخش Convert/Sync شما به راحتی می توانید فرمت هرگونه فایل ویدیویی را تغییر دهید تا در دستگاه های پخش دیجیتال قابل اجرا باشد و همچنین از ابزارهای این قسمت برای کاهش حجم فیلم ها و نیز ساخت فیلم های HD استفاده کنید. از دیگر ابزارهای موجود در این بخش میتوان به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل اشاره کرد. در بخش Manage/Play یک پلیر بسیار پیشرفته با نام Kwik Media قرار دارد که قادر به اجرای فرمت های مختلف فیلم، عکس و موزیک و حتی فیلم هایی با کیفیت HD که در دیسک های Blu-ray رایت شده اند می باشد. از دیگر ابزارهای این پخش میتوان به نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital اشاره کرد. در بخش Create شما به آسانی قادر خواهید بود تا فیلم بسازید. در واقع این بخش شامل ابزارهای مختلف ساخت و ویرایش فایل های ویدیویی است که از آنها میتوان برای ساخت پروژه های مختلف فیلم سازی و نیز اسلاید شو استفاده کرد. همچنین این بخش شامل ویدیو کلیپ های آماده، افکت های گوناگون و بسیاری از ابزارهای آماده برای ساخت فیلم و اسلاید شو می باشد. از دیگر امکانات این بخش میتوان به پشتیبانی از پروژه هایی که با استفاده از نرم افزار Windows Live Movie Maker ویندوز ساخته شده اند اشاره کرد که میتوانید فایل هایی را که با کمک این برنامه ساخته شده اند را در این بخش اجرا کنید و با ابزارهای بسیار پیشرفته این بخش به ویرایش پروژه خود بپردازید. در بخش Share/Burn شما قادر خواهید بود تا عکس و فایل های ویدیویی مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتوب و ... با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین از ابزارهای این بخش می توانید برای رایت موزیک های دلخواهتان بر روی سی دی و نیز رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray تنها با کشیدن فایل مورد نظر در محیط برنامه استفاده کنید. از دیگر ابزارهای این بخش می توان به ابزار ساخت آلبوم تصاویر همراه با موسیقی اشاره کرد که شما می توانید عکس های خانوادگی خود را به شکلی دیجیتالی و زببا بسازید. آخرین بخش این نرم افزار یعنی Backup به شما این امکان را می دهد که در هر زمان که علاقه مند بودید در عرض چند دقیقه از اطلاعات مورد نظرتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین امکان آپلود رایگان فایل های بک آپ تا 5 گیگابایت از دیگر امکانات این بخش به شمار میرود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite Platinum v11.0.15800
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- دارا بودن ابزارهای بسیار پیشرفته رایت و مدیریت فایل های مالتی مدیا.
- قابلیت تبدیل فرمت انواع فایل های فیلم، عکس و موزیک به یکدیگر.
- امکان پخش فایل های مالتی مدیا تبدیل شده در دستگاهای پخش دیجیتال.
- دارا بودن افکت ها و ابزارهای آماده برای ساخت فیلم و اسلاید شو.
- قابلیت تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات کامپیوتر.
- امکان اجرای تمام فرمت های فیلم، عکس و موزیک در کامپیوتر.
- قابلیت رایت فیلم و موزیک بر روی انواع دیسک های CD, DVD و Blu-ray.
- امکان اشتراک گذاری فیلم و عکس در شبکه های اجتماعی مختلف.
- قابلیت ساخت و ویرایش فیلم و کلیپ.
- قابلیت ساخت اسلاید شو.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در هنگام نصب با پنجره وارد کردن سریال رو به رو خواهید شد، برای بدست آوردن سریال وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده سریال را در کادر خواسته شده در برنامه وارد کنید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 99 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Plato Video Converter Pro 12.10.01
برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری از نرم افزارهای بسیاری استفاده می شود و به دلیل تنوع در این نوع نرم افزارها انتخاب برای کاربران دشوار است. ما نیز مبحث انتخاب را بر عهده شما می گذاریم و تنها به معرفی یکی از گزینه های مناسب در این زمینه اکتفا می کنیم. Plato Video Converter یکی از نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است که امکان تبدیل انواع فایل های صوتی و تصویری را به شما می دهد و از طیف وسیعی از فرمت ها نیز پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار قادر است تا فایل های خروجی با فرمت های قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش که دارای فرمت های خاص هستند را به شما تحویل بدهد. بازدهی بالا در مدت زمان کم و عدم افت کیفیت از جمله ویژگی های این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- جداسازی صدا و تصویر و ذخیره جداگانه آنها با فرمت های رایج.
- تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: RM, DivX, XviD, AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, VOB, MOV, QT, FLV, 3GP, SWF, NSV to Apple iPod /Sony PSP /Cellphone 3GP /Microsoft Zune /FLV / MOV video and Extract Audio to MP3/WMA/OGG/WAV
- سرعت بالای تبدیل فایل.
- امکان اتصال چند فایل به یکدیگر.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 107 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل دی وی دی Plato DVD Ripper Professional 12.10.01
برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد. Plato DVD Ripper یکی از نرم افزارهای مناسب برای تبدیل دی وی دی به انواع فایل های ویدیویی است. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های رایج ویدیویی به شما امکان تبدیل دی وی دی را با بهترین کیفیت می دهد. سرعت این نرم افزار نیز در تبدیل و انتقال اطلاعات امری است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه به نسبت نرم افزارهای مشابه ، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت بهینه از پردازنده های چند هسته ای استفاده می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی ویژگی های نرم افزار:
- امکان تبدیل دی وی دی به فرمت هایی چون: AVI , Xvid , DivX , RM , FLV , mp4 , wmv , 3GP و...
- امکان جداسازی موسیقی فیلم و ذخیره با فرمت های رایج صوتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی Sony Vegas Pro v10.0e
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sony Vegas PRO نام یکی دیگر از نرم افزارهای تولید شده توسط شرکت سونی است که به طور حتم محصولی قدرتمند است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به بهترین شکل ممکن مونتاژ و به طور کلی ویرایش نمایید. یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار ویرایش به صورت Real-Time است که با توجه به نام آن تغییرات به صورت لحظه ای و بدون نیاز به تأیید شدن اعمال می شوند. از سوی دیگر یکی از نگرانی هایی که در هنگام کار با نرم افزارهای این چنینی وجود دارد این است که مبادا تغییرات اشتباهی انجام شود و فایل اصلی آسیب ببیند. در این نرم افزار این مشکل را به لطف ویژگی خاص آن هرگز نخواهید داشت چراکه در این نرم افزار در فایل اصلی هیچگونه تغییری ایجاد نخواهد شد. همچنین امکان ساخت منو برای دی وی دی و امکان پخش تمام صفحه فایل ویدیویی از جمله دیگر ویژگی های بیشمار این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- مجموعه ای کامل از ابزارهای ویرایش.
- بخش مدیریت حرفه ای صدا.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف.
- سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 94 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum 3.2.3 Build 1118
برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد. Joboshare DVD Ripper یکی از نرم افزارهای مناسب برای تبدیل دی وی دی به انواع فایل های ویدیویی است. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های رایج ویدیویی به شما امکان تبدیل دی وی دی را با بهترین کیفیت می دهد. سرعت این نرم افزار نیز در تبدیل و انتقال اطلاعات امری است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه به نسبت نرم افزارهای مشابه ، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و به صورت بهینه از پردازنده های چند هسته ای استفاده می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- لذت تماشای فایل های ویدیویی در دستگاه هایی مانند:  iPod, Zune, iPhone, Apple TV, PSP, Xbox 360, PS3, MP4/MP3 Player, Smart Phone, Pocket PC, PDA, Mobile Phone, Archos, Archos AV500, Archos AV700, Archos GMini402, iRiver PMP-100, Creative Zen Vision
- پشتیبانی از فرمت هایی چون: AVI, MPEG, WMV, FLV, MKV, ASF, DivX, MP4, VOB, SWF, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, MP3, AMR, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG
- سرعت و کیفیت بالای تبدیل.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 113 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر foobar2000 1.1.9 beta 1 Portable
بسیاری از کاربران ویندوز خواهان نرم افزاری کوچک تر و ساده تر از نرم افزاری مانند Windows Media Player برای گوش دادن به موسیقی هستند. نرم افزار کوچک و کم حجم که در عین حال امکانات مناسبی ارائه کند و آنها را از استفاده از نرم افزارهای بزرگ و حجیم دیگر بی نیاز سازد. foobar2000 نام یک نرم افزار پخش فایل های صوتی در پلتفرم ویندوز است که مشخصات فوق الذکر را به طور کامل داراست. این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های صوتی پشتیبانی به عمل آورده است و امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از جمله امکانات و قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان ویرایش تگ های مربوط به فایل های صوتی ، امکان تنظیم کلیدهای میانبر دلخواه و همچنین استفاده بسیار اندک از منابع سخت افزاری سیستم اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت هایی چون: MKA, MP1, MP2, MP3, MP4, MPC, AAC, Ogg Vorbis, FLAC / Ogg FLAC, WavPack, WAV, AIFF, AU, SND, CDDA, WMA
- امکان ویرایش تگ های فایل.
