loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پلیر فایل های ویدیویی Portable Mirillis Splash PRO EX v1.11.0.0
در میان نرم افزارهای حجیمی که این روزها برای اجرای فیلم های با کیفیت بالا (HD) در بازار وجود دارد گاهی نرم افزارهایی ارائه می شوند که با وجود حجم کم و استفاده بسیار بهینه از منابع سیستم ، کارکرد بسیار مناسبی را ارئه می کنند. Mirillis Splash نام نرم افزاری است خصوصیات ذکر شده را داراست. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های تصویری با کیفیت بالا ، امکان تجربه یک فیلم با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. رابط کاربری زیبا و قابل فهم ، امکان پخش DivX / XviD با یک کدک کم حجم ، تبدیل ویدیوهای 1080i به 1080p و پشتیبانی از زیرنویس به زبان های مختلف را می توان از جمله خصوصیات بارز این نرم افزار دانست. همچنین این نرم افزار از پردازنده های چند هسته پشتیبانی کامل را به عمل آورده است تا استفاده صحیح از منابع سیستم را داشته باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های : AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS
- پشتیبانی از زیرنویس.
- سازگار با پردازنده های چند هسته ای.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 297 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر ArcSoft TotalMedia Theatre 5.0.1.114 Final
TotalMedia Theatre نام یک نرم افزار پلیر قدرتمند است که توسط شرکت نرم افزاری ArcSoft ساخته و روانه بازار شده است. این نرم افزار امکان پخش طیف وسیعی از فرمت های تصویری را به سادگی و در محیط گرافیکی خود برای شما ایجاد کرده است. فایل های ویدیویی 1080p ، 720p و انواع فرمت های تصویری HD به صورت کامل توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. آنچه این نرم افزار را از نمونه های مشابه خود متمایز نگاه می دارد ، استفاده بسیار ناچیز آن از پردازنده سیستم است که این امکان باعث مصرف کمتر انرژی و همچنین امکان انجام پردازش های دیگر در حین پخش فیلم می شود. امکان تهیه playlist ، مشاهده فیلم با حداکثر کیفیت (انجام تنظیمات اتوماتیک) و امکان پخش موسیقی از ورودی های مختلف را می توان از جمله قابلیت های این نرم افزار دانست. همچنین می توانید فیلم های آنلاین را با کیفیت بالا مشاهده نمایید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از Blu-ray و همچنین امکان ساخت فیلم سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های: MPEG-1, MPEG-2, M2P, EVO, VOB, M1V, M2V, ASX, WMV, WMV HD, DAT, VRO, DVR-MS, 26L, JSV, JVT, H.264 HD, MP2, MOV, DV AVI, VC1, TS, TRP, TP, M2TS, RM (RealMedia), MOV (QuickTime), QT, FLV, MKV, AVI (DivX), DivX HD, RAM, RV, 3GP, 3P2.
- امکان تهیه .Playlist
- امکان عکس برداری از فیلم.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 129 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ حرفه ای The Foundry Nuke 6.3
برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند. The Foundry Nuke نام نرم افزاری با دامنه امکانات وسیع برای انجام عملیت میکس و مونتاژ فیلم است. این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری The Foundry Visionmongers است امکان طراحی جلوه های ویژه در فیلم را فراهم می کند. از این نرم افزار در بسیاری از فیلم های معروف هالیوود و همچنین موزیک ویدیوهای مختلف استفاده شده است. این نرم افزار امکان ویرایش ویدیو را به خوبی فراهم می کند و امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها می توانید به صورت کاملأ حرفه ای اقدام به رندر کردن فیلم نمایید و نتیجه ای عالی دریافت کنید و بخش های مختلف فیلم را بدون جلب توجه بیننده در کنار یکدیگر قرار دهید. شایان ذکر است که این نرم افزار به دلیل نوآوری برنده جوایزی نیز شده است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- رندر حرفه ای تصاویر با نهایت کیفیت.
