loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 118 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار VLC Media Player v1.1.11
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان VLC Media Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک پلیر فایل های ویدیویی است که قادر است تا 99 درصد فیلم ها را در کامپیوتر پخش کند و شما میتواند در محیطی بسیار زیبا اقدام به بخش فیلم های دلخواه خود نمایید. شما با کمک این برنامه به راحتی می توانید به جای استفاده از نرم افزار Cyberlink PowerDVD برای پخش فیلم های با کیفیت DVD از این برنامه استفاده کنید زیرا نسبت به PowerDVD از حجم کمتری برخو دار است و منابع سیستمی کمتری را به خود اختصاص می دهد. همچنین این برنامه توانایی پخش فرمت هایی نظیر MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, DVD, VCD, mp3, ogg و ... را داراست. داشتن ابزارهای مختلف پخش فیلم و نیز قابلیت تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر از جمله قابلیت های این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

VLC_Media_Player_1.1.5_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگی های این نرم افزار:
- قابلیت اجرای آسان فیلم ها با ابزارهای مختلف پخش.
- قابلیت تبدیل فایل های مالتی مدیا به یکدیگر.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن اسکین های متفاوت و زیبا.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 112 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
joboshare
تبدیل انواع فایل های صوتی، استخراج صدا از دی وی دی یکی از کارهایی میباشد که همه افراد تمایل به انجام آن دارند.ممکن است فایلی صوتی داشته باشید که روی گوشی شما اجرا نمیشود، به وسیلی نرم افزارهای تبدیل فرمت میتوانید فرمت ان را نسبت به گوشی خود تغییر دهید.نرم افزاری که قصد معرفی ان در میهن دانلود را داریم همه اینکار ها را برای شما انجام می دهید.Joboshare DVD Ripper Platinum 3.1.4 Build 0715 نام نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش فیلم های دی وی دی و تبدیل انواع فرمت های صوتی نظیر AVI ،MPEG4 ،WMV ،DivX ،RM ،MOV ،XviD ،۳GP FLV SWF ،MP3 ،WMA ،WAV ،M4A ،AAC ،AC3 می باشد.توسط این نرم افزار میتوانید تمامی فایل های تصویری یا صوتی را مطابق با گوشی خود فرمت کنید:iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
قابلیت های کلیدی این نرم افزار:
- توانایی تبدیل DVD به همه فرمت ها
- توانایی Rip کردن قسمت های مختلف
- توانایی چسباندن چند کلیپ به هم
-قابلیت عوض کردن اندازه و انتخاب کیفیت برای فیلم
- بیشترین کیفیت و بیشترین سرعت در انجام کار
- دارای پردازشگر چند هسته ای
- نمایش فیلم به صورت آزمایشی
- توانایی گرفتن عکس از فیلم های دی وی دی
- سازگاری با تمامی ویندوزها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها
- و . . .
محسن بازدید : 176 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود پلاگین افزایش کیفیت فیلم Neat Video 2.6 for Premiere Pro CS5
با پیشرفت تکنولوژی ، کیفیت تصاویر ویدیویی نسبت به قبل پیشرفت بسیار چشم گیری و قابل توجهی داشته است. اما در این میان فیلم هایی که پیش از این ضبط و تهیه شده اند همواره کیفیت پایین تری نسبت به فیلم های جدید داشته اند و کاربران سعی بر این داشته اند تا کیفیت این فیلم ها را تا حدامکان افزایش دهند. بخصوص اگر این تصاویر یادآور خاطراتی از گذشته باشد ، بسیار ایده آل خواهد بود که بتوانیم تا حد ممکن بر کیفیت آنها بیافزاییم. Neat Video نام یک پلاگین قدرتمند و کاربردی برای نرم افزار Premier Pro است. این پلاگین قادر است تا نویز تصاویر را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و در موارد بسیاری آن را بطور کامل از بین ببرد که مسلمأ انجام اینکار موجب افزایش شفافیت تصاویر و زیباتر شدن آنها خواهد شد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- کاهش نویز تصویر به طور چشم گیر.
- امکان اعمال تنظیمات.
- کاربرد آسان.
-  سازگار با سیستم های 64 بیتی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0 Build 231

