loading...
گلچین دانلود
محسن بازدید : 118 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان PhotoFilmStrip برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار قادر است تا عکس های معمولی را تبدیل به فیلم کند. در واقع ساخت فیلم با این برنامه طی 3 مرحله صورت می گیرد که این مراحل به ترتیب شامل انتخاب عکس ها، انتخاب نوع حرکت و اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها و در آخر رندر فیلم می باشد. پس از پایان این 3 مرحله شما می توانید فیلم ساخته شده را در یک فایل ویدیویی با کیفیت های VCD, SVCD, DVD ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه قادر است تا فیلم ساخته شده را به صورت FULL-HD با رزولیشن 1920x1080 ذخیره کند. علاوه بر این افکت های مختلفی درون برنامه قرار گرفته اند که در مرحله دوم، مرحله اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها می توانید هر کدام از آنها را به فیلم مورد نظرتان اضافه کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به مواردی همچون قابلیت ساخت اسلاید شو، امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم، امکان قرار دادن موزیک روی فیلم و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت ساخت فیلم از عکس های مورد علاقه.
- امکان قرار دادن زیر نویس روی فیلم.
- امکان ساخت اسلاید شو.
- امکان قرار دادن موزیک روی فیلم.
- دارا بودن افکت های مختلف.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
محسن بازدید : 92 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Sony DVD Architect Pro v5.2.132
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Sony DVD Architect برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصولی از کمپانی معروف سونی می باشد که با استفاده از آن می توانید اقدام به ساخت منو با امکانات فراوان برای فیلم های مورد علاقه تان کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است در واقع میتوانید فایل فیلم مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد نرم افزار کنید و سپس خود به طراحی منو دلخواهتان برای فیلم بپردازید. همچنین درون نرم افزار بیش از 44 منو آماده بسیار زیبا همراه با تصویر پس زمینه و دکمه های کنترل و ... در اختیار کاربر قرار داده شده که در صورت تمایل می توانید از آنها برای منو فیلم استفاده کنید. علاوه بر این داشن تنظیمات تغییر اندازه و کیفیت تصویر با پشتیبانی از فرمت های استاندارد 4:3, 16:9, NTSC, PAL و همچنین تمام صفحه به شما کمک می کند تا فیلم مورد نظرتان را با کیفیت و اندازه های مختلف مشاهده کنید. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray میباشد که پس از ساخت منو فیلم می توانید آنرا بر روی دیسک های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان نمایش فیلم قبل از رایت اشاره کرد که با استفاده از این امکان می توانید نواقص موجود در منو و سایر قسمت ها را قبل از رایت برطرف سازید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Sony DVD Architect Pro v5.2.132
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی، گرافیکی و صوتی.
- امکان ساخت منو برای فیلم های مورد علاقه.
- داشتن 44 منو آماده بسیار زیبا.
- امکان ویرایش منوهای آماده.
- امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم.
- قابلیت رایت فیلم بر روی انواع دیسک.
- امکان ساخت اسلاید شو.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

برای رجیستر نرم افزار مراحل زیرا را به ترتیب سپری کنید:
1 - اتصال خود را از اینترنت قطع کنید.
2 - نرم افزار را نصب کنید و در آخر از اجرای آن خوداری نمایید.
3 - فایل موجود در پوشه Keygen را اجرا کنید.
4 - در قسمت Product Name گزینه DVD Architect Pro v5.2 Series را انتخاب کنید.
5 - بر روی گزینه Patch کلیک نمایید و وارد مسیر نصب نرم افزار شوید و سپس بر روی OK کلیک کنید.
6 - نرم افزا را اجرا کنید.
7 - در پنجره Keygen بر روی گزینه Generate کلیک کنید.
8 - سریال و کد فعال سازی بدست آمده را در قسمت خواسته شده در نرم افزار وارد کنید.
9 - بر روی activation کلیک کنید تا نرم افزار رجیستر شود.