- پشتیبانی کامل از یونیکد.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 86 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار انتقال فایل به آیپاد Bigasoft iPod Transfer v1.6.7.4310
آی‌پاد نام دستگاه پخش صوتی دیجیتال شرکت اپل است که برای نخستین بار در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شده‌است. آی‌پاد محبوب‌ترین دستگاه پخش موسیقی دیجیتال همراه است بطوریکه در فوریه سال ۲۰۰۷ بیش از ۷۳ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده بود. این دستگاه ابتدا با برخورد سرد ناظران روبه رو شد اما به سرعت بدل به یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت اپل گشت، افتتاح فروشگاه موسیقی، عرضه نرم‌افزار آی تیونز(iTunes) و سازگاری با سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت عواملی بودند که سکوی جست اصلی آی پاد را ساختند. آیپاد دارای انواع مختلفی است که هرکدام ویژگی ها و حتی ظاهر مخصوص به خود را دارند و برای گروه خاصی از کاربران طراحی شده اند. اما برای انتقال فایل به این پخش کننده های موسیقی اغلب مجبور به نصب نرم افزار iTunes حتی در ویندوز خواهید بود. Bigasoft برای حل این مشکل نرم افزار iPod Transfer خود را ارائه کرده تا کاربران بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار اضافی و در محیطی ساده اقدام به مدیریت حافظه آیپاد خود نمایند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- ارائه اطلاعات کامل دستگاه.
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات دستگاه.
- سرعت بالای انتقال اطلاعات.
- سازگار با مدل های مختلف آیپاد و حتی آیفون.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 111 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Ableton Suite v8.2.5
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Ableton Suite برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک نرم افزار کامل آهنگسازی است که از ابزارهای بسیار پیشرفته ای برخوردار است. در واقع این نرم افزار خود شامل 11 ابزار مختلف است که میتوان در زمینه های ساخت آهنگ، ویرایش آهنگ، تنظیم، رندر، میکس، تدوین، ریمیکس، ضبط صدا و ... از آنها استفاده کرد. همچنین این برنامه را میتوان به یک استودیوی مجهز تشبیه نمود زیرا در آن تمام ابزارهای یک خواننده یا آهنگساز قرار دارد. علاوه بر این ابزارهای آماده بسیار زیادی همچون افکت های صوتی در موضوعات گوناگون در اختیار شما قرار گرفته است که در هنگام ساخت آهنگ مورد نظرتان می توانید از آنها استفاده کنید. جالب است بدانید در بسیاری از کنسرت ها از این برنامه برای مدیریت پخش آهنگ ها استفاده می کنند. همچنین بسیاری از DJ های معروف که می خواهند یک آهنگ را ریمیکس کنند از این نرم افزار بهره میگیرند. یکی از ویژگی های این برنامه داشتن جعبه متنوع آلات موسیقی است که میتوان در هنگام ساخت آهنگها از آنها استفاده کرد به عبارت دیگر وقتی شما قصد ساخت یک آهنگ را دارید و در آهنگ خود به صدای طبل یا گیتار و سایر صداها نیاز دارید، کافیست که به این جعبه مراجعه کنید و آلت موسیقی مورد نظرتان را انتخاب و آنرا بر روی آهنگ خود اعمال نمایید. در این نرم افزار تمامی آلات موسیقی سنتی، کلاسیک، مدرن و ... که در مناطق مختلف جهان کاربرد دارند قرار دارد و شما به راحتی می توانید از هر کدام از آلات موسقی مورد نظرتان در هنگام ساخت آهنگ استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی، ساخت و ویرایش فایل های MIDI، دارا بودن نمایشگرها و اندازه گیرهای آنالودگ و دیجیتال، دارا بودن ابزارهای مدیریتی یک دی جی در مهمانی ها، ظبط صدا با کیفیت i32-bit/192 kHzو ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Ableton Suite v8.2.5
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت ساخت آهنگ با ابزارهای بسیار پیشرفته.