برای ویرایش فایل های ویدیویی باید از نرم افزاری استفاده کرد که ابزارها و امکانات لازم برای کار را به خوبی در اختیار ما قرار دهد و همچنین از کیفیت مناسبی در خروجی برخوردار باشد. Vegas Movie Studio HD یکی از نرم افزارهایی است که پارامترهای ذکر شده را داراست و بخوبی می تواند نیاز شما را در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی ، میکس و مونتاژ صدا و تصویر برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید و تغییرات را در لحظه مشاهده نمایید. همچنین می توانید خروجی کار خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا طراحی نمایید. افکت های موجود در نرم افزار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و براحتی می توانید از آنها در کار خود استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- میکس و مونتاژ صدا و تصویر.
- پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت .HD
- امکان ذخیره خروجی با فرمت AVI, MOV, MPEG 2 و...
- امکان ویرایش فایل ویدیویی.
- دارای افکت های متعدد.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 101 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Dzsoft
اگر اهل کار کردن با پاورپوینت می باشید میدانید که فایل های خروجی اسلاید شو برای بازشدن نیاز به همان برنامه پاورپوینت دارد.یعنی اگر اسلایدشو ساختید و خواستید روی کامپیوتر دیگر اجرا کنید باید روی آن کامپیوتر نیز پاورپوینت نصب کنید.شاید کار سختی باشد.به همین دلیل در این ساعت از میهن دانلود برنامه ای اماده کرده ایم که این مشکل را از بین می برد.یعنی فایل پاورپوینت شما رو به فرمت exe تبدیل میکند و به راحتی میتوانید روی هر کامپیوتر دیگر اجرا کنید.
PowerPoint Slide Show Converter - نرم افزاری برای تبدیل اسلایدشو های ساخته شده با نرم افزار Microsoft PowerPoint میباشد که آنها را به فرمت exe تبدیل می کند و دیگر برای پخش آنها به نرم افزار پاورپوینت نیازی ندارید .
با این نرم افزار میتوانید راحت اسلایدشو های خود را برای دوستان خود ارسال کنید و انها بدون نیاز به پاورپوینت میتوانند کار شما را ببینند.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

محسن بازدید : 82 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Dzsoft
احتملا شما نیز عکس هایی از خود یا خانواده در هارد خود دارید.آیا دوست دارید این عکس ها را به ویدیو تبدیل کنید یا اینکه موزیک پشت آن بی اندازید؟هم امنون در سایت میهن دانلود قصد معرفی نرم افزاری مشهور در این زمینه را داریم.
VideoMach 5.8.8 - نام نرم افزاری محبوب جهت تبدیل عکس به ویدیو می باشد.این برنامه قابلیت هایی نظیر اضافه کردن صدا به انیمیشن،استخراج صدا از فیلم،بالا بردن سرعت عملایت،تغییر اندازه،چرخش و برش را دارد.فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار AVI ، MPEG ، FLC، HAV، JPEG ، PNG، BMPو... می باشد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
تغییرات ایجاد شده در این نسخه:
- از بین بردن فضاهای غیر ضروری
- تنظیمات گفت و گو گاهی اوقات به مقدار جزئی
محسن بازدید : 100 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
cocks2