محسن بازدید : 62 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Roxio Creator 2012 Pro
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Roxio Creator برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای ساخت، ویرایش، تبدیل، کپی و رایت فیلم و موزیک می باشد که همگی درون این برنامه قرار گرفته اند. ابزارهای این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی بسیار پیشرفته هستند به طوری که شما به راحتی می توانید با ویرایش قسمت های مختلف فیلم ساده ای که با دوربین دیجیتالی خود گرفته اید و همچنین اضافه کردن عکس ها و کلیپ های دلخواه خود به آن، یک فیلم با کیفیت HD بسازید. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های ویدیویی، از فرمت های مختلف فایل های موزیک و عکس نیز پشتیبانی می کند که در این زمینه نیز از ابزارهای ویرایشی بسیار پیشرفته ای برخوردار است. ساخت فیلم DVD با منوهای بسیار زیبا که قابل بخش در دی وی دی پلیرهای خانگی باشند یکی دیگر از امکانات این برنامه به شمار میرود که در هنگام ساخت می توانید از منوهای آماده برنامه نیز برای ساخت فیلم DVD مورد نظرتان استفاده کنید. علاوه بر این پشتبانی از انواع دیسک های CD, DVD و Blu-ray به شما کمک می کند تا فایل های مالتی مدیا ساخته توسط این نرم افزار را بر روی انواع دیسک با کیفیت های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون کپی دیسک به دیسک، رایت موزیک به صورت ترک روی سی دی، رایت اطلاعات به صورت Data برروی دیسک، ساخت و رایت فایل های ایمیج، تبدیل انواع فرمت های مالتی مدیا موزیک و فیلم و عکس به یکدیگر و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Roxio Creator 2012 Pro
 روش نصب:
پس از دانلود تمام پارتهاي نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک دی وی دی خام رايت نماييد. همچنین می توانید با کمک درایو مجازی نرم افزار UltraISO نیز اقدام به اجرای فایل ISO نموده و سپس به نصب نرم افزار از داخل درایو مجازی نیز بپردازید.

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 72 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل های صوتی Fast Audio Converter 2.0
Fast Audio Converter نام یک نرم افزار تبدیل فایل های صوتی است که همانگونه که از نام آن برمی آید برای تبدیل فایل های صوتی شما با حداکثر سرعت ، به بازار عرضه شده است. این نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های رایج صوتی پشتیبانی می کند و می تواند آنها را به یکدیگر تبدیل کنید. علاوه براین ، نرم افزار فوق الذکر از بسیاری از فرمت های ویدیویی نیز پشتیبانی کامل را به عمل آورده است. تبدیل فایل با بالاترین سرعت ، کمترین حجم و حداکثر کیفیت انجام می شود. یکی دیگر از موارد جالب توجه در مورد این نرم افزار حفظ تگ های ID3 در تبدیل فایل است. به عنوان مثال فایل صوتی شما دارای مشخصاتی از قبیل نام ، آهنگساز و دیگر موارد این چنینی است. این خصوصیات به طور کامل به فایل مقصد نیز منتقل می شوند. امکان تبدیل به صورت گروهی نیز در نرم افزار وجود دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های صوتی مانند: WMA, MP3, OGG, WAV PCM, Apple loseless, AAC , FLAC 
- پشتیبانی از فرمت های تصویری مانند: AVI, WMV, ASF, MKV, FLV, MPEG, MP4 و...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 100 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار آهنگسازی FL Studio ASSiGN Edition v10.0.2 Final

ورود تکنولوژی درعرصه های مختلف باعث تغییر و تحولات بسیار و همچنین سهولت در انجام کارها می شود. در سالیان اخیر فناوری تأثیر بسیاری در موسیقی داشته است و طریقه ساخت و تنظیم آهنگ را به طور کلی متحول کرده و البته آن را بسیار آسان تر از پیش ساخته است. امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه آهنگسازی و به طور کلی کار بروی فایل صوتی و ساخت آنها ارائه شده است. در این میان FL Studio را می توان ازجمله معروف ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه دانست که توانسته امکانات بسیار جامعی را در اختیار هنرمندان قرار دهد و کار آنها را در تهیه موسیقی سهولت بخشد. در این نرم افزار می توانید صدای انواع سازهای موسیقی را شبیه سازی کرده و در قطعه خود بکار ببرید و از آنها به نحو دلخواه استفاده نمایید و یا می توانید صدای آلات موسیقی را ضبط کرده و در قطعه خود استفاده کنید. همچنین نرم افزار از ویرایشگر قدرتمندی جهت کار بروی قطعه موسیقی برخوردار است و از این جهت نیاز های شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد. از دیگر امکانات وسیع این نرم افزار می توان به امکان افکت گذاری اشاره کرد که در این زمینه می توانید از افکت های پیش فرض نرم افزار و یا افکت های جداگانه موجود در بازار استفاده کنید. FL Studio از فرمت های صوتی بسیاری پشتیبانی می کند و از سرعت مناسبی نیز برخوردار است و از منابع سیستم استفاده بهینه ای انجام می دهد. آخرین نسخه از این نرم افزار قدرتمند را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- کیفیت بسیار بالای خروجی.
- پشتیبانی از انواع کارت های صدا.
- پشتیبانی از .VSTi, DXi, VST, VST2, DirectX , Buzz
- دارای افکت های متعدد.