- دارا بودن ابزارهای ویرایش آهنگ، تنظیم، رندر، میکس، تدوین، ریمیکس و ...
- داشتن جعبه کامل آلات موسیقی با امکان استفاده از آنها در آهنگ.
- قابلیت ضبط صدا با کیفیت i.32-bit/192 kHz
- دارا بودن نمایشگرها و اندازه گیرهای آنالودگ و دیجیتال.
- داشن ابزارهای مدیریتی یک دی جی در مهمانی ها.
- پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی.
- ساخت و ویرایش فایل های MIDI.
- دارا بودن ابزارهای حذف نویز از روی آهنگ.
- دارا بودن منوی تنظیمات بسیار پیشرفته.
- امکان استفاده در اجرای زنده کنسرت ها.
- پشتیبانی از پلاگین های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار (مسیر C:Program FilesAbletonLive 8.2.5Program) کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

توجه:
دارندگان ویندوزهای 64 بیتی توجه داشته باشند این نسخه ممکن است بر روی این نوع ویندوزها نصب نشود در نتیجه مسئولیت دانلود و تست نرم افزار بر روی ویندوز های 64 بیتی بر عهده خود کاربر می باشد. همچنین این نسخه به درستی بر روی ویندوزهای 32 بیتی قابل نصب و اجرا می باشد.
محسن بازدید : 317 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ImTOO Video Editor v2.1.1.0901
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان ImTOO Video Editor برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار شامل 3 بخش Video Joiner, Video Splitter و Video Cutter می باشد که در بخش Joiner شما می توانید دو یا چند فایل ویدویی را به یکدیگر بچسبانید و در یک فایل ویدیویی ذخیره کنید. همچنین در بخش Splitter می توانید با وارد کردن زمان و یا عدد دلخواه، فایل ویدیویی را به بخش های یکسان تبدیل کنید در واقع یک فیلم را به چند تکه مساوی از نظر حجم و زمان تبدیل نمایید. علاوه بر این در بخش Cutter هم میتوانید قسمتی از یک فایل ویدیویی را با مشخص کردن ابتدا و انتهای آن برش دهید. برخی از فرمت های ویدیویی که این نرم افزار از آنها پشتبانی می کند شامل AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF و .. میباشد. کار با این برنامه بسیار آسان است و از سرعت بالایی برای انجام هر یک از فرآیند انتخاب شده برخوردار است. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون تغییر سایز تصویر، خاموش کردن خودکار سیستم پس از پایان فرآیند انتخاب شده، افکت گذاری روی فایل ویدیویی و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار ImTOO Video Editor v2.1.1.0901
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان چسباندن دو یا چند فایل ویدیویی به یکدیگر و ذخیره آن در یک فایل ویدیویی.
- امکان تقسیم یک فایل ویدیویی به چند بخش با زمان و حجم یکسان.
- امکان برش قسمت دلخواه از یک فایل ویدیویی با مشخص کردن ابتدا و انتهای آن.
- قابلیت اعمال اتوماتیک حالت استراحت و یا خاموشی سیستم پس از پایان فرآیند انتخاب شده.
- امکان تغییر تنظیمات سایز، رزولیشن و فریم های تصویر قبل از تبدیل فرمت.
- داشتن سرعت بالا در هنگام انجام فرآیند انتخاب شده.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

فرمت هایی را که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند عبارتند از:
Input File Format Support:i
AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV
AVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)i
Output File Format Support:i
AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RMVB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, VOB, TS, DV
H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.wmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)i

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 1,231
  • بازدید سال : 12,978
  • بازدید کلی : 45,384