در اين پست از وب سايت ميهن دانلود قصد معرفي يک نرم افزار حرفه اي جهت ويرايش فايل هاي صوتي،ضبط صدا،ميکس و . . . را داريم.با اين نرم افزار شما ميتوانيد انواع فايل هاي صوتي مانند MP3, OGG و حتي MIDI را باز کرده و آنها را به هر نحوي که دوست داريد ويرايش کنيد.REAPER يک نرم افزار کاملا مناسب و حرفه اي براي کار بر روي فايل هاي صوتي ميباشد.نرم افزاري که بهترين امکانات را دارد.اين برنامه از حتي از فايل هاي باز و در حال اجراي usb نيز پشتيباني ميکند.عملکرد بسيار عالي اين موتور باعث شده است که طرفداران زيادي پيدا کند.يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه تواناي استخراج انواع فرمت ها مانند  WAV/BWF/W64, AIFF, WavPack, FLAC, OGG, and MIDI مي باشد.اين برنامه بسيار انعطاف پذير ميباشد و هر کاري که دوست داريد ميتوانيد به راحتي روي فايل هاي صوتي خود انجام دهيد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
امکانات ویرایش شده در این نسخه:
- صرف زمان کمتری برای ویرایش
- استفاده از قابلیت Drag and drop برای استفاده در پروژه ها
- پشتیبانی از تعریف پروژه و ویرایش ان
- پشتیبانی کامل از پلاگین هایی نظیر DirectX, DXi, VST, VSTi, و Jesusonic
- پشتیبانی از تمامی ویندوزها
پشتیبانی از تمامی فرمت ها
- و . . .
محسن بازدید : 86 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Total-audio
Total Audio Converter - دقیقا همان چیزی هست که عاشقان موسیقی به ان نیاز دارند.این برنامه به شما کمک میکند تا موسیقی مناسب خود را برای هر فرد یا برای گوشی ان استخراج کنید تا بتواند از ان استفاده کند.حتی با این برنامه میتوانید به راحتی فایل های یوتیوب را دریافت کنید و در هارد خود قرار دهید.این برنامه به راحتی میتواند فرمت هایی نظیر MP3, WAV, WMA, FLAC, OGG, MPC, APE, MP4 را به یک دیگر تبدیل کند.این برنامه همچنین قابلیت ریپ کردن سی دی ها را دارد و یا اینکه آنها را بی سی دی های فشرده تبدیل کنید .
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
فرمت هایی که پشتیبانی میکند:

فرمت  MPEG
فرمت های صوتی واقعی (RA، RMM، RAM ، RPM، RM ، RMVB)
موج فرمت های صوتی (WAV)
فرمت آهنگ صوتی(CDA)
فرمت Musepack (MPC، MP +)
برنامه نویسی پیشرفته صوتی (AAC، M4A)
فرمت صوتی قابل حمل (PVF)
و . . .
محسن بازدید : 79 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود پلیر ساده و قدرتمند Stereoscopic Player 1.7.3

نرم افزارهای پلیر بسیاری تاکنون ارائه شده است و هرکدام دارای قابلیت ها و مشکلاتی بوده اند ، که با این وجود هرکدام توانسته اند توجه بخش خاصی از کاربران را به خود جلب کنند. اما برای آن دسته از کاربران که سادگی در طراحی را می پسندند شاید داشتن پلیری با طراحی ظاهری ساده اما قدرتمند و کارآمد جالب توجه باشد.Stereoscopic Player نام پلیری است که مشخصاتی که در بالا بیان شد را داراست. این نرم افزار توانایی پخش طیف وسیعی از فایل های ویدیویی را داراست و همچنین قادر به پخش فیلم های سه بعدی نیز هست. توسط این پلیر می توانید انواع و اقسام فرمت های ویدیویی را اجرا کنید ، ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید ، دی وی دی فیلم ببینید و برنامه های تلویزیون را با استفاده از یک کارت TV تماشا کنید و از دیگر امکانات این نرم افزار بهره مند شوید. آخرین نسخه از این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف چون : AVI, MPEG, WMV و ASF
- پشتیبانی از امکانات مختلف .Windows Media 
- پخش فیلم های دی وی دی و سه بعدی.
- امکان پخش برنامه های تلویزیون از طریق کارت TV.
- محیط ساده و کاربرپسند.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 122 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تغییر فرمت تصاویر CoolUtils Total Image Converter 1.5.0.94
Total Image Converter نام نرم افزاری است که توسط شرکت CoolUtils ساخته و روانه ی بازار شده است. این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شما امکان تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فرمت های مختلف گرافیکی را به یکدیگر تبدیل کنید و همچنین در هنگام تبدیل سایز تصاویر را نیز تغییر دهید و به سایز دلخواه خود برسید. این نرم افزار برای انجام این امور از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند و همچنین امکان تبدیل به صورت گروهی را نیز فراهم کرده است. می توانید روی عکس ها Watermark قرار دهید و یا کادر آنها را تغییر دهید. سرعت تبدیل در این نرم افزار کاملأ قابل قبول است و زمان زیادی نخواهد گرفت. همچنین کیفیت خروجی نیز به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت هایی چون: JPG, GIF, BMP, PBM, PGM, PCX, PNG, PPM, TGA, TIF, WMF, EMF .
- امکان قرار دادن Watermark
- امکان تبدیل به صورت گروهی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 1,146
  • بازدید سال : 12,893
  • بازدید کلی : 45,299