- امکان استفاده از فایل های: WAV, OGG, MP3, MID, REX, SYN (SimSynth 1 & 2), DS (DrumSynth) و...
- امکان ذخیره خروجی با فرمت هایی چون: .WAV, OGG , MP3
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 85 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار VideoCharge Studio 2.9.15.664
VideoCharge Studio نام نرم افزاری است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به نسبت حجم خود امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند جایگزین بسیاری نرم افزارهایی باشد که تنها قادر به انجام یک عمل می باشند. این نرم افزار به شما امکان ویرایش فایل های ویدیویی و عکس را با استفاده از ابزارهای گنجانده شده در آن را می دهد. برای انجام این امور تقریبأ محدودیتی از نظر فرمت فایل وجود ندارد. به سادگی می توانید عکس های خود را ویرایش نمایید ، تغییر سایز دهید و یا از آنها اسلایدشو بسازید. در مورد فایل های ویدیویی نیز می توانید به انها Watermark اضافه کنید ، به چند بخش تقسیم کنید و یا چند فایل ویدیویی جداگانه را به یکدیگر متصل نمایید. امکان تغییر فرمت فایل های ویدیویی و گرافیکی و امکان ویرایش صدای فایل های ویدیویی از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار هستند. همچنین این نرم افزار قابلیت ویرایش مستقیم فایل های DVD و VOB را داراست و می تواند انواع فایل های ویدیویی را بدون Reencoding ویرایش نماید. این قابلیت به شما این اطمینان را می دهد که کیفیت تصویر به هیچ عنوان تغییری نخواهد کرد و عملیات با سرعت بسیار بیشتری پایان می یابد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از قابلیت Drag&Drop
- امکان ویرایش فایل های ویدیویی و گرافیکی.
- امکان قرار دادن Watermark روی تصاویر.
- پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI, MPEG, MOV, FLV, SWF, MP4, 3GP, 3G2, MKV و...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
محسن بازدید : 105 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Xilisoft Video Converter Ultimate 6.6.0 build 0623
Xilisoft یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای رایانه ای است و امروز یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده توسط این شرکت را برای شما آماده کرده ایم. Xilisoft Video Converter نام این نرم افزار است که به طور خاص برای تبدیل فرمت فایل های ویدیویی طراحی شده است و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از تقریبأ تمام فرمت های ویدیویی جای هیچ سخنی را در این زمینه باقی نمی گذارد و همچنین با در اختیار قرار دادن امکاناتی نظیر امکان قرار دادن افکت بر روی ویدیو ، تغییر کادر و قرار دادن watermark توانسته در جهت گسترش امکانات قدم بردارد. همانطور که می دانید در میان نسخه های مختلفی که از یک نرم افزار ارائه می شود ، نسخه Ultimate از دیگر نسخه ها کامل تر بوده و تمامی امکانات را داراست. با علم به این موضوع ما نیز همین نسخه را برای شما آماده کرده ایم تا از امکانات آن به طور کامل بهره مند شوید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های ویدیویی.
- امکان قرار دادن افکت ، تغییر کادر و قرار دادن .watermark
- قابلیت ادغام دو یا چند فایل ویدیویی.
- امکان مشاهده پیش نمایش.
- تبدیل به فرمت های سازگار با دستگاه هایی همچون: PSP, PS3, iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos, blackberry, iRiver PMP, Creative Zen
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 112 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Divx Plus v8.1.3
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Divx برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و در عین حال پر طرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلم در جهان می باشد که شما می توانید با استفاده از آن در محیطی بسیار زیبا به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشنید. در گذشته از این نرم افزار تنها برای پخش فیلمهای کم حجم شده که به طور کلی با فرمت Divx بودند استفاده می شد اما چند سالی است که شرکت سازنده آن با ایجاد تغییرات کلی در برنامه امکان پخش فیلم های با کیفیت HD و DVD را نیز به آن اضافه نموده که این عمل باعث افزایش محبوبیت این نرم افزار در میان کاربران شده است. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا به آسانی انواع فرمت های ویدیویی را اجرا نمایید زیرا این نرم افزار از تمامی Codec ها پشتیبانی می کند. البته اکثر کاربران از آن برای پخش فرمت های رایج ویدیویی نظیر AVI, Divx و نیز فرمتی که به تازگی کاربران متعددی را جذب خود نموده یعنی MKV استفاده می کنند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان فراخوانی زیر نویس فیلم مورد نظر بدون انجام تنظیمات اضافی اشاره نمود که شما میتوانید از این امکان برای پخش فیلم ها همراه با زیر نویس آن استفاده کنید. همچنین این نرم افزار از چند فرمت رایج صوتی نیز پشتیبانی می کند که میتوانید در محیط بسیار زیبای آن برای پخش موزیک های مورد علافه خود استفاده کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

دانلود نرم افزار Divx Plus v8.1.3
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- امکان پخش تمام فایلهای ویدیویی نظیر AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و...