- امکان انجام عملیت  Matchmoving و .Tracking
- این نسخه برای سیستم های 64 بیتی است.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان DVDFab برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قديمي ترين نرم افزارهاي انجام کارهاي مختلف بر روي ديسک DVD است که از امکانات بسيار زيادي برخوردار مي باشد. کپي کامل فيلم دي وي دي يکي از مهمترين قابليت هاي اين برنامه است که ميتوانيد از ان براي نگه داري فيلم هاي دي وي دي خود در هارد کامپيوتر استفاده کنيد. همچنين رايت فيلم ها بر روي DVD يکي ديگر از امکانات مهم اين نرم افزار به شمار ميرود. اين دو قابليت مهم نرم افزار خود به قسمت هاي مختلفي تقسيم بندي مي شود که ميتوان به قابليت هاي کپي DVD به DVD، تبديل DVD-9 به DVD-5، شکستن قفل و کپي فيلم هاي دي وي دي قفل دار، ريپ و کاهش حجم فيلم هاي DVD بدون افت کيفيت، تبديل دي وي دي به فرمت هاي قابل پخش در موبايل و ... اشاره نمود. همچنين اين برنامه قادر ايت تا تمام کارهاي ذکر شده را بر روي ديسک هاي Blu-ray نيز انجام دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.0.0
برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- کپي کامل فيلم هاي دي وي دي در هارد کامپيوتر.
- رايت انواع فيلم بر روي دي وي دي.
- قابليت تبديل DVD-9 به DVD-5 بدون افت کيفيت.
- ريپ و کاهش حجم انواع فيلم دي وي دي.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 63 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Bigasoft_Total_Video_Converter_2.5.7.3987_www.mihandownload.com.jpg
Bigasoft Total Video Converter نام یک نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدیویی با قابلیت های فراوان است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار به شما امکان تبدیل انواع فایل های ویدیویی را به فرمت های مختلف می دهد و گزینه های بسیاری را پیش روی شما قرار می دهد تا با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید و تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال نمایید. اما گستره قابلیت های این نرم افزار تنها به فایل های ویدیویی و تبدیل آنها محدود نمی شود چراکه امکان تبدیل انواع فایل های صوتی به یکدیگر نیز قابلیتی است که می توانید در این نرم افزار بیابید. می توانید صدا را از تصویر جدا کنید و در یک فایل صوتی ذخیره نمایید ، فایل های تصویری را به یکدیگر متصل کنید ، افکت های مختلف را بر روی آنها اعمال کنید ، از ویدیو مورد نظر خود عکس بگیرید و از امکانات دیگر نرم افزار بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: MP4, 3GP, AVI, Xvid, DivX, H.264, MKV, WMV, RM, FLV, MOV و...
- تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت هایی چون: MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR و...
- امکان جداسازی صدا از تصویر.
- امکان حذف حاشیه سیاه اطراف فیلم.
- سرعت بالا در تبدیل فایل ها.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

محسن بازدید : 105 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار چندرسانه ای J. River Media Center 16.0.164
گاهی به نرم افزارهایی برخورد می کنیم که گستره قابلیت های آنها به حدی است که می تواند کار بسیاری از نرم افزارهای دیگر را نیز انجام دهد و ما را از نصب نرم افزارهای اضافی و سنگین کردن ویندوز بی نیاز سازد.J.River Media Center نام نرم افزاری است که می تواند جایگزین بسیاری از نرم افزارهای باشد که تنها توانایی انجام یک کار را دارند. این نرم افزار امکان اجرای انواع فرمت های صوتی و تصویری را برای شما فراهم کرده است. پخش دیسک های صوتی و کپی آنها در هارد دیسک و همچنین پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی برای مشاهده تصاویر را می توان از جمله دیگر مشخصات این نرم افزار چندکاره دانست. برای پخش موسیقی امکانات بسیاری در نظر گرفته شده تا هرچه بیشتر از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. امکاناتی چون افکت های دوبعدی و سه بعدی را می توان از جمله مهمترین های این امکانات در نظر گرفت. امکان آپلود تصاویر در اینترنت و همچنین ذخیره فایل های صوتی در دیسک را می توان از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از بیش از 80 فرمت صوتی و تصویری.
- امکان تهیه playlist
- امکان رایت CD و DVD
- دارای پوسته های زیبا و متعدد.
- امکان جستجو فایل صوتی و یا تصویری مورد نظر شما در اینترنت.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 87 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
دانلود نرم افزار Free MP3 Cutter and Editor v2.5.0.612
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Free MP3 Cutter and Editor برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ابزاری به منظور ویرایش فایل های صوتی با فرمت MP3 می باشد که از آن میتوان برای بریدن قسمتی از یک موسیقی استفاده کرد. کار با این برنامه بسیار ساده است کافیست که فایل MP3 مورد نظرتان را وارد برنامه کنید و سپس با مشخص نمودن ابتدا و انتهای قسمت مورد نظرتان اقدام به برش آهنگ و ذخیره سازی آن نمایید. همچنین این برنامه قادر است تا در نمایشگر خود ساختار آهنگ ها را به موجی شکل نمایش دهد تا شما به صورت دقیق بتوانید قطعه مورد نظرتان را از آهنگ جدا نمایید. از ویژگی های مهم این نرم افزار میتوان به امکان تبدیل آهنگ های منو به استریو و بلعکس اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت بریدین قسمت های دلخواه از آهنگ.