- امکان پخش تمام فایلهای صوتی نظیر MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و...
- قابلیت اجرای زیرنویس فیلم بدون تنظیمات اضافی.
- قابلیت انجام تنظیمات تصویر به چندین شکل مختلف.
- قابلیت انجام تنظیمات صدا به چندین شکل مختلف.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن چندین اسکین مختلف برای زیباسازی آن.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).
محسن بازدید : 115 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر AVS Media Player 4.1.7.92

نرم افزارهای پلیر از جمله نرم افزارهایی هستند که همه ما از آنها استفاده می کنیم. AVS Media Player نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار قابلیت اجرای طیف وسیعی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری را دارد و استفاده از آن شما را از نصب دیگر نرم افزارهای پلیر که کاربرد محدودتری دارند بی نیاز خواهد کرد. پشتیبانی از کیفیت و اندازه های مختلف فایل های ویدیویی را می توان از جمله مزایای این نرم افزار دانست و اینکه  بخش تنظیمات بسیار مناسبی نیز برای اعمال تغییرات گنجانده شده است. امکان قرار دادن زیرنویس و همچنین امکان تغییرات در نوع و کیفیت صدا را می توان از جمله دیگر نکات مهم در ارتباط با این نرم افزار دانست. اما قابلیت جالب توجه این نرم افزار امکان اجرای فرمت های گرافیکی و عکس می باشد که از حیطه امکانات نرم افزارهای پلیر معمولی خارج است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- پشتیبانی از فرمت های تصویری ، صوتی و گرافیکی: AVI, IFV, DIV, DIVX, WMV, ASF, ASX, MPG, MPEG, MPE, M4V, MP4,MOV, DV, DAT, 3GP, 3G2, 3GPP OGG, OGV, MKV, FLV, RM, RAM, RMVB, RV,WAV, MP3, MPEG3, CDA, MP2, M4A, WMA, OGG, AAC, MPC, MPP, , AMR FLAC, AC3, BMP, GIF, JPG, JPEG, JPE, JFIF, PNG, TIF, TIFF, PCX, RAS, PSD, TGA, WMF, EMF.
- امکان استفاده از زیرنویس.
- محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
محسن بازدید : 87 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Canopus_Edius_5.5.01_www.mihandownload.com.jpg
امروزه نرم افزارهای بسیاری برای انجام عملیات میکس و مونتاژ ارائه می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. اگر در انجام کارهایتان به انجام میکس و مونتاژ نیازمند هستید ، می توانید از نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه ارائه می شود بهره مند شوید. یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه نرم افزار Canopus Edius است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به بهترین شکل فایل صوتی و تصویری خود را ویرایش نمایید. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت های بی شماری است که قطعأ برای آن دسته از کاربران که سروکار زیادی با میکس و مونتاژ دارند می تواند مفید فایده واقع شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سرعت رندر بالا ، استفاده بهینه از منابع سیستم ، امکان تغییر سایز فیلم ها و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار کارکرد فوق العاده ای در زمینه کار با کیفیت های بسیار بالا (HD) دارد و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند که این امر موجب بی نیاز شدن از تبدیل فایل ها برای ویرایش می شود. Canopus Edius دارای افکت های بسیاری است که می توانید آنها را با توجه به نیاز خود اعمال نمایید. در ورژن این نرم افزار که امروز برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم ، امکان کار با AVCHD به صورت Real Time و Full Resolution ، امکان رایت خروجی بر روی Blu-ray وجود دارد و همچنین این نسخه سازگاری کامل با ویندوز سون دارد.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- قابلیت میکس و مونتاژ در محیطی با امکانات کامل.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی از جمله : SD, HD, HDV, DV, MPEG-2 و MPEG-1
- امکان کار با فایل های ویدیویی با فرمت های فوق الذکر به صورت Real Time.
- امکان ایجاد لایه های نامحدود با تفکیک صدا ، تصویر و افکت.
- استفاده بهینه از منابع سیستم.
- دارای افکت های مختلف.
- پلاگین های آپدیت شده (September 2010).
- امکان ذخیره خروجی در دیسک های Blu-ray.
- سازگاری کامل با ویندوز 7.
- و...

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 1,102
  • بازدید سال : 12,849
  • بازدید کلی : 45,255