- امکان تبدیل آهنگ های منو به استریو و بلعکس.
- دارای نمایشگر ساختار موجی شکل آهنگ ها.
- پشتیبانی از فایل های با فرمت MP3.
- قابلیت تغییر حجم فایل های صوتی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 106 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7
| دانلود رایگان نرم افزار مشاهده فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی در کامپیوتر |
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان 3D Video SAMedia3D Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای نمایش فیلم های 3 بعدی می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم های 3 بعدی را با کیفیت بسیار عالی و با بالاترین رزولیشن تصویر 1920x1080 در کامپیوتر خود تماشا کنید. قابلیت مهم این نرم افزار امکان نمایش فیلم های معمولی یا همان 2 بعدی به صورت 3 بعدی می باشد. در واقع فیلم های دو بعدی شما پس از اجرا در محیط این برنامه به شکل سه بعدی و خیلی واقعی تر نسبت به قبل نمایش داده می شوند. همچنین این نرم افزار دارای عینک های مختلفی به رنگ های قرمز/ فیروزه ای، سبز/بنفش، زرد/آبی و ... می باشد که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها فیلم را با ویژگی های عینک مورد نظرتان تماشا کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی نظیر asf, avi, flv, m2ts, m4v, mp4, mkv, mov, mpg, mpeg, wmv, webm, vob و ... یکی دیگر از ویژگی های این برنامه به شمار میرود که میتوان به آن اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت نمایش فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی.
- داشتن عینک های 3 بعدی با رنگ های مختلف.
- امکان نمایش فیلم ها با رزولیشن 1920x1080.
- قابلیت نمایش فیلم با عالی ترین کیفیت.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی.
- قابلیت نمایش فیلم ها به صورت کاملآ واقعی.
- قابلیت نمایش فیلم ها به صورت Full 3D.
- قابلیت نمایش رنگ های کاملآ واقعی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
محسن بازدید : 102 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی Corel VideoStudio Pro X4 14.0.0.342
Ulead VideoStudio از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل های ویدیویی بوده که بسیاری از کاربران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته اند و بر برتری های آن نسبت به نمونه های مشابه آگاه بوده اند. این نرم افزار همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران حرفه ای برخوردار بوده است. هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار همراه با تغییر نامی اجباری به دلیل خریداری شدن توسط شرکت Corel با نام تجاری Corel VideoStudio عرضه شده است که امروز آن را برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم . این نرم افزار نسخه از قابلیت ها و امکانات وسیعی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برخوردار است و تقریبأ قادر به تأمین همه ی نیازهای کاربران در این زمینه خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به سادگی ویرایش نمایید ، به آنها افکت های دلخواه خود را اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن خروجی کار خود را رندر شده تحویل بگیرید. همچنین از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- ویرایش آسان فایل های ویدیویی.
- دارای افکت های زیبا و متعدد.
- امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 83 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر CyberLink PowerDVD 11.0.1719.51 Ultra
نرم افزارهای بسیاری برای تماشای DVD فیلم های با کیفیت بالا وجود دارد اما مطمئنأ یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود در این زمینه PowerDVD محصول کمپانی مشهور CyberLink است. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است. در آخرین ورژن این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی به این نرم افزار افزوده شده که در ادامه به برخی از امکانات جدید و همچنین قابلیت های اصلی نرم افزار اشاره خواهیم داشت. این نرم افزار توانایی اجرای انواع فیلم های فیلم های با کیفیت HD ذخیره شده در DVD را داراست. همچنین فایل های ویدیویی ذخیره شده در سی دی و یا هارد دیسک خود را نیز می توانید با استفاده از این نرم افزار اجرا نمایید. می توانید برای فیلم خود زیرنویس دلخواهی را انتخاب نمایید و یا از دو زیرنویس با دو زبان متفاوت استفاده کنید.  پشتیبانی از HDMI 1.3 از جمله جدیدترین قابلیت هایی است که به این نرم افزار افزوده شده است. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده عکس با فرمت های مختلف اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از MPEG-4 AVC (H.264), MPEG-2 HD, WMV-HD, and SMPTE VC-1
- پشتیبانی از HDMI 1.3
- امکان علامت گذاری قسمت های مختلف یک فیلم.
- عکسبرداری از فیلم با فرمت های گرافیکی مانند: BMP, PNG, JPG ,GIF
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 1,311
  • بازدید سال : 13,058
  • بازدید کلی : 45,464